Ben je niet in de war met Priester (Burgzorg)? Er zijn meerdere voetballers die weleens in een rapclip hebben opgetreden (o.a. Babel en Drenthe).quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Rucebo het volgende:
Gregory rapt zelf ook geloof ik, of hij zat in zo'n rapvideo in ieder geval....
"Ik maan m even tot rust"quote:
Volgens mij zat Greg ook in die clip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Priester (Burgzorg)? Er zijn meerdere voetballers die weleens in een rapclip hebben opgetreden (o.a. Babel en Drenthe).
Dit kllinkt wel een beetje als een oud wijf.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Perico het volgende:
Enige nadeel van op locatie is dat het geluid van veel mindere kwaliteit is, voor de rest spatten de vonken ervan af
Wat een combi Priester EN Blackcard Greg. Past wel goed bij hem die clip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgens mij zat Greg ook in die clip.
Deze dus:
Jezus wat slecht. En Vd Wiel erbij met z'n scheve petje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgens mij zat Greg ook in die clip.
Deze dus:
Was veel grappiger geweest als ie Vitesse en ADO had laten winnen in de totoquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef BB-King het volgende:
Johan doet wel een beetje popie jopie bij z'n club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |