Och ik kan nog wel een paar 'henchmen' gebruiken, als jij een 'endlösung' bedenkt voor het notariaat dan houd ik me wel bezig met de banken en verzekeraarsquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:50 schreef haatbaard het volgende:
[..]
En ik dan?
Afijn, de politiek correcte gemeente heeft gewoon gefaald. Tijd voor een andere gemeente.
Endlösung is met hoofdletter. Als je het doet, doe het dan wel goed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Och ik kan nog wel een paar 'henchmen' gebruiken, als jij een 'endlösung' bedenkt voor het notariaat dan houd ik me wel bezig met de banken en verzekeraars
Lekker belangrijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Endlösung is met hoofdletter. Als je het doet, doe het dan wel goed.
Hans van Goor zou zeggen: "ben je gek geworden!"quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:56 schreef MikeyMo het volgende:
toch maar overgeboekt... als die bank over een maand nog staat kan het zo weer terug
Aanbod aanvaard. Ik begin meteen met het ontslaan van alle links angehauchte docenten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lekker belangrijk![]()
Misschien stel ik jouw wel aan als minister van onderwijs
Volgens P&W is van Goor niet langer woordvoerder. En heeft DNB de overeenkomst tegengehouden omdat het alle polis houders betrof die gecompenseert moeten worden en daar had DSB het geld niet voorquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:04 schreef Dutchguy het volgende:
Wat een raar verhaal net in Nova dat Van Goor onderweg naar Radar geweest zou zijn maar onderweg teruggefloten zou zijn en terug moest naar het DSB gebouw. Zeer merkwaardige gang van zaken, als het iemand was die namens DSB mocht spreken was het Van Goor wel.
ach die paar 100 pipo's hebben zelf die krabbel gezet hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef haatbaard het volgende:
Het is ergens toch wel triest. Maar helaas onvermijdelijk. Er bestaat inmiddels geen oplossing meer zonder dat één van beide partijen de lul is. Uiteraard weer met dank aan alle toezichthouders, die dit veel te lang hebben laten voortduren.
En als er dan toch iemand de lul moet zijn, dan heb ik liever dat zo'n bedrijf het onderspit delft, dan al die gezinnen.
Werd dat letterlijk zo gezegd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Volgens P&W is van Goor niet langer woordvoerder![]()
![]()
En heeft DNB de overeenkomst tegengehouden omdat het alle polis houders betrof die gecompenseert moeten worden en daar had DSB het geld niet voor![]()
![]()
Dat bedoel ik nou met DSB is al lang failliet
Ik vrees het ergst voor de DSB nuquote:
In curatorenland zal men nu wel een vreugdedans doen danquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
ga straks maar de herhaling kijken de eerste 20 min zijn voldoende
Of zou Van Goor geroyeerd zijn? Misschien omdat hij als eerste excuses aanbood en de rest wel moest volgen en zijn excuses impliceerden dat er een schuldbekentenis is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Volgens P&W is van Goor niet langer woordvoerder. En heeft DNB de overeenkomst tegengehouden omdat het alle polis houders betrof die gecompenseert moeten worden en daar had DSB het geld niet voor![]()
![]()
Dat bedoel ik nou met DSB is al lang failliet
Royement komt alleen bij verenigingen of hypotheekgevers voor, wel kan het natuurlijk dat hij gewoon geen woordvoerder meer is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:25 schreef Dutchguy het volgende:
Of zou Van Goor geroyeerd zijn?
Okay maar 'gewoon'? Hij is volgens bronnen van Pauw en Witteman terug geroepen terwijl hij op weg was naar Radar om daar in de studio uitleg te geven over het contract dat getekend zou worden. Da's niet gewoon.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Royement komt alleen bij verenigingen of hypotheekgevers voor, wel kan het natuurlijk dat hij gewoon geen woordvoerder meer is.
Nog steeds een goede rente en geen verplichtig om ook een betaalrekening te nemen waar je elk jaar weer 20 euro voor moet betalen omdat je wilt internetsparen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:35 schreef henkway het volgende:
DSB kan wel inpakken
niemand die daar nog geld stort
Dat is nou juist de vraag, als je minder dan 100.000 euro en geen achtergestelde oblies hebt dan welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:39 schreef HarryP het volgende:
[..]
Verder staat mijn geld heel wat veiliger bij de DSB dan bij b.v. Aegon.
Raar verhaal? Die gasten zijn in totale paniek. Je moet daar serieus nu je geld weg gaan halen, want als je dit soort capriolen gaat uithalen dan weet je dat niemand bij DSB op één lijn zit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:04 schreef Dutchguy het volgende:
Wat een raar verhaal net in Nova dat Van Goor onderweg naar Radar geweest zou zijn maar onderweg teruggefloten zou zijn en terug moest naar het DSB gebouw. Zeer merkwaardige gang van zaken, als het iemand was die namens DSB mocht spreken was het Van Goor wel.
waarom zou je je geld er weg moeten halen? alles onder de ton valt onder het garantiedepositostelsel. als je er meer dan een ton hebt staan ben je gewoon stom en verdien je ellende.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:21 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Raar verhaal? Die gasten zijn in totale paniek. Je moet daar serieus nu je geld weg gaan halen, want als je dit soort capriolen gaat uithalen dan weet je dat niemand bij DSB op één lijn zit.
En eigen verantwoordelijkheid houdt volgens jou niet in dat je je geld weghaalt bij een bank die op omvallen staat? Dan moet je volgens simmu als consument ineens maar lijdzaam afwachten, en pas gaan mekkeren bij DNB als je je geld kwijt bent?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:31 schreef simmu het volgende:
[..]
waarom zou je je geld er weg moeten halen? alles onder de ton valt onder het garantiedepositostelsel. als je er meer dan een ton hebt staan ben je gewoon stom en verdien je ellende.
echt, de laatste tijd wordt alles maar onder "tis niet mijn schuld, het komt door de crisis" geschoven en eigen verantwoordelijkheid is ver te zoeken. tophypotheek die we niet meer kunnen betalen? --> aanklacht indienen tegen de gemene bank die me dat aansmeerde, ik was er zelf heul niet bij. rare geruchten over mijn bank? --> PANIEK!!!!! geld weghalen daar, op naar de volgende bank. stelletje idioten.
Wat een dom stukje, heb je je uberhaupt wel een beetje in de materie ingelezen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:31 schreef simmu het volgende:
[..]
waarom zou je je geld er weg moeten halen? alles onder de ton valt onder het garantiedepositostelsel. als je er meer dan een ton hebt staan ben je gewoon stom en verdien je ellende.
echt, de laatste tijd wordt alles maar onder "tis niet mijn schuld, het komt door de crisis" geschoven en eigen verantwoordelijkheid is ver te zoeken. tophypotheek die we niet meer kunnen betalen? --> aanklacht indienen tegen de gemene bank die me dat aansmeerde, ik was er zelf heul niet bij. rare geruchten over mijn bank? --> PANIEK!!!!! geld weghalen daar, op naar de volgende bank. stelletje idioten.
Simmu is druk met het kindjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat een dom stukje, heb je je uberhaupt wel een beetje in de materie ingelezen?
nee, je had om te beginnen niet meer dan een ton bij een bank moeten zetten. als je er minder dan een ton op hebt staan hoef je niks weg te halen. wat had je willen doen dan he? dan gaat iedereen nu in paniek weg bij de dsb en zetten ze het weg bij een willekeurige bank. over een maand of wat gaan daar dan ook weer geruchten over, hoppa, iedereen weer als een schaap zn geld daar weer weghalen, bwaaaahhhhhhh. je hoeft niet lijdzaam af te wachten. ik raad aan om je hersens te gebruiken en niet te luisteren naar een random dude die gewoon ordinair zelf een leuk belang heeft bij een failliete bank.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef haatbaard het volgende:
[..]
En eigen verantwoordelijkheid houdt volgens jou niet in dat je je geld weghaalt bij een bank die op omvallen staat? Dan moet je volgens simmu als consument ineens maar lijdzaam afwachten, en pas gaan mekkeren bij DNB als je je geld kwijt bent?
wel inlezen he; kindjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |