Goede
morgenmiddag allemaal.

Voor alle goede echo's, dat moet een hele opluchting zijn! En Tan, ik ben heel blij voor je dat je je vorige zwangerschap nu een beetje kan los laten en kan gaan genieten van deze... En Happy een meisje, wat leuk!
Incantrix, wat fijn dat je lijf wat beter reageert met niet werken. Dan voel je je meteen een stuk prettiger. Enne, slaap lekker.
Martine, succes. Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.
Sorbo, Bovenaan! Spannend!!
Duch, wat een vreselijk nieuws van die vriendin van jou. Echt niet iets wat je wilt meemaken. Toch heel fijn dat ze zo blij voor jullie kan zijn. Ook knap.
Lijnloos, dat lijstje gaat inderdaad veel te snel... Toen ik hier begon met posten stonden er nog zoveel mensen voor me.. Nu nog maar 12!
Met mij weer alles prima. Ik heb een week vakantie, dus kan ik even bijkomen van vorige week met alle commotie over de groei van ons ventje. Na deze week ga ik nog voor anderhalve week halve dagen werken en dan begint mijn verlof

(ook dat komt opeens belachelijk snel dichterbij, natuurlijk ook omdat het al twee weken eerder begint dan gepland)
Vanmorgen naar de vk geweest, en ik ben weer goedgekeurd. Gewicht en bloeddruk prima. We moesten nog even lachen omdat m'n bloeddruk vorige week in het ziekenhuis 140/90 was, terwijl ik bij de vk altijd rond de 120/80 zit. Toen ze me aan de CTG hebben gehangen en elke 5 min mijn bloeddruk hadden gemeten, was die ook netjes rond de 120/80. Oftwel, ik was blijkbaar erg zenuwachtig tijdens die eerste meting in het ziekenhuis....
Ze heeft mijn baarmoeder opgemeten en die was nu 27,5 cm en ik ben nu 31 +4, oftewel dat klopt precies

Dat is ook de eerste keer, vorige keren lag het altijd 2 cm lager dan zou moeten... Dat was ook de reden voor de groeiecho.
Het enige minpuntje is dat ons ventje nog steeds in een stuit ligt. Hopelijk wil hij nog draaien, hij heeft nog even de tijd...
Dussss, volgende week dinsdag de tweede groeiecho, als dan alles ok is, ben ik weer helemaal happy, maar ik maak me nu al een stuk minder zorgen omdat mijn baarmoeder het goede formaat heeft.