quote:
Op maandag 5 oktober 2009 @ 16:24 schreef Morretje het volgende:Net even een poging gedaan om bij te lezen..
May is weer beter!
MB, vooral posten, er is hier volgens mij nooit iets ongepast als het op verdriet aankomt.. Zo heel lang ben ik hier ook nog niet, maar dat heb ik al wel geleerd.. Wat ontzettend jammer dat het allemaal nog zo lang moet duren trouwens!
Ll moet een test doen met wattenstijfjes

En Muis is weer op haar bevallige achterwerk gevallen..
Greys heeft een mooi jurkje gekocht!
Nog iets belangrijks vergeten?
Het heeft op zich ook wel voordelen (klinkt wel cru), want wij kunnen nu over heel wat din gen uitgebreid nadenken. Normaal heb je 5 dagen en moet alles snel, snel, snel. Misschien dat je dan achteraf denkt: hmmm, dat had ik liever anders gewild. Maar ja, het lange wachten is gewoon kut en vooral het idee dat ie daar ver weg alleen in een mortuarium ligt

En ik snap wel dat jullie het niet erg vinden als ik het erover heb, het is ook gewoon een gevoel in mezelf denk ik. Ik kan het alleen niet uitleggen.
Voorbeeldje van hoe raar je gaat denken: vandaag heb ik voor het eerst pas weer PI's gebruikt in mn posts, omdat ik vond dat ze niet goed de lading dekten van wat ik vertelde.. Nou ja, zo suf eigenlijk

En het blijft iets privé's wat ik op internmet gooi. Ik had toevallig een paar weken geleden een gesprek met een vriend over FOK! en privacy enzo en hij zei letterlijk tegen me: 'Je gaat toch niet op FOK! posten dat je vader overleden is?!' Ik zei toen al dat ik het me wel kon voorstellen en nu blijkt dus cru genoeg, dat sommige mensen, ik dus, dat wel doen en er steun vandaan halen.
Maar ik post wel vrij nuchter geloof ik, of hoe moet ik het zeggen, zonder superveel emotie. Dat lukt op 1 of andere manier niet en ik vind het op deze manier wel goed.
Oh ja, ik reageer niet op iedere post indvidueel want dan blijf ik bezig

Maar jullie zijn lief

Pagan en Strega, veel sterkte met de enkel, wat een rotverhaal zeg!
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~