Neuh, je bent van blauw naar oranje naar groen nu, en doet werkelijk mee met iedere hype die je tegenkomt.quote:
wat zei je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, je bent van blauw naar oranje naar groen nu, en doet werkelijk mee met iedere hype die je tegenkomt.
En ik heb sterk het vermoeden dat je kloont, en users die klonen zijn sowieso irri...
Mn koekjes.. ?!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga weg uit dit topic, too much faggotry en internet-playa's
Ik ben de trendsetter.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, je bent van blauw naar oranje naar groen nu, en doet werkelijk mee met iedere hype die je tegenkomt.
En ik heb sterk het vermoeden dat je kloont, en users die klonen zijn sowieso irri...
Omdat twylight het topic had gemaakt! ;oquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:00 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat, hoe moest ik dit zo snel doorhebben?
Kan ik niet ontvangen ik heb mail.app!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een outlook berichtje anders..
Ja en jullie volgen mij altijdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat twylight het topic had gemaakt! ;o
Heb ik net gegetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:09 schreef FL_Freak het volgende:
Crackers
In 1792 maakte John Pearson uit Newburyport, Massachusetts, een cracker-achtig broodproduct met bloem en water, dat hij "pilot bread" noemde. Dit was een groot succes bij zeelieden, vanwege de lange houdbaarheid. Het werd bekend als hardtack of scheepsbeschuit.
De eerste echte cracker ontstond toen een andere bakker uit Massachusetts, Josiah Bent, in 1801 een beschuitje aanbrandde in zijn steenoven. Het krakend geluid dat dit maakte inspireerde tot de naam cracker (Engels voor kraker).
In 1999 werkten 37.857 Amerikanen in de cracker- en koekjesindustrie met een omzet van meer dan 10 miljard dollar.[1]
[ afbeelding ]
Hey, naamtopic?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:09 schreef FL_Freak het volgende:
Crackers
In 1792 maakte John Pearson uit Newburyport, Massachusetts, een cracker-achtig broodproduct met bloem en water, dat hij "pilot bread" noemde. Dit was een groot succes bij zeelieden, vanwege de lange houdbaarheid. Het werd bekend als hardtack of scheepsbeschuit.
De eerste echte cracker ontstond toen een andere bakker uit Massachusetts, Josiah Bent, in 1801 een beschuitje aanbrandde in zijn steenoven. Het krakend geluid dat dit maakte inspireerde tot de naam cracker (Engels voor kraker).
In 1999 werkten 37.857 Amerikanen in de cracker- en koekjesindustrie met een omzet van meer dan 10 miljard dollar.[1]
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets van dat geld gezien anders, ik denk daarom dat ik dit benquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:09 schreef FL_Freak het volgende:
Crackers
[ afbeelding ]
Het klinkt anders kutquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:12 schreef GGMM het volgende:
Ik luister een liedje over een meneer die een andere meneer is tegengekomen die vindt dat hij gangster is, maar de meneer vindt de andere meneer helemaalg een gangster, omdat hij eigenlijk nog helemaal niemand doodgeschoten heeft. hij vindt het eigenlijk meer een wankster. Mede omdat hij al zolang husselt en nog helemaal geen geld heeft.
Diepgaant stukje muziek.
Daar ben ik jouw zusje voorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
...en toen smolt mijn kleine geharde hartje weer..
Lamon: 16-05-1975quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
...en toen smolt mijn kleine geharde hartje weer..
Jonge ik ben zijn zusje, zus en broer houden gewoon van elkaar!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lamon: 16-05-1975
Crack_: 25-03-1992
[ afbeelding ]
this is relevant to my interests!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge ik ben zijn zusje, zus en broer houden gewoon van elkaar!
a. Pedofielen vallen op kinderen zonder secundaire geslachtkenmerken, dus dit is niet okee om te zeggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lamon: 16-05-1975
Crack_: 25-03-1992
[ afbeelding ]
this is relevant to my interests!
Ik wou haar net toevoegen op Hyves, sta jij daar met je internetzwaardquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
a. Pedofielen vallen op kinderen zonder secundaire geslachtkenmerken, dus dit is niet okee om te zeggen.
b. Crack_ is mijn geadopteerde internetzusje, dus ik ben hier alleen om haar tegen hosselende pubers te beschermen.
Dit is niet het Volendam-subforum hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge ik ben zijn zusje, zus en broer houden gewoon van elkaar!
Heb ik hyves ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik wou haar net toevoegen op Hyves, sta jij daar met je internetzwaard
Dat jij die liefde van thuis niet hebt meegekregen, daar kunnen wij niks aan doen..quote:
Vechten op internet is zo juni 2009.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
SST! trying to win an internetfight here!
Internetfamilie is zo 1997.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vechten op internet is zo juni 2009.
Nu houden we allemaal van elkaar.
Dan moet je niets hyves gebruiken, dat zet je mij voor lulquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
SST! trying to win an internetfight here!
OHJA!?? Watch this!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vechten op internet is zo juni 2009.
Nu houden we allemaal van elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |