quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef Lonker het volgende:
Lol,, jullie hebben echt een slechte smaak
iedere weekquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vanavond hou ik wel op na "red mijn vakantie" hoor
Komt er aan. Nog meer uitspraken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef IJsblock het volgende:
tvp, waarom staat Rob Geus Quote "hier word ik niet echt vrolijk van" nog niet in de op?
Staat er inquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef IJsblock het volgende:
tvp, waarom staat Rob Geus Quote "hier word ik niet echt vrolijk van" nog niet in de op?
PiRANiA doe deze in je fobo, in het lijstje Over mijquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:40 schreef Apebeer het volgende:
Nee deze!PiRANiA is de zondagavond master
En hij heeft DIT topic gemaakt
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:20 schreef Apebeer het volgende:
[..]
PiRANiA doe deze in je fobo, in het lijstje Over mij
Schuin oog naar de tv, maar vriendin wil eerst Fresh Prince kjken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
Kijken jullie achter de PC?
Ik kijk op bed met de laptop. En bier
Haha ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik had hard gewerkt aan de OP en wilde de 1e zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:27 schreef 9611Niels het volgende:
2 uur te vroeg, om 8 uur mocht ie pas!
laptop op de bankquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
kerel, wou ik net postenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Nog iets meer dan een uur
LightLuke,Surveillance-Fiets ,cherrycoke ,Nero22 ,dronkeykong ,Cassius,WcPot en anderen kom er maar in
Ik zie de nieuwe OP nu pas, puik werk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had hard gewerkt aan de OP en wilde de 1e zijn
Thanks.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik zie de nieuwe OP nu pas, puik werk!
Dat doet hij toch altijd!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijken of Alberto nu wel eens wat oplost.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Nog iets meer dan een uur
LightLuke,Surveillance-Fiets ,cherrycoke ,Nero22 ,dronkeykong ,Cassius,WcPot en anderen kom er maar bij
quote:
Nou vorige week heeft hij 1x gebeld naar een voicemail, en die vrouw op de fiets heeft uit eigen beweging de gestrande mensen een nieuw onderkomen verschaft.quote:
Doe tijdens het ritje naar je werk een sjieke slip voor de pettenbrigade, misschien kom je er dan zelfs wel in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kan weer niet kijken want ik ben weer aant werk op deze mooie zondagavond
Nog steeds groenz0rs pwnen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kan weer niet kijken want ik ben weer aant werk op deze mooie zondagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |