Oh ja...want Rotterdamse SOA's zijn veel heftiger en moet er idd met een enorrrme wattenstaaf een monster af worden genomen tot in de blaasquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
Balen Pagan en Strega!![]()
Maar ondanks dat er dan geen beweging meer mogelijk is in de voet zelf zal haar mobiliteit toch een flink stuk vooruitgaan tov hoe het nu is. Positief inzien dan toch maar
[..]
Ik hoorde dat het in Rotterdam wel echt nodig is hoor!
(Laat hem nog ff zweten joh!![]()
)
Welzeker, twee fantasyfans hier. Mooi dat hij er nog zo goed mee kan leven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He, jij kent PTerry! Naar ik heb begrepen gaat het goed. Hij is er heel vroeg bij qua diagnose en kan nu nog prima functioneren. Hopelijk is hij erbij met Hogswatch, kan ik hem weer stroopwafels geven.![]()
[..]
Kweetniet hoe lang de revalidatie van haar is, de pijnklachten zouden dan over moeten gaan. Operatie medio oktober of november.quote:Dat was niet het nieuws waar jullie op hoopten.Maar hopelijk zorgt deze operatie wel voor verlichting van de pijnklachten en verbeterde mobiliteit. Is er al een OK datum bekend?
Ach, dat is altijd nog beter als last hebben van een opdringerige Vandellia cirrhosa.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...want Rotterdamse SOA's zijn veel heftiger en moet er idd met een enorrrme wattenstaaf een monster af worden genomen tot in de blaas![]()
Wat zijn jullie nare mensen! Arme Loveless.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...want Rotterdamse SOA's zijn veel heftiger en moet er idd met een enorrrme wattenstaaf een monster af worden genomen tot in de blaas![]()
Fijn om mensen met smaak te treffen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Welzeker, twee fantasyfans hier. Mooi dat hij er nog zo goed mee kan leven.
Hopelijk is de operatie dan in oktober en niet in november. Want als je er zo lang tegenaan moet hikken ist ook niks. De revalidatie zal ook nog tijd in beslag nemen natuurlijk, maar hopelijk wel met goed resultaat.quote:
[..]
Kweetniet hoe lang de revalidatie van haar is, de pijnklachten zouden dan over moeten gaan. Operatie medio oktober of november.
quote:
Je moet jezelf niet zo afkraken. Valt best mee hoor.quote:
Cat, wat ben je bruut vandaag!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo afkraken. Valt best mee hoor.
OMFGquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
Genomineerd voor meest rare post (en eigenlijk het gehele topic) van de dag:
safe sex en water?
Heeerlijk weertje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef Muis006 het volgende:
Wat een héérlijk weertje.
Ik dacht bij mezelf, ik heb niet zoveel last van mijn kont nav zaterdag. Dus ik ben vanochtend van mijn bureaustoel af keihard op de grond gekletterd
En dit weekend ga ik Daimtaart pogen te maken.
Even wat tegenwicht voor de open, luisterende en begrijpende houding die ik mensen vanavond word geacht aan te leren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, wat ben je bruut vandaag!
I love it!
Omdat ik vreselijk slim benquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMFG![]()
[..]
Heeerlijk weertje.![]()
En waarom doe je nou je kont op de grond kletteren?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Ohja, wie gaat er mee?
http://www.rossholidays.n(...)tad/huize-vigla.html
Soms he... ben ik blij dat ik maar een simpele ziel ben. Briljant zijn komt met een zware last.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat ik vreselijk slim benen je moet je er niet onder laten krijgen door het weer!
Ja ik dacht er van de week nog aan!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zooooooo benieuwd naar die carrotcake die ik ooit nog eens ga proeven van je!
Neem je tijd hoor, we moeten dat toch nog eens afspreken wanneer we weer bij elkaar zijn, dus dat komt wel goed!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik dacht er van de week nog aan!Die moet nog gemaakt worden, evenals de koekjes voor Co.
Okee. Misschien als ik beter ben dat we in nov of dec af kunnen spreken!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem je tijd hoor, we moeten dat toch nog eens afspreken wanneer we weer bij elkaar zijn, dus dat komt wel goed!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:38 schreef Morretje het volgende:![]()
Allebie met 'ja' beantwoorden.. Dank je wel!!
Het heeft op zich ook wel voordelen (klinkt wel cru), want wij kunnen nu over heel wat din gen uitgebreid nadenken. Normaal heb je 5 dagen en moet alles snel, snel, snel. Misschien dat je dan achteraf denkt: hmmm, dat had ik liever anders gewild. Maar ja, het lange wachten is gewoon kut en vooral het idee dat ie daar ver weg alleen in een mortuarium ligtquote:Op maandag 5 oktober 2009 @ 16:24 schreef Morretje het volgende:
Net even een poging gedaan om bij te lezen..
May is weer beter!![]()
![]()
MB, vooral posten, er is hier volgens mij nooit iets ongepast als het op verdriet aankomt.. Zo heel lang ben ik hier ook nog niet, maar dat heb ik al wel geleerd.. Wat ontzettend jammer dat het allemaal nog zo lang moet duren trouwens!![]()
Ll moet een test doen met wattenstijfjesEn Muis is weer op haar bevallige achterwerk gevallen..
![]()
Greys heeft een mooi jurkje gekocht!![]()
Nog iets belangrijks vergeten?
Ja, het is gewoon een rotideequote:Op maandag 5 oktober 2009 @ 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, je moet het doen zoals jij het voelt....en iedereen snapt wel dat er juist nu zoveel verschillende emoties door je heen gaan die soms heel lastig onder woorden zijn te brengen.
IRL is dat al lastig soms, laat staan om het onder woorden te tiepen![]()
En het idee van je vader daar ver weg en alleen lijkt me idd ook heel erg
Joepiequote:Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag stoppen met de diclo. Oxaze mag ik afbouwen.
En wij vrouwen blijven nog steeds over met de eendenbek?quote:
Go Muisie! Go Muisie! Go, Go, Go Muisie! *insert heel blij dansje*quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag stoppen met de diclo. Oxaze mag ik afbouwen.
"Zeg dokter, doe mij de Calimero maar!"quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En wij vrouwen blijven nog steeds over met de eendenbek?of kuikensnavel, hihi
![]()
Ja hee, straks gaat-ie nog rare dingen denkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Zeg dokter, doe mij de Calimero maar!"
Gaat ie zingen ook nog. Kijken jullie mee, met Calimero spreidt die beentjes eens 1 2!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, straks gaat-ie nog rare dingen denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |