quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Thanks allemaal
En May ziet er idd weer goed uit zegWat fijn!
En ik zag gisteren ook nog even een hele schattige kitten vn Senesta langskomen, wat leuk, gefeliciteerd!
Oh en het jurkje van Greys vond ik ook heel mooi!
Ik ga deze week ook nog even naar de wnkels, voor een mooi bloesje, truitje, iets voor de crematie, ik heb helemaal geen mooie nette kledng eigenlijk.
Nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 @ 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk kom je iets moois tegen in de winkels![]()
Hoe doen Lucky en Ziggy het samen?
Mogguh Catquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy Lucky begint aan een tweede jeugd.Dadelijk klimt hij ook nog De Paal in als jullie allemaal weer thuis zijn.
![]()
Fijn dat de poezels goed onder dak zijn, gezien de omstandigheden zitten ze op de perfecte plekjes.
Succes met sjoppen. Jammer dat het voor deze gelegenheid moet zijn.
Ow, dat deed mijn bejaarde Remie ook ineens toen hij inwoning kreeg. Ging ie zo houterig en lomp lopen spelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy begint aan een tweede jeugd.Dadelijk klimt hij ook nog De Paal in als jullie allemaal weer thuis zijn.
![]()
Dat dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:28 schreef ElisaB het volgende:
Lieve MB, ik sluit me aan bij wat iedereen hierboven zegt. We zitten een beetje te geiten hier en dat lijkt niet altijd gepast. Maar ik weet zeker dat iedereen jou en je verhalen een stuk belangrijker vindt!
Hang in there girly
Whoops!quote:
Als het om planten gaat ben ik zo blont als een barbiequote:Op maandag 5 oktober 2009 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whoops!![]()
Ik zag net dat jij ook je momenten hebt.
Als het om dieren gaat.... ow nee, ik heb geen excuus.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het om planten gaat ben ik zo blont als een barbie
lijkt me heel pijnlijk! mag ik vragen wat ze heeft? hoop dat t zal helpen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:09 schreef Pagan het volgende:
@MB schrijf het hier maar van je af, 't is hier heen Onz, serieus mag ook hoor.
@Cat22 Hoest met Terry Pratchett, ik las vorig jaar in een interview dat hij beginnende dementie heeft. Zier er leuk uit om heen te gaan.
@allemaal, we komen net uit het ziekenhuis, het is helaas niet mogelijk om bij Strega een reconstructie van haar enkel uit te voeren, dus moet ze binnenkort geopereerd worden om er vanaf de hiel naar boven toe een pen in te zetten. Daarna moet ze weer kunnen lopen, alleen is de enkel dan vastgezet en kan de voet dus niet meer bewegen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:09 schreef Pagan het volgende:
@MB schrijf het hier maar van je af, 't is hier heen Onz, serieus mag ook hoor.
@Cat22 Hoest met Terry Pratchett, ik las vorig jaar in een interview dat hij beginnende dementie heeft. Zier er leuk uit om heen te gaan.
@allemaal, we komen net uit het ziekenhuis, het is helaas niet mogelijk om bij Strega een reconstructie van haar enkel uit te voeren, dus moet ze binnenkort geopereerd worden om er vanaf de hiel naar boven toe een pen in te zetten. Daarna moet ze weer kunnen lopen, alleen is de enkel dan vastgezet en kan de voet dus niet meer bewegen.
He, jij kent PTerry! Naar ik heb begrepen gaat het goed. Hij is er heel vroeg bij qua diagnose en kan nu nog prima functioneren. Hopelijk is hij erbij met Hogswatch, kan ik hem weer stroopwafels geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:09 schreef Pagan het volgende:
Dat was niet het nieuws waar jullie op hoopten.quote:@allemaal, we komen net uit het ziekenhuis, het is helaas niet mogelijk om bij Strega een reconstructie van haar enkel uit te voeren, dus moet ze binnenkort geopereerd worden om er vanaf de hiel naar boven toe een pen in te zetten. Daarna moet ze weer kunnen lopen, alleen is de enkel dan vastgezet en kan de voet dus niet meer bewegen.
Het zou het mooist zijn als het weer op " normale " wijze in elkaar gezet zou kunnen worden, maar als ze door die pen weer zal kunnen lopen lijkt me ook wel wat waard.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:20 schreef Pagan het volgende:
Bijna een jaar geleden is ze over een speeltouw van de honden gevallen=>> gecompliceerde enkelbreuk, daarbij als kersje op de taart ook nog diabetische neuropatie waardoor ze slecht geneest. Ze zit nu al zowat een jaar in een karretje en dat is ook niet alles voor een buitenmens. Helaas is een pen erdoor echt de enige optie.
Ik hoorde dat het in Rotterdam wel echt nodig is hoor!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
En goed nieuws voor Ll!![]()
Wattenstaafje voor soa-onderzoek niet per se nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |