quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:32 schreef Lijnloos het volgende:
BTW, het-is-mij al gespot vandaag?
ok, dat hoopte ik zelf ook al, of het moet al een supersnelle bevalling zijn, maar dan zal ik het ziekenhuis niet eens halen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
CP, Octo en Tan hiep hoi voor jullie goede echo's ! Bij de 1 een knipperd hartje, bij de ander een meisje en bij de andere een verdwenen echoende focus.
@ Bucko, meestal ga je pas met 6 cm ontsluiting richting het ziekenhuis (hier bij de verloskundige praktijik in 020 dan), dus meestal nog genoeg tijd om de hond te laten lopen en dan hoeft hij meestal ook geen uren thuis te wachten tot het baasje terug komt. En anders vraag je toch even aan de buren (als je ze mag) of ze evt de hond een blokje om kunnen laten?
TSSSKquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:50 schreef Incantrix het volgende:
Is Sorbooje al gespot? Ben benieuwd!
Sniff! Ik ben zo moe dat ik scheel kijk geloof ik, haha! Had ook ff niet de energie om de topics helemaal door te pluizen dus had ff globaal bijgelezenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
TSSSKIk onderbreek mijn poetssessie nu al meerdere keren om hier te posten.... en ik word gewoon niet gezien
![]()
Maarreh, slaap lekker meid!![]()
Misschien trek je er wat van bij na je zware weekend!
Dit probleem kan ik even niet voor je oplossen, maar zoals al eerder gezegd; misschien zijn buren een optie, en tegen de tijd dat je naar het ZH gaat ben je al een tijdje bezig....quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:38 schreef Bucko het volgende:
even een vraagje.....
hoe doen de hondenbezitters dit onder ons? We hebbben een grote hond die we niet zomaar even ergens kunnen langsbrengen..hij zit volop in die puberteit enzo , verder heel lief hoor
Maar ik vraag me dus af als de bevalling echt gaat beginnen (ik wil in ziekenhuis bevallen) is er dan nog tijd genoeg om de hond even uit te laten. Misschien een hele stomme vraag, maar ik wil met een gerust hart kunnen bevallen. Ik stel me dan voor dat mijn partner nog snel de hond uit laat en ik eventueel even wacht of al met de verloskundige naar het ziekenhuis rijdt...niet ideaal maar goed..
Is dit raar gedacht, hoe lossen jullie zoiets op en hebben we er wel tijd allemaal voor?
poeh..hier begiint lanngzaam de stress te komen..morgen 31 weken
Ben je niet gewoon bang dat de kraamverzorgster met een afkeurende blik de kraamkamer binnenkomt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ja beetje poetsdrang idd... maar nu moet je weten dat ik normaal juist helemaal geen poetsdrang heb en het dus geen overbodige luxe is. Er ontstonden zo langzamerhand nieuwe levensvormen in onze badkamer.
Eh ja, dat staat er toch eigenlijk stiekem?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:25 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon bang dat de kraamverzorgster met een afkeurende blik de kraamkamer binnenkomt?
Eigenlijk wel ja.... maar daar hebben we het niet overquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Eh ja, dat staat er toch eigenlijk stiekem?![]()
Bij mij wel in elk geval.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Soneal het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.... maar daar hebben we het niet over
Trouwens, misschien is het hele principe van "nesteldrang" daar wel op gebaseerd.... dat we ons bij voorbaat al kapotschamen voor de kraamhulp
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ja beetje poetsdrang idd... maar nu moet je weten dat ik normaal juist helemaal geen poetsdrang heb en het dus geen overbodige luxe is. Er ontstonden zo langzamerhand nieuwe levensvormen in onze badkamer.
QFT!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Soneal het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.... maar daar hebben we het niet over
Trouwens, misschien is het hele principe van "nesteldrang" daar wel op gebaseerd.... dat we ons bij voorbaat al kapotschamen voor de kraamhulp
Dat was voordat ik naar mijn werk vertrokquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:58 schreef happyme28 het volgende:
Asy, ik ben jaloersik wil ook thuis op de bank ipv hier op mijn werk. Beeb voel ik ook gelukkig, dus daar hoef ik niet meer jaloers om te zijn
Steeds vaker en duidelijker trouwens
Oh? Hier wil het nog primaquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:32 schreef Asyniur het volgende:
En sex: nou hiero wel zin maar bijna onmogelijke opgave...
Het is een mannetjequote:
Echt? Wat jammer joh! Manlief zegt er eigenlijk weinig over maar in elk geval niet dat hij mij(n buik) niet meer aantrekkelijk vindt...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh? Hier wil het nog primaIk zou wel vaker willen maar mijn vriend vind mijn buik niet aantrekkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aah, gelukkig zijn we dus niet de enigequote:
Het-is-mij ik begrijp je helemaal. Je leven gaat straks van het een op het andere moment totaal veranderen, maar je merkt daar nu nog niets van... je weet alleen het kan nooit langer dan drie weken meer gaan duren... Onvoorstelbaar!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:40 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
...
Blijf het gewoon raar vinden dat er binen ong.2,5 week een beebs hier in huis is en ook met de bevalling zeg maar dat het zo ineens kan gebeuren, lijkt me zo raar dat het je ineens kan overkomen.
...
Trust me, de rare posities zijn verleden tijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Vlindur het volgende:
Asy!![]()
Wel klote zeg, dat het echt niet meer lukt.En gewoon jij op je rug, lukt dat ook niet meer dan? Dan hoef je verder ook geen rare positie aan te nemen?
Ja hé! Das heul niet eerlijk!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:02 schreef Troel het volgende:
Oja, en ook al ligt de datum binnen de nu en drie weken, ik doe niet aan vervroegde meldplicht
quote:
hmmquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:11 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
Als je zo gaat doen, doe ik straks helemaal niet aan meldplicht
Oh hihiquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Trust me, de rare posities zijn verleden tijd![]()
de beschrijving was gewoon ik op mijn rug
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh hihi![]()
Ach, dan hebben we altijd nog het hand en mondwerken he![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh hihi![]()
Ach, dan hebben we altijd nog het hand en mondwerken he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:29 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben gelokt door Asy op PM en ik kan het niet laten...Ik heb je heul niet gelokt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die buik is het probleem (nog) niet, dat bekken icm de ischias
Maar dank voor de tips! Misschien moeten we er een topic voor openen?![]()
Open jij hem dan? Eens kijken hoeveel ONZ mensen komen rellenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dank voor de tips! Misschien moeten we er een topic voor openen?
Hebben jullie een bad? Als je bad lang genoeg is kan dat ook een uitkomst zijn (maar ik weet dan niets van bekken of andere pijntjes, geen idee of het daar tegen helpt, maar het scheelt in de dikke buikquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb je heul niet gelokt!![]()
Die buik is het probleem (nog) niet, dat bekken icm de ischias
Maar dank voor de tips! Misschien moeten we er een topic voor openen?
en je erna een tijd moet latenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:34 schreef Ca.ra het volgende:
hernoem het topic naar zwangerschap, geboorte en wat eraan vooraf ging?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:34 schreef octopussy het volgende:
En alsje een harde buik bezorgt doet ie tenminste iets goed
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Hebben jullie een bad? Als je bad lang genoeg is kan dat ook een uitkomst zijn (maar ik weet dan niets van bekken of andere pijntjes, geen idee of het daar tegen helpt, maar het scheelt in de dikke buik)
En NEE DAT is dus niet de reden dat ik 2 a 3 maal daags in bad zit![]()
![]()
heb je ook helemaal gelijk, maar ik ben nogal van het plannen normaal. En dity is nu zo'n situatie waar ik weinig kan plannenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:02 schreef MeNicole2 het volgende:
Bucko daar moet je je helemaal niet druk om maken joh.
Wij hebben hier toen de weeen begonnen nog lekker met zijn allen de hond uit gelaten. Af en toe even stoppen om een wee weg te puffenToen ' s avonds de weeen erger werden is R snel met de hond naar beneden gelopen. Daarna moesten we naar het ziekenhuis. R kwam pas om 5 uur ofzo weer thuis. Die is toen direct weer naar buiten gegaan. Scheeld dat die van ons altijd in de bench slaapt. Maar als ie een plas ofzo in de kamer had gedaan had ik in dit geval ook niet erg gevonden.
Hmm ik lees net hier even : http://www.medischforum.nl/onderwerp/1934quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef MsDynabite het volgende:
Ik loop enorm achter met lezen. Maar kom wel nog even melden dat het hier waarschijnlijk mis is.
Ik heb sinds gisteravond bruinige afscheiding en ondertussen word het steeds erger en ook wat roder qua kleur. Nog geen buikpijn maar wel een rare druk van onderen.
Heb de verloskundige gebeld en gevraagd hoe nu verder en de assistente zou de verloskundige terug laten bellen, maar tot op heden nog niks gehoord. Als het mis gaat kunnen zij er toch ook niks aan doen.
![]()
Verloskundige heeft net gebeld en heb voor as. vrijdag middag een afspraak om te kijken of ik schoon ben of dat er heel misschien toch nog iets zit.
Voor de rest van de dames hier heel veel succes en geniet van jullie zwangerschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1930 waren we lekker thuis met zijn drieeen
Het is een hittepit, borstvoeding loopt goed zodra het snel lukt, anders is het krijsen. Overdag slaap ze goed, 's nachts is het nog nachtbraken voor ons drieen. Maar als ze dan lekker bij je slaapt...![]()
![]()
![]()
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Lol als dat piesen het ergste isquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef Troel het volgende:
Tja en waarom geen bloedtransfusie, geen idee eigenlijk, maar er zitten daar sowieso wel veel haken en ogen aan (maarja, liever voor de bevalling dan erna, want je moet er enorm van piesen). Als volgende week mijn HB nog zo laag is, ga ik dat ook aankaarten
Vorige keer was ik 200cc verloren, dus dat viel wel mee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Lol als dat piesen het ergste is![]()
Maar ik kan me zo voorstellen dat je nu niet ook nog bloed moet gaan verliezen tijdens de bevallingHoud je helemaal geen Hb meer over!
Ja! Het is een complot!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:09 schreef Lijnloos het volgende:
Oh en Twinkly,voor het spijkerbroeken en leuke kleren complot...
simmu!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:40 schreef simmu het volgende:
hoihoi, ik ben 28 (huisarts), 29 (internet) of 30 (gyn) april uitgerekend. nog niet uit de gevarenzone, maar op de eerste echo is alles goed.
[ afbeelding ]
Ja, uhh... min ons danquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:40 schreef simmu het volgende:
hoihoi, ik ben 28 (huisarts), 29 (internet) of 30 (gyn) april uitgerekend. nog niet uit de gevarenzone, maar op de eerste echo is alles goed.
[ afbeelding ]
[denkmodus]Eigenlijk zou theoretisch gezien het Hb van de foetus omhoog moeten gaan (wanneer de aanvoer van voedingsstoffen dat toe laat) om te compenseren voor de verminderde zuurstoftoevoer wanneer het Hb van de moeder laag is. Hmm [/denkmodus]quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:21 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Maar ik gok dat een kind zoveel voedingstoffen aan de moeder ontrekt dat het zelf geen bloedarmoede heeft, zal ik eens op googlen
Dat zou verklaren waarom die ijzerinfusen geen reet helpen, alles gaat naar mijn parasietjequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
[denkmodus]Eigenlijk zou theoretisch gezien het Hb van de foetus omhoog moeten gaan (wanneer de aanvoer van voedingsstoffen dat toe laat) om te compenseren voor de verminderde zuurstoftoevoer wanneer het Hb van de moeder laag is. Hmm [/denkmodus]
Tof!! Ook dat alles goed is enzo!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:50 schreef simmu het volgende:
ja dames, jullie zien het goed, we krijgen 2 guppies. geen 1-eiige. ik verloor ook steeds 'stukjes', dus ik twijfelde eraan of alles wel goed was.
Hoe weet je dat het tweeeiig is?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:50 schreef simmu het volgende:
ja dames, jullie zien het goed, we krijgen 2 guppies. geen 1-eiige. ik verloor ook steeds 'stukjes', dus ik twijfelde eraan of alles wel goed was.
ik vroeg me dat idd ook afquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het tweeeiig is?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Vlindur, na het lezen van het sex-topic, heb ik toch andere associaties bij "het plafond opnieuw witten"![]()
huh nee, twee hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh, ik heb het opgezocht. Er is waarschijnlijk maar 1 placenta. Bij een eeneiige tweeling zijn er altijd 2 placenta's
Vlindur, na het lezen van het sex-topic, heb ik toch andere associaties bij "het plafond opnieuw witten"![]()
Dan klopt of mijn academisch boek niet, of ik lees het niet goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:10 schreef Twinkly het volgende:
Simmu wat stoer!!!!!!![]()
![]()
![]()
[..]
huh nee, twee hoor
http://www.meerlingen.org(...)=de-placenta-belicht
Troel parasietjes ftw!!
Ik heb precies hetzelfde Icantrix, en van die druk op mijn buik krijg ik harde buikendus ik doe die broeken echt niet meer aan. Ik denk dat ik ook maar even door moet bijten en gewoon lekker oncharmant moet zijn de laatste weken
Maar je kan toch niet 1 placenta hebben bij een twee-eiige tweeling, de placenta is opgebouwd uit hetzelfde materiaal als het kind en een twee-eiige tweeling heeft twee verschillende genetische materialen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dan klopt of mijn academisch boek niet, of ik lees het niet goed
Voel je niet verplicht hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:09 schreef Lijnloos het volgende:
Asy....ik zal zo ook es kijken in je nieuwe topic, maar snap het wel hoor. Hier nog steeds wel zin en het lukt ook wel, alleen vind mijn lief het dan halverwege nodig om iets te roepen in de trant van "Frummel oortjes dicht"... nou dan hoeft het van mij niet meer
![]()
![]()
Gelukkig ben ik wel weer makkelijk over te halen hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht hoor
ik moest wel even hard lachen om de opmerking van mijn lief, wij maken er ook grapjes over maar het heeft ons de lust nog niet ontnomen
simmu, 2 beebjes zelfs! Van harte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |