Oh ja...dan snap ik wel dat ze niet reageertquote:
fapfapfap was het tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...dan snap ik wel dat ze niet reageert
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...dan snap ik wel dat ze niet reageert
Kun jij fapfapfap dan?quote:
Ja, vreselijk is datquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa mag graag door slotjes heen drukken
Het was weer zover hè?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa mag graag door slotjes heen drukken
Waaaaar blijven ze nou!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vreselijk is datMet gemak nog drie posts er achteraan (en me dan afvragen waarom jullie niet reageren
)
Graagquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:31 schreef JJH het volgende:
Het was weer zover hè?
Volgende keer eerste Elisa PMen voordat je een topic slot.
GRMBL ze kómen maar nietquote:
Als jullie komen als ik iets type, dan is er ook iets goed misquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:32 schreef Ynske het volgende:
GRMBL ze kómen maar niet
tja das iets meer werk
Ja hee, Elies zat me te stalken via PM.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jullie komen als ik iets type, dan is er ook iets goed mis
Ja, zo ben ik. Morgen sta ik waarschijnlijk ook voor je deur met een stekje van de vingerplantquote:
Kijk, dit maakt mijn dag. Nu al!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Maar we vinden jou onvoorwaardelijk lief heur
die kun je beter aan Lls gevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik. Morgen sta ik waarschijnlijk ook voor je deur met een stekje van de vingerplant
[..]
Kijk, dit maakt mijn dag. Nu al!
Jij weet precies wat een vrouw nodig heeft he.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik. Morgen sta ik waarschijnlijk ook voor je deur met een stekje van de vingerplant
Kun jij ook geen dubbelzinnige reactie plaatsen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dit maakt mijn dag. Nu al!
15 pas toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef Cat22 het volgende:Vandaag is mijn eerste werkdag
Gelukig begint die pas om half 7 vanavond, dus ik kan nog even door hier.
Ik om half drie al, en heb de afgelopen nacht maar vier uur geslapen. En ik zit nog verre van in slaap te vallen hier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag is mijn eerste werkdag
Gelukig begint die pas om half 7 vanavond, dus ik kan nog even door hier.
Hell yeah; party timequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:38 schreef Cat22 het volgende:
Jij weet precies wat een vrouw nodig heeft he.![]()
Ik zet de koffie aan en laat Morriz maar thuis!
Wat een moeilijke zinquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:38 schreef JJH het volgende:
Kun jij ook geen dubbelzinnige reactie plaatsen?
Ik zag er net twee achter elkaar voorbijkomen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een moeilijke zin
Ik doe bijna nooit dubbelzinnig, kun je nagaan
Je hebt nog gelijk ook!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:43 schreef JJH het volgende:
Ik zag er net twee achter elkaar voorbijkomen.
En reverse psycholgy ftw!
Offisijeel wel ja, maar aangezien de training morgen begint doe ik dan al mee.quote:
Word.quote:
Ruilen voor Yoko en Satsu?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik om half drie al, en heb de afgelopen nacht maar vier uur geslapen. En ik zit nog verre van in slaap te vallen hier.
Geer slaapt al. (Ik ben meer nachtdier dan haar!)
Zo komt nu even gluren waar ik nog mee bezig ben.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ruilen voor Yoko en Satsu?
Dat zijn echte nachtdieren, hebben me gisternacht aardig wakker gehouden. Waardoor ik vanmorgen middag laat mijn bed ben uitgerold en nu nog zo frips ben.
Je hebt me door.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo komt nu even gluren waar ik nog mee bezig ben.
En ik denk niet dat jij die twee kwijt wil
Je acties zijn goedgekeurd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En mevrouw vertrekt weer. Ze vind het wel prima.
Truste Ing!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo maar es ophouden...vrijdag en zaterdag was het laat en wijn enzo.
Morgen wil ik voor de verandering es fris en vrolijk opstaan
Dat vind ik een goed plan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo maar es ophouden...vrijdag en zaterdag was het laat en wijn enzo.
Morgen wil ik voor de verandering es fris en vrolijk opstaan
Ja blijkbaar. Ze heeft even twee tellen achter m'n laptopscherm gezeten, met d'r kop erbovenuit, een aai over d'r bol gehaald en een happie gegeten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je acties zijn goedgekeurd?
Mijn zogenaamde nachtdieren zijn trouwens een half uurtje geleden vrijwillig en en masse naar hun slaapkamer vertrokken.![]()
[..]
Truste Ing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |