Die heeft toch ook bij de VVD gezeten man, van mij mag die ook op het schavot, de profiteurquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:36 schreef dewaal het volgende:
[..]
Moet wilders dan niet minister president worden dan?
jup, werktquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:35 schreef dewaal het volgende:
de wachttijd kan toch omzeilt worden
https://www.secure.dsbbank.nl/DSBRetailFrontEnd/dsb_login.html
gewoon deze link gebruiken.
En het werkt zo te zien volgens tros radar.
Moet niet maar het helpt welquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:36 schreef dewaal het volgende:
[..]
Moet wilders dan niet minister president worden dan?
welke partij is dan wel goed volgens jou.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die heeft toch ook bij de VVD gezeten man, van mij mag die ook op het schavot, de profiteur
Hoeveel danquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef mr_me_me het volgende:
Het begint nu toch wel penibel te worden met de DSB:
Al met al is er volgens mij ontzettend veel geld weggehaald door spaarders de afgelopen dagen, ook niet echt gunstig...
In ieder geval meer als dat de meesten denken, aangezien niemand bij DSB meer wil zeggen hoeveel het nu is (vrijdag gaven ze nog wel een tussenstand).quote:
In Nederland? Waarschijnlijk is geen van de politiek partijen in staat onze huidige problemen op te lossen. De democratie werkt op dit moment gewoon niet efficient genoeg om de problemen aan te pakken. Wat we nodig hebben is een dictatuur, met mij aan het hoofd als de grote leider uiteraardquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef dewaal het volgende:
[..]
welke partij is dan wel goed volgens jou.
Dus 100 miljoenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
In ieder geval meer als dat de meesten denken, aangezien niemand bij DSB meer wil zeggen hoeveel het nu is (vrijdag gaven ze nog wel een tussenstand).
En ik!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
In Nederland? Waarschijnlijk is geen van de politiek partijen in staat onze huidige problemen op te lossen. De democratie werkt op dit moment gewoon niet efficient genoeg om de problemen aan te pakken. Wat we nodig hebben is een dictatuur, met mij aan het hoofd als de grote leider uiteraard
En ik dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
In Nederland? Waarschijnlijk is geen van de politiek partijen in staat onze huidige problemen op te lossen. De democratie werkt op dit moment gewoon niet efficient genoeg om de problemen aan te pakken. Wat we nodig hebben is een dictatuur, met mij aan het hoofd als de grote leider uiteraard
Als ze het niet vermelden is het goed mis, zou NW zeggen (achteraf uiteraard).quote:
Vrijdagochtend was het 50 miljoen. Dit was alleen telefonisch en via de pinautomaten, aangezien de website eruit lag.quote:
Och ik kan nog wel een paar 'henchmen' gebruiken, als jij een 'endlösung' bedenkt voor het notariaat dan houd ik me wel bezig met de banken en verzekeraarsquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:50 schreef haatbaard het volgende:
[..]
En ik dan?
Afijn, de politiek correcte gemeente heeft gewoon gefaald. Tijd voor een andere gemeente.
Endlösung is met hoofdletter. Als je het doet, doe het dan wel goed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Och ik kan nog wel een paar 'henchmen' gebruiken, als jij een 'endlösung' bedenkt voor het notariaat dan houd ik me wel bezig met de banken en verzekeraars
Lekker belangrijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Endlösung is met hoofdletter. Als je het doet, doe het dan wel goed.
Hans van Goor zou zeggen: "ben je gek geworden!"quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:56 schreef MikeyMo het volgende:
toch maar overgeboekt... als die bank over een maand nog staat kan het zo weer terug
Aanbod aanvaard. Ik begin meteen met het ontslaan van alle links angehauchte docenten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lekker belangrijk![]()
Misschien stel ik jouw wel aan als minister van onderwijs
Volgens P&W is van Goor niet langer woordvoerder. En heeft DNB de overeenkomst tegengehouden omdat het alle polis houders betrof die gecompenseert moeten worden en daar had DSB het geld niet voorquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:04 schreef Dutchguy het volgende:
Wat een raar verhaal net in Nova dat Van Goor onderweg naar Radar geweest zou zijn maar onderweg teruggefloten zou zijn en terug moest naar het DSB gebouw. Zeer merkwaardige gang van zaken, als het iemand was die namens DSB mocht spreken was het Van Goor wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |