Haha, Johan heeft gelijk. Braafheid staat er echt zo bij van "right..."quote:
Prima, dat ze meer aandacht krijgen. Maar echt elke week een van de twee is wel wat overdreven...quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Zijn qua aanhang waarschijnlijk ook wel de grootste clubs van de JL, hebben iig als een van de weinigen in de JL altijd het stadion zo goed als vol. Maar als ze uitspelen vind ik het een beetje onzin om daar de wedstijd van te nemen tenzij er periodetitels op het spel staan.
Het bier staat er al voor koud.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Helmond Sport - De Graafschap, dat wordt smullen vrijdag
Ach, uiteindelijk speelt iedereen wel een keer tegen cambuur of de graafschap dus elke club wordt uitgezondenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Prima, dat ze meer aandacht krijgen. Maar echt elke week een van de twee is wel wat overdreven...
Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mag ik deze als Icon gebruiken ??
Please
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:34 schreef DrDentz het volgende:
In een land waar Frans Bauer en Jan Smit vedetten zijn kun je niet verwachten dat de mensen louter kwaliteitsprogramma's bekijken.
Ik denk dat dit kijkcijfer niet erg betrouwbaar is, de 1200 panel leden met zo'n kijkcijferkastje moeten handmatig instellen dat ze RTL7 aan het kijken zijn en bovendien aangeven met hoeveel ze kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:32 schreef Zapper het volgende:
399.000 kijkers.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:34 schreef DrDentz het volgende:
In een land waar Frans Bauer en Jan Smit vedetten zijn kun je niet verwachten dat de mensen louter kwaliteitsprogramma's bekijken.
een VI theatershow, dat ze 's zomers en in de winterstop de theaters langstrekken met oude beelden en geruchten besprekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Leuk programma. Een ideale mix van voetbal, cabaret en onderbroekenlol. Van der Gijp zou eigenlijk in het theater moeten staan.
Nico Dijkshoorn, van DWDD op woensdag? Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Nico Dijkshoorn wel eens als gast willen zien op vrijdag, en als dat succesvol is als vast tafellid. Zijn columns in VI zijn geweldig.
Zijn columns over voetbal zijn leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn, van DWDD op woensdag? Alsjeblieft niet zeg![]()
![]()
Die zit aan de bar, gast is Wetzel.quote:
Johan ging nog even kijken of Van Gaal onder de tafel zatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Van Gaal alleen aan tafel durft bij nobody's als Van Nieuwkerk en Witteman.
RKC heeft nu een hogere schuld dan Fortuna vorig jaar had...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Als je ziet hoe bont Fortuna het kon maken lijkt het me vreemd als voor RKC nu op korte termijn het doek valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |