Oh ja...dan snap ik wel dat ze niet reageertquote:
fapfapfap was het tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...dan snap ik wel dat ze niet reageert
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...dan snap ik wel dat ze niet reageert
Kun jij fapfapfap dan?quote:
Ja, vreselijk is datquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa mag graag door slotjes heen drukken
Het was weer zover hè?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa mag graag door slotjes heen drukken
Waaaaar blijven ze nou!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vreselijk is datMet gemak nog drie posts er achteraan (en me dan afvragen waarom jullie niet reageren
)
Graagquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:31 schreef JJH het volgende:
Het was weer zover hè?
Volgende keer eerste Elisa PMen voordat je een topic slot.
GRMBL ze kómen maar nietquote:
Als jullie komen als ik iets type, dan is er ook iets goed misquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:32 schreef Ynske het volgende:
GRMBL ze kómen maar niet
tja das iets meer werk
Ja hee, Elies zat me te stalken via PM.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jullie komen als ik iets type, dan is er ook iets goed mis
Ja, zo ben ik. Morgen sta ik waarschijnlijk ook voor je deur met een stekje van de vingerplantquote:
Kijk, dit maakt mijn dag. Nu al!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Maar we vinden jou onvoorwaardelijk lief heur
die kun je beter aan Lls gevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik. Morgen sta ik waarschijnlijk ook voor je deur met een stekje van de vingerplant
[..]
Kijk, dit maakt mijn dag. Nu al!
Jij weet precies wat een vrouw nodig heeft he.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik. Morgen sta ik waarschijnlijk ook voor je deur met een stekje van de vingerplant
Kun jij ook geen dubbelzinnige reactie plaatsen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dit maakt mijn dag. Nu al!
15 pas toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef Cat22 het volgende:Vandaag is mijn eerste werkdag
Gelukig begint die pas om half 7 vanavond, dus ik kan nog even door hier.
Ik om half drie al, en heb de afgelopen nacht maar vier uur geslapen. En ik zit nog verre van in slaap te vallen hier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag is mijn eerste werkdag
Gelukig begint die pas om half 7 vanavond, dus ik kan nog even door hier.
Hell yeah; party timequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:38 schreef Cat22 het volgende:
Jij weet precies wat een vrouw nodig heeft he.![]()
Ik zet de koffie aan en laat Morriz maar thuis!
Wat een moeilijke zinquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:38 schreef JJH het volgende:
Kun jij ook geen dubbelzinnige reactie plaatsen?
Ik zag er net twee achter elkaar voorbijkomen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een moeilijke zin
Ik doe bijna nooit dubbelzinnig, kun je nagaan
Je hebt nog gelijk ook!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:43 schreef JJH het volgende:
Ik zag er net twee achter elkaar voorbijkomen.
En reverse psycholgy ftw!
Offisijeel wel ja, maar aangezien de training morgen begint doe ik dan al mee.quote:
Word.quote:
Ruilen voor Yoko en Satsu?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik om half drie al, en heb de afgelopen nacht maar vier uur geslapen. En ik zit nog verre van in slaap te vallen hier.
Geer slaapt al. (Ik ben meer nachtdier dan haar!)
Zo komt nu even gluren waar ik nog mee bezig ben.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ruilen voor Yoko en Satsu?
Dat zijn echte nachtdieren, hebben me gisternacht aardig wakker gehouden. Waardoor ik vanmorgen middag laat mijn bed ben uitgerold en nu nog zo frips ben.
Je hebt me door.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo komt nu even gluren waar ik nog mee bezig ben.
En ik denk niet dat jij die twee kwijt wil
Je acties zijn goedgekeurd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En mevrouw vertrekt weer. Ze vind het wel prima.
Truste Ing!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo maar es ophouden...vrijdag en zaterdag was het laat en wijn enzo.
Morgen wil ik voor de verandering es fris en vrolijk opstaan
Dat vind ik een goed plan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo maar es ophouden...vrijdag en zaterdag was het laat en wijn enzo.
Morgen wil ik voor de verandering es fris en vrolijk opstaan
Ja blijkbaar. Ze heeft even twee tellen achter m'n laptopscherm gezeten, met d'r kop erbovenuit, een aai over d'r bol gehaald en een happie gegeten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je acties zijn goedgekeurd?
Mijn zogenaamde nachtdieren zijn trouwens een half uurtje geleden vrijwillig en en masse naar hun slaapkamer vertrokken.![]()
[..]
Truste Ing!
Bleegh wat moeilijl allemaal zegquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:36 schreef MissBliss het volgende:
Een foto die ik gemaakt heb dus, niet een foto waar ik opsta.
En wat een spelfouten
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
Of dan maak ik me druk om wattenstijfjes...
Daar ben ik blij om, dat je er om moest lachen. En dat je af en toe de ruimte en de kracht vindt om gewoon even wat tegen ons te roepen, daar ben ik ook blij om. Lieffie!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:53 schreef MissBliss het volgende:
Niet schamen greys, jullie leven gaat gewoon door, logisch toch.
En ik moest ook lachen om de wattenstijfjes
Joah zullen we nu ophouden over die testquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
Loveless zat nog met de piemelprocedurepaint van Elisa in zijn hoofd toen hij dat typte natuurlijk
Hou je ons wel even op de hoogte van die test Loveless? *gniffel*
[..]
Daar ben ik blij om, dat je er om moest lachen. En dat je af en toe de ruimte en de kracht vindt om gewoon even wat tegen ons te roepen, daar ben ik ook blij om. Lieffie!![]()
Hihihi oh sorry, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah zullen we nu ophouden over die testIemand die zo ff stukje meeleest denkt dat ik een wandelende bron van besmetting ben, terwijl het gewoon een vrijblijvende test is die ze naar heel Rotterdam / Amsterdam en zuid-limburg van <30 sturen
![]()
Dat je geen wandelende bron van besmetting bent!quote:
Waar ze voor testen moet je wel wat meer voor doen dan naast me in de auto zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je geen wandelende bron van besmetting bent!
Ik heb bij je in de auto gezeten en heb er niets door opgelopen!
Wat vreselijk dat het allemaal zo lang met duren voor jullie naar hem toe kunnen zeg, heel erg veel sterkte MissBlissquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:33 schreef MissBliss het volgende:
ik lees Af en toe mee, maar echt reageren doe ik niet .
Ten eerste omdat ik denk dat als ik echt uitgebreid ga reageren via laptop (nu via mobiel) dat het dan een essay van meerdere A4 tjes gaat worden. En daar moet ik echt even voor zitten. En ten tweede wil ik niet een groot stempel op dit topic drukken. Het is zo anders dan wat er normaal hier besproken wordt.
Maar even kort: morgen wordt er een papier getekend in Fr. en 48 uur daarna mag hij vevoerd worden, dus hij us er woensdagavond. De komende dagen wieden druk, alles moet geregeld worden, kleding, kaart, bloemen, opbaribg thuis.
We hebben het al wel over die dingen gehad, wat we willen. Het us nog niet zeker of hij er nog goed uiziet, of hij een open kist krijgt, dt is gewoon heel rot dat we dat nog niet weten, ik wil het zo graag, nog even zien zoals hij was, praten, aanraken... Maar dat is dus nog niet zeker.
Verder hadden we het over de kaart eb m'n moeder wil graag een foto van mij erop, ui de tuin. Een passiebloem, daar heb ik veel foto's van, dus die halen we dindag op ui A'dam. Ik hoop dat er dan nog tijd genoeg is om een mooie kaart te ontwerpen en laten druken en daar ben ik heel nerveus om, dat moet perfect worden.
Nou, dat is even alles wat ik nu kan verzinnen, ik moet maar eens gaan slapen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik bedacht gisteren dat ik in november naar een evenement in de UK wilde.
En heb inmiddels een bed bij een vriendin in Londen geregeld + vervoer naar het evenement.
Nu alleen daar nog een kamer boeken. Ryan Air kan me op en neer vliegen voor 10 euro.Go me!
Hogswatchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat nu zo met haar:ze ziet er goed uit he?
![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Weten jullie nog dat May zo ziek was?Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat nu zo met haar:
[ afbeelding ]ze ziet er goed uit he?
Stralende oogjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Thanks allemaal
En May ziet er idd weer goed uit zegWat fijn!
En ik zag gisteren ook nog even een hele schattige kitten vn Senesta langskomen, wat leuk, gefeliciteerd!
Oh en het jurkje van Greys vond ik ook heel mooi!
Ik ga deze week ook nog even naar de wnkels, voor een mooi bloesje, truitje, iets voor de crematie, ik heb helemaal geen mooie nette kledng eigenlijk.
Nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 @ 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk kom je iets moois tegen in de winkels![]()
Hoe doen Lucky en Ziggy het samen?
Mogguh Catquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy Lucky begint aan een tweede jeugd.Dadelijk klimt hij ook nog De Paal in als jullie allemaal weer thuis zijn.
![]()
Fijn dat de poezels goed onder dak zijn, gezien de omstandigheden zitten ze op de perfecte plekjes.
Succes met sjoppen. Jammer dat het voor deze gelegenheid moet zijn.
Ow, dat deed mijn bejaarde Remie ook ineens toen hij inwoning kreeg. Ging ie zo houterig en lomp lopen spelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy begint aan een tweede jeugd.Dadelijk klimt hij ook nog De Paal in als jullie allemaal weer thuis zijn.
![]()
Dat dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:28 schreef ElisaB het volgende:
Lieve MB, ik sluit me aan bij wat iedereen hierboven zegt. We zitten een beetje te geiten hier en dat lijkt niet altijd gepast. Maar ik weet zeker dat iedereen jou en je verhalen een stuk belangrijker vindt!
Hang in there girly
Whoops!quote:
Als het om planten gaat ben ik zo blont als een barbiequote:Op maandag 5 oktober 2009 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whoops!![]()
Ik zag net dat jij ook je momenten hebt.
Als het om dieren gaat.... ow nee, ik heb geen excuus.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het om planten gaat ben ik zo blont als een barbie
lijkt me heel pijnlijk! mag ik vragen wat ze heeft? hoop dat t zal helpen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:09 schreef Pagan het volgende:
@MB schrijf het hier maar van je af, 't is hier heen Onz, serieus mag ook hoor.
@Cat22 Hoest met Terry Pratchett, ik las vorig jaar in een interview dat hij beginnende dementie heeft. Zier er leuk uit om heen te gaan.
@allemaal, we komen net uit het ziekenhuis, het is helaas niet mogelijk om bij Strega een reconstructie van haar enkel uit te voeren, dus moet ze binnenkort geopereerd worden om er vanaf de hiel naar boven toe een pen in te zetten. Daarna moet ze weer kunnen lopen, alleen is de enkel dan vastgezet en kan de voet dus niet meer bewegen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:09 schreef Pagan het volgende:
@MB schrijf het hier maar van je af, 't is hier heen Onz, serieus mag ook hoor.
@Cat22 Hoest met Terry Pratchett, ik las vorig jaar in een interview dat hij beginnende dementie heeft. Zier er leuk uit om heen te gaan.
@allemaal, we komen net uit het ziekenhuis, het is helaas niet mogelijk om bij Strega een reconstructie van haar enkel uit te voeren, dus moet ze binnenkort geopereerd worden om er vanaf de hiel naar boven toe een pen in te zetten. Daarna moet ze weer kunnen lopen, alleen is de enkel dan vastgezet en kan de voet dus niet meer bewegen.
He, jij kent PTerry! Naar ik heb begrepen gaat het goed. Hij is er heel vroeg bij qua diagnose en kan nu nog prima functioneren. Hopelijk is hij erbij met Hogswatch, kan ik hem weer stroopwafels geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:09 schreef Pagan het volgende:
Dat was niet het nieuws waar jullie op hoopten.quote:@allemaal, we komen net uit het ziekenhuis, het is helaas niet mogelijk om bij Strega een reconstructie van haar enkel uit te voeren, dus moet ze binnenkort geopereerd worden om er vanaf de hiel naar boven toe een pen in te zetten. Daarna moet ze weer kunnen lopen, alleen is de enkel dan vastgezet en kan de voet dus niet meer bewegen.
Het zou het mooist zijn als het weer op " normale " wijze in elkaar gezet zou kunnen worden, maar als ze door die pen weer zal kunnen lopen lijkt me ook wel wat waard.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:20 schreef Pagan het volgende:
Bijna een jaar geleden is ze over een speeltouw van de honden gevallen=>> gecompliceerde enkelbreuk, daarbij als kersje op de taart ook nog diabetische neuropatie waardoor ze slecht geneest. Ze zit nu al zowat een jaar in een karretje en dat is ook niet alles voor een buitenmens. Helaas is een pen erdoor echt de enige optie.
Ik hoorde dat het in Rotterdam wel echt nodig is hoor!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
En goed nieuws voor Ll!![]()
Wattenstaafje voor soa-onderzoek niet per se nodig
Oh ja...want Rotterdamse SOA's zijn veel heftiger en moet er idd met een enorrrme wattenstaaf een monster af worden genomen tot in de blaasquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
Balen Pagan en Strega!![]()
Maar ondanks dat er dan geen beweging meer mogelijk is in de voet zelf zal haar mobiliteit toch een flink stuk vooruitgaan tov hoe het nu is. Positief inzien dan toch maar
[..]
Ik hoorde dat het in Rotterdam wel echt nodig is hoor!
(Laat hem nog ff zweten joh!![]()
)
Welzeker, twee fantasyfans hier. Mooi dat hij er nog zo goed mee kan leven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He, jij kent PTerry! Naar ik heb begrepen gaat het goed. Hij is er heel vroeg bij qua diagnose en kan nu nog prima functioneren. Hopelijk is hij erbij met Hogswatch, kan ik hem weer stroopwafels geven.![]()
[..]
Kweetniet hoe lang de revalidatie van haar is, de pijnklachten zouden dan over moeten gaan. Operatie medio oktober of november.quote:Dat was niet het nieuws waar jullie op hoopten.Maar hopelijk zorgt deze operatie wel voor verlichting van de pijnklachten en verbeterde mobiliteit. Is er al een OK datum bekend?
Ach, dat is altijd nog beter als last hebben van een opdringerige Vandellia cirrhosa.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...want Rotterdamse SOA's zijn veel heftiger en moet er idd met een enorrrme wattenstaaf een monster af worden genomen tot in de blaas![]()
Wat zijn jullie nare mensen! Arme Loveless.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...want Rotterdamse SOA's zijn veel heftiger en moet er idd met een enorrrme wattenstaaf een monster af worden genomen tot in de blaas![]()
Fijn om mensen met smaak te treffen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Welzeker, twee fantasyfans hier. Mooi dat hij er nog zo goed mee kan leven.
Hopelijk is de operatie dan in oktober en niet in november. Want als je er zo lang tegenaan moet hikken ist ook niks. De revalidatie zal ook nog tijd in beslag nemen natuurlijk, maar hopelijk wel met goed resultaat.quote:
[..]
Kweetniet hoe lang de revalidatie van haar is, de pijnklachten zouden dan over moeten gaan. Operatie medio oktober of november.
quote:
Je moet jezelf niet zo afkraken. Valt best mee hoor.quote:
Cat, wat ben je bruut vandaag!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo afkraken. Valt best mee hoor.
OMFGquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
Genomineerd voor meest rare post (en eigenlijk het gehele topic) van de dag:
safe sex en water?
Heeerlijk weertje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef Muis006 het volgende:
Wat een héérlijk weertje.
Ik dacht bij mezelf, ik heb niet zoveel last van mijn kont nav zaterdag. Dus ik ben vanochtend van mijn bureaustoel af keihard op de grond gekletterd
En dit weekend ga ik Daimtaart pogen te maken.
Even wat tegenwicht voor de open, luisterende en begrijpende houding die ik mensen vanavond word geacht aan te leren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, wat ben je bruut vandaag!
I love it!
Omdat ik vreselijk slim benquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMFG![]()
[..]
Heeerlijk weertje.![]()
En waarom doe je nou je kont op de grond kletteren?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Ohja, wie gaat er mee?
http://www.rossholidays.n(...)tad/huize-vigla.html
Soms he... ben ik blij dat ik maar een simpele ziel ben. Briljant zijn komt met een zware last.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat ik vreselijk slim benen je moet je er niet onder laten krijgen door het weer!
Ja ik dacht er van de week nog aan!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zooooooo benieuwd naar die carrotcake die ik ooit nog eens ga proeven van je!
Neem je tijd hoor, we moeten dat toch nog eens afspreken wanneer we weer bij elkaar zijn, dus dat komt wel goed!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik dacht er van de week nog aan!Die moet nog gemaakt worden, evenals de koekjes voor Co.
Okee. Misschien als ik beter ben dat we in nov of dec af kunnen spreken!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem je tijd hoor, we moeten dat toch nog eens afspreken wanneer we weer bij elkaar zijn, dus dat komt wel goed!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:38 schreef Morretje het volgende:![]()
Allebie met 'ja' beantwoorden.. Dank je wel!!
Het heeft op zich ook wel voordelen (klinkt wel cru), want wij kunnen nu over heel wat din gen uitgebreid nadenken. Normaal heb je 5 dagen en moet alles snel, snel, snel. Misschien dat je dan achteraf denkt: hmmm, dat had ik liever anders gewild. Maar ja, het lange wachten is gewoon kut en vooral het idee dat ie daar ver weg alleen in een mortuarium ligtquote:Op maandag 5 oktober 2009 @ 16:24 schreef Morretje het volgende:
Net even een poging gedaan om bij te lezen..
May is weer beter!![]()
![]()
MB, vooral posten, er is hier volgens mij nooit iets ongepast als het op verdriet aankomt.. Zo heel lang ben ik hier ook nog niet, maar dat heb ik al wel geleerd.. Wat ontzettend jammer dat het allemaal nog zo lang moet duren trouwens!![]()
Ll moet een test doen met wattenstijfjesEn Muis is weer op haar bevallige achterwerk gevallen..
![]()
Greys heeft een mooi jurkje gekocht!![]()
Nog iets belangrijks vergeten?
Ja, het is gewoon een rotideequote:Op maandag 5 oktober 2009 @ 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, je moet het doen zoals jij het voelt....en iedereen snapt wel dat er juist nu zoveel verschillende emoties door je heen gaan die soms heel lastig onder woorden zijn te brengen.
IRL is dat al lastig soms, laat staan om het onder woorden te tiepen![]()
En het idee van je vader daar ver weg en alleen lijkt me idd ook heel erg
Joepiequote:Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag stoppen met de diclo. Oxaze mag ik afbouwen.
En wij vrouwen blijven nog steeds over met de eendenbek?quote:
Go Muisie! Go Muisie! Go, Go, Go Muisie! *insert heel blij dansje*quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag stoppen met de diclo. Oxaze mag ik afbouwen.
"Zeg dokter, doe mij de Calimero maar!"quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En wij vrouwen blijven nog steeds over met de eendenbek?of kuikensnavel, hihi
![]()
Ja hee, straks gaat-ie nog rare dingen denkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Zeg dokter, doe mij de Calimero maar!"
Gaat ie zingen ook nog. Kijken jullie mee, met Calimero spreidt die beentjes eens 1 2!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, straks gaat-ie nog rare dingen denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |