ligt eraan welk handvat tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef MichielPH het volgende:
Ook erg: als ze zo heel 'onopvallend' het handvat vastpakken. Grrrr!
Ongelooflijk dat dat kan op FOK!quote:
Ja dat vind ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dat kan op FOK!
Het ligt voornamelijk aan haar houding, maar in principe is die in de deur net zo erg als die bovenaan het raam. Misschien dat de bovenste wat sneller verkrampt overkomt.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:28 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Het ligt voornamelijk aan haar houding, maar in principe is die in de deur net zo erg als die bovenaan het raam. Misschien dat de bovenste wat sneller verkrampt overkomt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen is al een klacht op zich. Tenzij ze gewoon in een weinig verhullend pakje zichzelf staan te showen.
of je voorruit wassen met hun borsten zekerquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen in de auto is al een klacht op zich. Tenzij ze gewoon in een weinig verhullend pakje de bolide staan te showen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen in de auto is al een klacht op zich. Tenzij ze gewoon in een weinig verhullend pakje de bolide staan te showen.
Nee, dat heb ik nou nooit begrepen. Ik bedoel, dan zit je daar opgegeild in je auto in een wasserette.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
of je voorruit wassen met hun borsten zeker
Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar jouw fantasiequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:48 schreef Tassiepassie het volgende:meehelpen om die voorruit schoon te maken natuurlijk, heb je zelf geen fantasie ?
WTF, sluit je dit topic niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klacht, daardoor ontstaan er gevaarlijke situaties
Ik moest gelijk denken aan opdringerige Mexicaanse mannen die voor een dollar je voorruit willen wassen. Niet heel erg erotisch.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:52 schreef Tassiepassie het volgende:in mijn fantasie maakt een man mijn voorruit schoon...denk dus niet dat je dat wil horen
nee meer dit ideequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan opdringerige Mexicaanse mannen die voor een dollar je voorruit willen wassen. Niet heel erg erotisch.
Doe mij maar een mooi minderjarig meisje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee meer dit idee![]()
[ afbeelding ]
Voordeel van mannen die je auto wassen is dat ze altijd zelf de zeep meenemen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:22 schreef Tassiepassie het volgende:smaken verschillen , ik val niet op vrouwen
![]()
En ik ga maar eens slapen voor ik alleen maar offtopic blijf gaan
He dat is die blonde slet uit Red Mijn Vakantie!quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe mij maar een mooi minderjarig meisje.![]()
[ afbeelding ]
JB FTWquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe mij maar een mooi minderjarig meisje.![]()
[ afbeelding ]
Banquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dat kan op FOK!
1. Je bent een kloon.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:22 schreef Tassiepassie het volgende:smaken verschillen , ik val niet op vrouwen
![]()
En ik ga maar eens slapen voor ik alleen maar offtopic blijf gaan
1 neequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:49 schreef TryX het volgende:
[..]
1. Je bent een kloon.
2. Een aandachtshoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |