ligt eraan welk handvat tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef MichielPH het volgende:
Ook erg: als ze zo heel 'onopvallend' het handvat vastpakken. Grrrr!
Ongelooflijk dat dat kan op FOK!quote:
Ja dat vind ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dat kan op FOK!
Het ligt voornamelijk aan haar houding, maar in principe is die in de deur net zo erg als die bovenaan het raam. Misschien dat de bovenste wat sneller verkrampt overkomt.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:28 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Het ligt voornamelijk aan haar houding, maar in principe is die in de deur net zo erg als die bovenaan het raam. Misschien dat de bovenste wat sneller verkrampt overkomt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen is al een klacht op zich. Tenzij ze gewoon in een weinig verhullend pakje zichzelf staan te showen.
of je voorruit wassen met hun borsten zekerquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen in de auto is al een klacht op zich. Tenzij ze gewoon in een weinig verhullend pakje de bolide staan te showen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen in de auto is al een klacht op zich. Tenzij ze gewoon in een weinig verhullend pakje de bolide staan te showen.
Nee, dat heb ik nou nooit begrepen. Ik bedoel, dan zit je daar opgegeild in je auto in een wasserette.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
of je voorruit wassen met hun borsten zeker
Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar jouw fantasiequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:48 schreef Tassiepassie het volgende:meehelpen om die voorruit schoon te maken natuurlijk, heb je zelf geen fantasie ?
WTF, sluit je dit topic niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klacht, daardoor ontstaan er gevaarlijke situaties
Ik moest gelijk denken aan opdringerige Mexicaanse mannen die voor een dollar je voorruit willen wassen. Niet heel erg erotisch.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:52 schreef Tassiepassie het volgende:in mijn fantasie maakt een man mijn voorruit schoon...denk dus niet dat je dat wil horen
nee meer dit ideequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan opdringerige Mexicaanse mannen die voor een dollar je voorruit willen wassen. Niet heel erg erotisch.
Doe mij maar een mooi minderjarig meisje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee meer dit idee![]()
[ afbeelding ]
Voordeel van mannen die je auto wassen is dat ze altijd zelf de zeep meenemen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:22 schreef Tassiepassie het volgende:smaken verschillen , ik val niet op vrouwen
![]()
En ik ga maar eens slapen voor ik alleen maar offtopic blijf gaan
He dat is die blonde slet uit Red Mijn Vakantie!quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe mij maar een mooi minderjarig meisje.![]()
[ afbeelding ]
JB FTWquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe mij maar een mooi minderjarig meisje.![]()
[ afbeelding ]
Banquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dat kan op FOK!
1. Je bent een kloon.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:22 schreef Tassiepassie het volgende:smaken verschillen , ik val niet op vrouwen
![]()
En ik ga maar eens slapen voor ik alleen maar offtopic blijf gaan
1 neequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:49 schreef TryX het volgende:
[..]
1. Je bent een kloon.
2. Een aandachtshoer.
Bij het laatste: kijken ze je raar aan, weten ze helemaal niet wat ze verkeerd hebben gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:32 schreef SadKingBilly het volgende:
Erger wordt het nog als ze daarbij ook nog eens die handgreep boven de deur vastpakken en zich schrap zetten tegen de bodem. Of zelfs - zoals ik ooit eens meegemaakt heb - naar de handrem grijpen. Die kon direct uitstappen en verder lopen; ik wil graag blijven leven, idioot.
en dan? Niet boeiend toch, of je gaat gewoon een baan naar linksquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:15 schreef ufopiloot het volgende:
Moet je eens op de snelweg rijden op de rechterbaan, terwijl er tegelijkertijd een vrachtwagen de oprit op komt rijden
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:21 schreef ufopiloot het volgende:
Nou, als ik op de rechtbaan rijdt en er komt een vrachtwagen de oprit op, dan vliegt de vrouw naast me 9 van de 10 keer bij mij naar het plafond van de schrik, omdat ze denkt dat de vrachtwagen zo door ons heen gaat
Lekker verantwoord om in zo'n auto de weg op te gaan tijdens storm, als je zo van de weg geblazen wordt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef soofje het volgende:
[..]
en dan? Niet boeiend toch, of je gaat gewoon een baan naar links
(of ben ik nou gewoon heel blond en begrijp ik hem niet)
weet je wat je eens moet proberen, in een zeer hevige storm met zware windslagen op de rechterrijstrook gaan rijden!!! humorAlles en iedereen haalt je in en zodra de wind komt rij je op de vluchtstrook.
(praat uit ervaring van 2 paar terug)
Alsof ik aan mijn vingers kan ruiken of er storm komtquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lekker verantwoord om in zo'n auto de weg op te gaan tijdens storm, als je zo van de weg geblazen wordt.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klacht, daardoor ontstaan er gevaarlijke situaties
Ik grijp wel eens de handgreep in de deur vast, omdat ik anders bij je op schoot lig. (In een lange bocht bijvoorbeeld)quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:32 schreef SadKingBilly het volgende:
Erger wordt het nog als ze daarbij ook nog eens die handgreep boven de deur vastpakken en zich schrap zetten tegen de bodem. Of zelfs - zoals ik ooit eens meegemaakt heb - naar de handrem grijpen. Die kon direct uitstappen en verder lopen; ik wil graag blijven leven, idioot.
Nou, ze probeert gewoon met 2 voeten door de bodemplaat te stampen. Mijn vriendin zet overigens ook beide handen op het dashboardkastje bij een hevige remactie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:35 schreef Jonathan1989 het volgende:
Terechte klacht.
Dat 'meeremmen' moet je nog even verder toelichten![]()
Meeremmen doe ik niet echt maar soms zit ik wel met mijn billen bij elkaar of vol ergernis..quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:26 schreef LoggedIn het volgende:
Dat meeremmen doe ik (als man) ook weleens bij mensen die erg laat remmen voor dingenMaar dat komt denk ik vooral door een eerdere ervaring met een ongeval, wat onbewust toch iets met me gedaan heeft. Ik zeg er verder niks bij ofzow, en buiten dat ben ik een van de laatste die je bang zult krijgen in de auto
1.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 nee
2 Dat is jouw mening en getuigt van je eigen oppervlakkigheid. Je kent me niet eens
Whehe faalgiraffequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef Mopst3r het volgende:
Mijn vriendinmoeder kijkt altijd mee of ik alles wel goed zie
Nah dat doe ik ook, door zelf ook mee op te letten heb ik nog het gevoel alsof ik zelf iets in de hand heb, ook al is dit niet zo.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef Mopst3r het volgende:
Mijn vriendin kijkt altijd mee of ik alles wel goed zie
Waaromquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nah dat doe ik ook, door zelf ook mee op te letten heb ik nog het gevoel alsof ik zelf iets in de hand heb, ook al is dit niet zo.
In een restaurant ga ik niet dood als er eens iets gebeurt wat niet door de beugel kan. Als een bestuurder een fout maakt kan dat wel zeer ernstige gevolgen hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waaromwat een onzin is dat... in een restaurant maak je toch niet ook je eigen eten klaar
Zal ik even kok spelen en een snufje cyaankali in je bordje soep doen ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
In een restaurant ga ik niet dood als er eens iets gebeurt wat niet door de beugel kan. Als een bestuurder een fout maakt kan dat wel zeer ernstige gevolgen hebben.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, ze probeert gewoon met 2 voeten door de bodemplaat te stampen. Mijn vriendin zet overigens ook beide handen op het dashboardkastje bij een hevige remactie.
Ja, dat lijkt me erg realistischquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zal ik even kok spelen en een snufje cyaankali in je bordje soep doen ?
Ja hoor, dat zou jij doenquote:Ontopic: gillende wijven heb ik tot nog toe niet gehad in mijn auto, maar als ze teveel commentaar leveren of zelfs maar gaan gillen zet ik ze er uit. Desnoods op de vluchtstrook van de snelweg.
Ik doe dat ook, maar dat komt doordat ik zelden passagier benquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waaromwat een onzin is dat... in een restaurant maak je toch niet ook je eigen eten klaar
Ga eens gezellig meerijden en gillen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me erg realistisch
[..]
Ja hoor, dat zou jij doenInternetheld.
Dat het blik waarin de meeste vrouwen zich voortbewegen de naam 'auto' niet waard is mag bekend zijn, maar als dit soort dingen gebeuren is dit eigenlijk een bekentenis dat je ooit in het bezit bent geweest van een Smart!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef soofje het volgende:
[..]
weet je wat je eens moet proberen, in een zeer hevige storm met zware windslagen op de rechterrijstrook gaan rijden!!! humorAlles en iedereen haalt je in en zodra de wind komt rij je op de vluchtstrook.
(praat uit ervaring van 2 paar terug)
Of een Eendquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dat het blik waarin de meeste vrouwen zich voortbewegen de naam 'auto' niet waard is mag bekend zijn, maar als dit soort dingen gebeuren is dit eigenlijk een bekentenis dat je ooit in het bezit bent geweest van een Smart!
Die verklaring is een knap staaltje damage control als je wordt beschuldigd van het bezit van een Smartquote:
nopequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dat het blik waarin de meeste vrouwen zich voortbewegen de naam 'auto' niet waard is mag bekend zijn, maar als dit soort dingen gebeuren is dit eigenlijk een bekentenis dat je ooit in het bezit bent geweest van een Smart!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |