Ben je niet in de war met Priester (Burgzorg)? Er zijn meerdere voetballers die weleens in een rapclip hebben opgetreden (o.a. Babel en Drenthe).quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Rucebo het volgende:
Gregory rapt zelf ook geloof ik, of hij zat in zo'n rapvideo in ieder geval....
"Ik maan m even tot rust"quote:
Volgens mij zat Greg ook in die clip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Priester (Burgzorg)? Er zijn meerdere voetballers die weleens in een rapclip hebben opgetreden (o.a. Babel en Drenthe).
Dit kllinkt wel een beetje als een oud wijf.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Perico het volgende:
Enige nadeel van op locatie is dat het geluid van veel mindere kwaliteit is, voor de rest spatten de vonken ervan af
Wat een combi Priester EN Blackcard Greg. Past wel goed bij hem die clip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgens mij zat Greg ook in die clip.
Deze dus:
Jezus wat slecht. En Vd Wiel erbij met z'n scheve petje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgens mij zat Greg ook in die clip.
Deze dus:
Was veel grappiger geweest als ie Vitesse en ADO had laten winnen in de totoquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef BB-King het volgende:
Johan doet wel een beetje popie jopie bij z'n club.
Ik kan me wel herinneren dat munsterman ooit heeft vertelt dat ajax arrogant zaken deed. Maar meer niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Omnifacer het volgende:
Kan Derksen nu niet effe kappen? Nodig Kraaij dan niet uit... Ik kende het verhaal ook niet
Dit dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef maril het volgende:
Ik vind het soms genant hoe Johan met Kraay omgaat , ook al ben ik geen fan van Kraay.
Inderdaad. Elke keer standaard Hans afzeiken, wat hij ook zegt, gaat ook vervelen. Maar goed, Hans laat zich ook lekker elke week afzeiken...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef maril het volgende:
Ik vind het soms genant hoe Johan met Kraay omgaat , ook al ben ik geen fan van Kraay.
Ik moet toch even reageren maar ehmquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef Droopie het volgende:
Woensdag middernacht om 12.00 uur al![]()
Dat word een latertje
Ja, op vrijdag is het een stuk minder. Nog geen leuke gast geweest dit jaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Johnny de Mol![]()
Het duurt echt niet lang meer totdat Johan Vlemmix op vrijdag bij VI aanschuift.
Kan die samen met Genee een liedje gaan zingenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Johnny de Mol![]()
Het duurt echt niet lang meer totdat Johan Vlemmix op vrijdag bij VI aanschuift.
Inderdaad. Dan kan Derksen Van Gaal altijd wel uitmaken voor demagoog, maar vandaag was hij zelf geen haar beter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar het publiek zorgt wel voor wat geklap enzo, daardoor raken de heren op dreef en gooien ze er meer oneliners en beledigingen uit.
Dat maakt de demagoog in Johan los.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar het publiek zorgt wel voor wat geklap enzo, daardoor raken de heren op dreef en gooien ze er meer oneliners en beledigingen uit.
Ben je in een johan derksen bui ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik moet toch even reageren maar ehm
middernacht om 12 uur
beetje dubbelop he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben je in een johan derksen bui ?
Wat heeft je voorkeur 0.00 of 24.00 uur
Welkom terugquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik moet toch even reageren maar ehm
middernacht om 12 uur
Wou alleen even kijken hoeveel er gepost was vandaag in dit topic en toen zag ik de reactie. Maar ik ben al weer weg.quote:
Het is in grote lijnen gewoon het verhaal wat Munsterman al een tijdje verteld over die onderhandelingen dus ik begreep wel wat Derksen bedoelde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Omnifacer het volgende:
Kan Derksen nu niet effe kappen? Nodig Kraaij dan niet uit... Ik kende het verhaal ook niet
Goed idee!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |