Ja 20 is mét kortingquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik betaal 36 euro voor een retour zonder korting.
Vergeet de drogredenen niet en de doorzichtige manier van reacties uitlokken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
Lamon. begint een beetje Emimich trekjes te krijgen
Iedereen geband proberen te krijgen die hem niet aanstaat
PAS OP MOZY JE HEBT CONCURRENTIEquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Chai erg leuk overkomen op Fok!.
Ik val op hele lieve romatische jongensquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehehe crack_valt op kalende jongens.
romatisch ken ik ook niet, misschien zijn er meerdere die niet weten wat dat is en ze er daarom niet zijn?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik val op hele lieve romatische jongens
Nouja, die heb ik nog nooit een gehad
Ik en Mozy zijn al bezet, sorry.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik val op hele lieve romatische jongens
Nouja, die heb ik nog nooit een gehad
Heb jij al tentamens gehad ja?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot nu toe is m'n gemiddelde cijfer een 7 ofzo. Verknallen zou ik dat niet willen noemen.
International business & management.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Welke studie doe je eigenlijk?
Heb je waarschijnlijk al eens eerder vertelt maar ben ik waarschijnlijk alweer vergeten
KOMT IE WEER MET ZN GEZEIK OVER SPELFOUTENquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
romatisch ken ik ook niet, misschien zijn er meerdere die niet weten wat dat is en ze er daarom niet zijn?!
Ik vind dat veel jongens net doen alsof ze romantisch zijn als je ze net leert kennen, maar dan na 2 maandjes is het ineens over, ik vraag niet elke dag ontbijt op bed ofzo hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
romatisch ken ik ook niet, misschien zijn er meerdere die niet weten wat dat is en ze er daarom niet zijn?!
Met 1 verschil, ik ben niet anoniem, ik heb een FoBo, ik post hier al 9 jaar, heb wel wat voor FOK! gedaan, en lieg niet zoveel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
Lamon. begint een beetje Emimich trekjes te krijgen
Iedereen geband proberen te krijgen die hem niet aanstaat
Ze is in het echt nog leuker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Chai erg leuk overkomen op Fok!.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat veel jongens net doen alsof ze romantisch zijn als je ze net leert kennen, maar dan na 2 maandjes is het ineens over, ik vraag niet elke dag ontbijt op bed ofzo hoor
Maar gewoon zo soms lieve KLEINEEEE dingetjes, dat doen wij vrouwen toch ook
quote:
Schatje...?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat veel jongens net doen alsof ze romatisch zijn als je ze net leert kennen, maar dan na 2 maandjes is het ineens over, ik vraag niet elke dag ontbijt op bed ofzo hoor
Maar gewoon zo soms lieve KLEINEEEE dingetjes, dat doen wij vrouwen toch ook
DAT WAS EEN TYPFOUTquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
KOMT IE WEER MET ZN GEZEIK OVER SPELFOUTEN
Ah, dat heeft mijn zusje ook gedaan 14.gifquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
International business & management.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Een eerste deeltentamen ja, morgen m'n tweede en verder krijgen wij cijfers voor de presentaties die we geven en de dingen die we inleveren.quote:
Maar zotje is kei lief aan het doen, en ik doe eigenlijk niksquote:
Een typEfout?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, dat heeft mijn zusje ook gedaan 14.gifPicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Waar deed zij het?
En je E ook niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |