quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar Crack_ is 20 jaar jongeren,
Dat is maar dan ze oud is. jij viezert.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Crack_ gaat nu met Zotheid meeten, die daarmee net zo strafbaar zou zijn als ik, gek, en ik heb niets gedaan.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:
...en toen smolt mijn kleine geharde hartje weer..
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lamon: 16-05-1975
Crack_: 25-03-1992
this is relevant to my interests!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Nog even voor het slapen gaan een onnodige constatering melden.
Die lui in Klaagbaak zijn echt niet helemaal 100 en niemand die je weet te overtuigen dat het zo is.
Wat voel ik me weer heerlijk normaal na zo'n ervaring.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef Lamon. het volgende:
De schijnheiligheid is pijnlijk. En nog steeds denken mensen dat ik de fanatiekeling ben.
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om foto's of filmpjes van anderen tot in den treure te posten.
Ik heb een foto van BT en een reeks PM's van haar gehad, ik kon een camsessie hebben van Crack_ als ik zo zielig was om hem op te nemen, ik heb info over Het_Hupt, ik weet wat Fas vindt over bepaalde zaken, ik heb een heleboel info over Danny die hij gegeven heeft, en ik doe er niets mee...
En ik ben degene die hulp nodig heeft..? Right!
Gelukkig staan psychiaters aan mijn kant wat dat betreft.
Dat verschijnsel komt wel vaker voor bij vrouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:15 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Probleem is ze ziet er uit als 20+
quote:
Welja, waarom ook op het punt ingaan als je ook kunt zeiken om details! VOLWASSEN MAN DAT JE DR BENTquote:
Het gaat uiteindelijk toch om haar gedrag, hè.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:15 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Probleem is ze ziet er uit als 20+
Oh dan kan Lamon ook wel met Crack_ gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk toch om haar gedrag, hè.
bitchfight!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Welja, waarom ook op het punt ingaan als je ook kunt zeiken om details! VOLWASSEN MAN DAT JE DR BENT.
Nee, want hij gedraagt zich als een kleuter.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh dan kan Lamon ook wel met Crack_ gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
...en toen smolt mijn kleine geharde hartje weer..
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lamon: 16-05-1975
Crack_: 25-03-1992
[ afbeelding ]
this is relevant to my interests!
Trusten hequote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
Age ain't nothing but a number, zong Aliyah toen ze als minderjarig meisje met R. Kelly getrouwd was.
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze mocht geen moderator meer zijn van US en nu is ze verbitterd, niets van aantrekken, zus.
Dat zijn mensen waar je niets mee te maken wilt hebben, ze is nu groen omdat ze wil laten zien dat ze iets voor dieren doet, terwijl je ook dieren kunt helpen zonder dat je dat moet laten zien, gewoon omdat je echt om dieren geeft...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb dertig euro gestord op jullie dierensite, omdat ik blij verrast was dat Qwea nog ergens om gaf, en heb mijn best gedaan om tot de 8000 te komen in Kiva vanaf dat J.P. het topic postte en hoef er noch een kleurtje, noch een tag voor, omdat het me niet om populair zijn gaat maar om de doelen.
FFFFUUUUUUUUquote:
Die lui in Klaagbaak zijn echt niet helemaal 100 en niemand die je weet te overtuigen dat het zo is.
Ik gelukkig pas om 9 uurquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:22 schreef Mozy het volgende:
Ik ga ook maar slapen. morgen al om 7 uur op.
Hij gaat nu even fappen denk ikquote:
Ik geef mezelf gewoon een dag vrij morgenquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FFFFUUUUUUUU
Ik heb weer de hele dag les
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef Lamon. het volgende:
De schijnheiligheid is pijnlijk. En nog steeds denken mensen dat ik de fanatiekeling ben.
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om foto's of filmpjes van anderen tot in den treure te posten.
Ik heb een foto van BT en een reeks PM's van haar gehad, ik kon een camsessie hebben van Crack_ als ik zo zielig was om hem op te nemen, ik heb info over Het_Hupt, ik weet wat Fas vindt over bepaalde zaken, ik heb een heleboel info over Danny die hij gegeven heeft, en ik doe er niets mee...
En ik ben degene die hulp nodig heeft..? Right!
Gelukkig staan psychiaters aan mijn kant wat dat betreft.
Kon ik dat maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geef mezelf gewoon een dag vrij morgen.
Succesquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FFFFUUUUUUUU
Ik heb weer de hele dag les
Dat is toch best leuk? Of zit je in een of andere gehuchtquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Succes![]()
Troost, ik zit vanaf dinsdag 6 dagen in duitsland
Gecondoleerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Succes![]()
Troost, ik zit vanaf dinsdag 6 dagen in duitsland
werk werk werk en werk
Nee enkel en alleen werk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is toch best leuk? Of zit je in een of andere gehucht
dat is waarquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:30 schreef Siniti het volgende:
WEES BLIJ DAT JE WERK HEBT ONDANKBARE VLEGEL ER ZIJN GENOEG MENSEN DIE NIET KUNNEN WERKEN!!!!
Muse in novemberquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
Ik ga binnenkort naar The Rebound, geloof ik. Gelukkig zit er een milf in.
Failquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:32 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Muse in november![]()
Maar wat waren die kaarten fucking duur.
Maar je doet het toch want muse
edit: oh het is een film.
Ja ben weegschaal. Ik lul eerst en dan ga ik pas kijkenquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:32 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Muse in november![]()
Maar wat waren die kaarten fucking duur.
Maar je doet het toch want muse
edit: oh het is een film.
Slaap ze.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:33 schreef Japsnars het volgende:
Nouja jongens (en meisje) ik ga ook maar eens naar mijn bedje toe!
Laters en veel plezier nog met de Lamon-nabeschouwing!
Hij heeft zijn best gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:35 schreef Mozy het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/lastreplies
Welteruste iedereen.
Ik voelde me speciaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:35 schreef Mozy het volgende:
Welteruste iedereen.
ja ik ergens ook maar valt tegen.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:35 schreef Mozy het volgende:
Welteruste iedereen.
Slaap lekkertje..quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:37 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga trouwens ook slapen, want mijn PM inbox wordt overspoeld met vreemde berichten.
sorryquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:37 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga trouwens ook slapen, want mijn PM inbox wordt overspoeld met vreemde berichten.
whutquote:
idemquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:48 schreef Siniti het volgende:
godskolere
Elke keer als ik de deur van mijn kamer opendoe en naar de wc ga of mijn fanta bijvul, gaat mijn poes mijn kamer binnen, gooit mijn vuilnisbak om en rent weer weg
Oh gelukkig ik was bijna al bang dat op jou een mannelijke versie van de oude vrijster met 30 katten van toepassing wasquote:
Nee, slechts 2 katten in dit huisquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik was bijna al bang dat op jou een mannelijke versie van de oude vrijster met 30 katten van toepassing was
Ik wil ook een katquote:
Mag niet van mn mamaquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan koop je een kat. Behalve als je ouders erop tegen zijn
Je kan ook nog elke dag naar de kinderboerderij gaan! Dan is het net alsof je zelf huisdieren hebtquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag niet van mn mamaEn ik ben toch binnekort et huis uit en je mag nooit huisdieren op kamers
Ik blaze mn swampi's altijd in et plaatselijke hertenparkjequote:Op maandag 5 oktober 2009 02:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je kan ook nog elke dag naar de kinderboerderij gaan! Dan is het net alsof je zelf huisdieren hebt
Worden jointjes tegenwoordig nou ook al swampi's genoemd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik blaze mn swampi's altijd in et plaatselijke hertenparkje![]()
Heeft et ooit iets anders betekend danquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Worden jointjes tegenwoordig nou ook al swampi's genoemd?
Blijkbaar niet, maar ik had nog nooit van deze term gehoordquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heeft et ooit iets anders betekend dan?
Ik spit die term al minstens een half jaar op fokquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar ik had nog nooit van deze term gehoord
En ik ga nu slapen!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:29 schreef Goofisch het volgende:
Ik zat ff wat te youtuben.
kom ik dit tegen, zij is echt goed.
Rawrquote:
Ooh ik was even chillen bij iemandquote:Op maandag 5 oktober 2009 03:15 schreef zarGon het volgende:
Hoe komt het dat je nog wakker bent, Bt.?
was gezelligquote:Op maandag 5 oktober 2009 03:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik was even chillen bij iemanden nu net weer terug
en ga zo nog even leren.
Ik las iets over een toets morgen? Wel aantrekkelijk tho, 's nachts bikkelen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik was even chillen bij iemanden nu net weer terug
en ga zo nog even leren.
NOOIT. Kom maar terug als je 'm omhoog kunt krijgenquote:Op maandag 5 oktober 2009 03:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was gezelligwanneer kom je weer?
Joahquote:Op maandag 5 oktober 2009 03:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik las iets over een toets morgen? Wel aantrekkelijk tho, 's nachts bikkelen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NOOIT. Kom maar terug als je 'm omhoog kunt krijgen!
[..]
Joahach nog eventjes de samenvatting lezen en dan zien we het wel weer hoor morgen
!
Maandag t/m vrijdag heb ik mijn ov.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Den haag![]()
¤ 20 retourtje, en ik heb 2 jaar lang met iemand gehad die nét over de grens bij doetinchem, duss voor mij iig niet echt een probleem
Maar wel kut ja
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik val op hele lieve romatische jongens
Nouja, die heb ik nog nooit een gehad
Ja heel snoezig. Heb je ook nog wat te melden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maandag t/m vrijdag heb ik mijn ov.
[..]![]()
Ja, ik wou aan jou vragen of het nog gelukt was met het met iWork?quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heel snoezig. Heb je ook nog wat te melden?
Wat ben jij dan voor een chickaquote:Op maandag 5 oktober 2009 03:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heel snoezig. Heb je ook nog wat te melden?
Ik kreeg een CD'tje met Office for Mac van een werkgroepgenootjequote:Op maandag 5 oktober 2009 03:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik wou aan jou vragen of het nog gelukt was met het met iWork?
Euhmmm, nee, sorry.quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:30 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor een chicka![]()
Jij bent wel ok! Wil je mijn ballen kapot stampen misschien?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kreeg een CD'tje met Office for Mac van een werkgroepgenootjedus ja het werkt nu!
Natuurlijk weet ik dat. Ik ben een genie!quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi.Je weet ook hoe je .pages files om kan zetten naar .pdf zodat het qua uiterlijk hetzelfde blijft?
Uitstekend!quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat. Ik ben een genie!
Jij ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 03:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uitstekend!
Met deze informatie kan ik rustig gaan slapen.
Één goede nacht!![]()
*sopsopsop*quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:17 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij zat ik net langs Dizer in de bus, ik weet het bijna zeker
Mensen die anderen blokkeren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Ach, de meerwaarde van blokkeren zie ik in jouw geval niet. Al zie je het wel, je reageert toch nergens op.
Hurray!quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef Lamon. het volgende:
Blokkeren werkt,
Ik zie geen enkele reactie meer van Otis, IQM en Mozy.
Nu alleen Danny nog mailen over de openingspost van dit topic, dan klb uit mijn active topics slopen, en gewoon verder posten, op de normale subfora.
Goodmorning, good afternoon, good evening, and in case I don't see () you, goodnight!
Ja dat dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef zarGon het volgende:
Zelfs bij het weggaan even een showtje opvoeren.
Donder gewoon op..
Kan je dat ook hosselen voor me?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. zo gek is dat niet hoor, doen steeds meer mensen
Echt zo iemand zonder tanden en met zo'n ingevallen bek?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die is echt kei verslaafd aan Crack![]()
Nee, een lekkerding is het ;oquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Echt zo iemand zonder tanden en met zo'n ingevallen bek?
Ja maar dat is onzin, nouja sommige zien er natuurlijk wel zo uit he, maar dan is er toch iets mis gegaan!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Verslaafd en lekker![]()
Denk bij crack junks altijd aan dit
[ afbeelding ]
Amerikaanse propaganda! Zo noem ik hetquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is onzin, nouja sommige zien er natuurlijk wel zo uit he, maar dan is er toch iets mis gegaan!
Heb hier ook nog een crack pijp in mijn tas liggen trouwensquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Zo zie ik er zelf uit
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb hier ook nog een crack pijp in mijn tas liggen trouwens
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Ach, de meerwaarde van blokkeren zie ik in jouw geval niet. Al zie je het wel, je reageert toch nergens op.
Stil maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:26 schreef IQM het volgende:
"Boehoehoe, ik mag niet mee knikkeren.Dat ga ik tegen de juf vertellen.
"
Potje knikkeren om 2 bommen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:26 schreef IQM het volgende:
"Boehoehoe, ik mag niet mee knikkeren.Dat ga ik tegen de juf vertellen.
"
Daar zit een cooldown van 2 uur op, die spell ken ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:36 schreef Crack_ het volgende:
Eerst was knikkeren zo kei erg in op de basisschool hé!
Nou wij hadden allemaal van die putjes, en er zat altijd één zo'n kut wijf bij mij in de klas, maarja zo lief en klein dat ik was wou ik toch wel een potje met haar doen
Ik was zo aan het winnen, zegt ze ineens "Ja ik doe hijskraan" "WTF HIJSKRAAN" zegt ze "Jaa, dat mag hoor" en pakt ze de knikker op en legt ze die er zelf in, flikker op met je "hijskraan"![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:36 schreef Crack_ het volgende:
Nou wij hadden allemaal van die putjes, en er zat altijd één zo'n kut wijf bij mij in de klas, maarja zo lief en klein dat ik was wou ik toch wel een potje met haar doen
Ik was zo aan het winnen, zegt ze ineens "Ja ik doe hijskraan" "WTF HIJSKRAAN" zegt ze "Jaa, dat mag hoor" en pakt ze de knikker op en legt ze die er zelf in, flikker op met je "hijskraan"![]()
Dat aarde bij ons altijd uit in een vechtpartijquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:36 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk niet dat je daar veel vriendjes mee zult makenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Die moet ik onthouden voor bij de knikkerclub morgenavond!
Kater,
De knikkerclub bestaat toch alleen maar uit misplaatste elitariteit!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar veel vriendjes mee zult maken
Kom maar bij mij, dan gaat het vast snel over, ik weet het zeker
Doe maar niet, je hebt al die crack verslaving he!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De knikkerclub bestaat toch alleen maar uit misplaatste elitariteit!
Is goed.![]()
Tot ik bij jou ben ga ik maar aan de ibuprofen.
Geen gupjes in de schnitzel deponerenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, je hebt al die crack verslaving he!
Mn mama belde net met de mededeling dat ik zelf maar moest koken want ze is niet op tijd thuis, dus nu ga ik zo'n heeele grote visschnitzel maken![]()
![]()
![]()
Was het nou gezellig gisteren ?!!
Nee, gupjes zijn niet zo lekker!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Geen gupjes in de schnitzel deponeren
woohoo!quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef Lamon. het volgende:
Blokkeren werkt,
Ik zie geen enkele reactie meer van Otis, IQM en Mozy.
Nu alleen Danny nog mailen over de openingspost van dit topic, dan klb uit mijn active topics slopen, en gewoon verder posten, op de normale subfora.
Goodmorning, good afternoon, good evening, and in case I don't see () you, goodnight!
Ik heb ook beetje hoogtevrees, heb het wel én keer gedaan, maar ik vond het toch wel heeeel eng en ik had ook echt niet een kick er naquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef IQM het volgende:
M'n vriendin wilde het ooit nog 's gaan doen en, ondanks mijn hoogtevrees, zei ik dat ik het dan ook zou doen.Om (mezelf) te bewijzen dat de vrees ongegrond is en dat het gewoon een sterk staaltje 'mind over body' vereist.
Mja, nu haak ik toch maar weer af, denk ik.
Het naar beneden gaan lijkt leek (dankzij het filmpje) me ook niet eng, meer het daar bovenaan staan en naar beneden kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook beetje hoogtevrees, heb het wel én keer gedaan, maar ik vond het toch wel heeeel eng en ik had ook echt niet een kick er na
Ik dacht alleen maar "oh ik sta weer oh ik sta weer goddank goddank"
Gewoon een blinddoek om en gaan met die banaan! Je ziet niks, je voelt alleen dat je in je broek schijt en als er iets fout gaat zie je je dood ook niet aankomenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Het naar beneden gaan lijkt leek (dankzij het filmpje) me ook niet eng, meer het daar bovenaan staan en naar beneden kijken.![]()
Kom je zo slapjes naar boven !:Dquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
Ik zie mezelf er wel voor aan om een hartaanval te krijgen van de schrik.![]()
Huh, hoe? Waarbij/wanneer precies?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom je zo slapjes naar boven !:D
Ik ben altijd zo bang dat dan je enkel zo KRAK doet
Niet dat ik weet, zal eens vragen aan mijn leraarquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
En niets van waarde is verloren gegaan.
Nou, als je zo valt en dan ga je weer zo naar boven maar het ging fout en KRAKquote:
Dudette, shut up.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, als je zo valt en dan ga je weer zo naar boven maar het ging fout en KRAK
Om de hoek. :pquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef Crack_ het volgende:
En Mozy onze scholen zitten vlak bij elkaar ?
Ow kut. Ik dacht dat we het nog steeds over Lamon. hadden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:48 schreef Gupje het volgende:
Is een leerling van wat oudere leeftijd overleden
Niet dat ik er wat van aantrek, kon haar toch nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ow kut. Ik dacht dat we het nog steeds over Lamon. hadden.
De hoek van de boschdijk ?quote:
Maar dat komt toch allemaal niet voooooor!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette, shut up.Ik wil het niet weten.
Neppe posters over het 'nee' tegen het Verdrag van Lissabon.quote:
Volgens mij mist hier enige interpunctie?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij mist hier enige interpunctie?
Al zou ik die Karen ook nog steeds een Vlaamse veeg willen geven.quote:
neem nr 2 maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij mist hier enige interpunctie?
1) Is d'r al een onz topic over iqm?
2) Is d'r al een onz topic over, iqm?
Volgens mij niet. En zelf geen zin om er een te openen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neem nr 2 maar
over die reclame dingetjes, niet over jou
Ja. Ik kom alleen in ONZ-topics via de AT. En dan ook alleen maar als de TT me aanspreekt.quote:
Hmm, begrijpelijk. Hoe heb je hem nu toch nog gevonden? TTT?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Ik kom alleen in ONZ-topics via de AT. En dan ook alleen maar als de TT me aanspreekt.
Deze heb ik gewoon nooit voorbij zien komen die keren dat ik de AT checkte.
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm, begrijpelijk. Hoe heb je hem nu toch nog gevonden? TTT?
Nee, als je je school uitloopt. naar rechts. en dan de derde links, door het parkje. en daar is mijn school.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De hoek van de boschdijk ?
DE BOSCHDIJK IS TERING LANG, of bedoel je de rotonde ?
Komt ie dan he:quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:53 schreef reetveter het volgende:
Ik heb motivatie nodig. Ik doe echt bijna geen fuck aan school
Waarom moet je dat vragen?quote:
Goed puntquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie dan he:
je hebt een torenhoge studieschuld opgebouwd en die moet je terug betalen, inclusief je ov-jaarkaart.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ben al wel keihard aan school bezig vandaag! Goedzo, Allie.
Da's ook een kunst, ja. Pas maar op dat je niet uit je groepje word gekickedquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik zet voornamelijk mensen aan het werk, telt dat ook?![]()
Projectgroepen ftw.
Nee dat zal niet zo snel gebeuren, ze kunnen niet zonder mequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's ook een kunst, ja. Pas maar op dat je niet uit je groepje word gekicked.
Ze kunnen niet fappen zonder je naaktpics.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat zal niet zo snel gebeuren, ze kunnen niet zonder me![]()
![]()
Dat programmaquote:
LINKquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze kunnen niet fappen zonder je naaktpics.
Ik wil er niet eens over nadenken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze kunnen niet fappen zonder je naaktpics.
taco'squote:Op maandag 5 oktober 2009 16:18 schreef Allure_ het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet eten.
Kip met chipsquote:
Nog een andere suggestie?quote:
Boh die kant en klaar shit bij de appie van 1.5eu per bak..quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog een andere suggestie?
Ik kijk meestal maar naar wat er in de Bonus is, anders weet ik het ook niet.
PIEP PIEP PIEPquote:
Nee, ik wil vers eten. Laat maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh die kant en klaar shit bij de appie van 1.5eu per bak..
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
http://redtube.com/23714
Whehe dus zo gaan de tegenwoordige vrijgezellenfeestjes bij de dames er aan toe.
Opeens weet je het je word stripper.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
Whehe dus zo gaan de tegenwoordige vrijgezellenfeestjes bij de dames er aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Eten wat je in de magnetron moet gooienquote:
DJ mental jos zorgt voor de muziekquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Opeens weet je het je word stripper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:26 schreef Devvie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeur niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.![]()
Anders doe je ff NFSWquote:
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.![]()
Koop:quote:
- Sla
- Eieren
- Komkommer en tomaten
- Tonijn in blik
- Yoghurtdressing
En maak er een salade van.![]()
Eventueel met een kruidenboterbaguette erbij.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Het regent buiten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Mozy het volgende:
Maar, hoe is het met iedereen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.![]()
kende dat hele redtube nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat redtube NSFW is..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.![]()
Omg, lekker jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Koop:
- Sla
- Eieren
- Komkommer en tomaten
- Tonijn in blik
- Yoghurtdressing
En maak er een salade van.![]()
Eventueel met een kruidenboterbaguette erbij.
!
Kom je bij me eten?
![]()
Ik heb 40 minuten door de regen moeten fietsen.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2009 16:39:38 ]![]()
Andere keer, ik ben thuis aan het leren. Ik ga pas woensdag naar m'n kamerquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, lekker ja!
Kom je bij me eten?
.
Hoeveel jaar zit daar tussen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Verslaafd en lekker![]()
Denk bij crack junks altijd aan dit
[ afbeelding ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Hmm, okequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Andere keer, ik ben thuis aan het leren. Ik ga pas woensdag naar m'n kamer.
. Ben zelf eigenlijk ook wel rete druk met school
. Is je kamer al wel klaar verder
?
![]()
Ik leer voor m'n theoriequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, oke. Ben zelf eigenlijk ook wel rete druk met school
. Is je kamer al wel klaar verder
?
![]()
. Ik heb 36 lessen gehad en kan goed rijden, maar heb m'n theorie nog niet gehaald en dat leek me wel handig. Ik ben sowieso heel sloom geweest met lessen, mijn instructeur was te relaxed (afzeggen was nooit een probleem)
.
Uhmm, m'n kamer is klaar maar ik wil alweer weg! Het is een kleine, goedkope kamer met kutbehang en een kutvloerbedekking, maar ik heb daar expres niets aan gedaan omdat ik wist dat ik iets anders wil. Dus ik ben nu bezig om op m'n gemak een chille kamer uit te zoeken waar ik dan echt wat van ga maken.
Hehe, ah okequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik leer voor m'n theorie![]()
. Ik heb 36 lessen gehad en kan goed rijden, maar heb m'n theorie nog niet gehaald en dat leek me wel handig. Ik ben sowieso heel sloom geweest met lessen, mijn instructeur was te relaxed (afzeggen was nooit een probleem)
.
Uhmm, m'n kamer is klaar maar ik wil alweer weg! Het is een kleine, goedkope kamer met kutbehang en een kutvloerbedekking, maar ik heb daar expres niets aan gedaan omdat ik wist dat ik iets anders wil. Dus ik ben nu bezig om op m'n gemak een chille kamer uit te zoeken waar ik dan echt wat van ga maken.
. Sukkel, haal je theorie dan maar eens snel! Ik heb 'm in 1x gehaald, dus appeltje eitje
.
Zoek maar een mooie grote kamer uit, waar op z'n minst een 2persoonsbed in past.
![]()
Porno posten mag niet he jongensmaar moeten jullie zelf weten!
En ik bekeek een topic over mooie punani's in seks en toen waren er opeens vieze kutten op m'n beeld terwijl ik in de computerruimte op de universiteit zit!
![]()
Ik heb 25 minuten met het ov moeten reizen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb 40 minuten door de regen moeten fietsen.
[ afbeelding ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
En ik bekeek een topic over mooie punani's in seks en toen waren er opeens vieze kutten op m'n beeld terwijl ik in de computerruimte op de universiteit zit!
![]()
En jij snel wegklikken zeker?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Note voor jouquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
!
![]()
Nu is hij wel moeilijker hé, en ik begin vandaag met leren en ik heb hem woensdagochtend. In Eindju. Moet ik verdomme ook nog met de bus omdat m'n ouders werken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, ah oke. Sukkel, haal je theorie dan maar eens snel! Ik heb 'm in 1x gehaald, dus appeltje eitje
.
Zoek maar een mooie grote kamer uit, waar op z'n minst een 2persoonsbed in past.
Ja, dat sowieso. Ik ga voor centrum, 16+ m² en een wasbak.
Daar heb ik gewoond, waar jij naar toe moetquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu is hij wel moeilijker hé, en ik begin vandaag met leren en ik heb hem woensdagochtend. In Eindju. Moet ik verdomme ook nog met de bus omdat m'n ouders werken.
. Maar ik weet niet welke bus je moet pakken, omdat half Eindhoven weer open ligt
.
Huppakee, dan heb je het beter dan mij getroffen.
![]()
als je naar 16m2 zoekt, hoe klein zit je nu dan wel nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu is hij wel moeilijker hé, en ik begin vandaag met leren en ik heb hem woensdagochtend. In Eindju. Moet ik verdomme ook nog met de bus omdat m'n ouders werken.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
Is er geen MOD' je in de zaal?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Ik had uiteraard m'n theorie in één keer, een maandje geleden ongeveer. Wat ben ik toch een superheld hè jongens.-![]()
Chipkaartquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
de OV-kaart is echt met afstand de beste uitvinding van de laatste 1500 jaar.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: