Blijkbaar ook geen "dingetje"quote:Op zondag 19 april 2009 20:56 schreef sander89 het volgende:
Dacht dat alleen geen gsm in je handen mocht houden.
Uit de doos "vage verhalen/smoezen"quote:Op zondag 19 april 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De lampen van de nieuwe auto's zijn te fel."![]()
iddquote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb geen uitnodiging gehad voor die vergadering waar we de verkeersregels gingen afspreken"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het toch wel vaak voorkomen dat ze iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Het valt me op dat de agenten nooit eens zeggen tegen zo iemand iets van: Luister eens gast, wij vegen de resten van kinderen van de straat die door idioten zoals jij waren doodgereden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:30 schreef Dingest het volgende:
Wow, die gast heeft toch wel wat serieuze problemen...![]()
Het lijkt mij ook verstandiger dat hij voorlopig wel even uit het verkeer blijft.
Dat deden ze net ook enigszins om over die overleden vriend te beginnen...quote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel vaak voorkomen dat ze iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Het valt me op dat de agenten nooit eens zeggen tegen zo iemand iets van: Luister eens gast, wij vegen de resten van kinderen van de straat die door idioten zoals jij waren doodgereden.
Als je in Frankrijk een overtreding maakt dan ben je nog niet klaar met de Gendarme, je krijgt een lange preek en die komt echt wel over.
Nja, dat verhaal en de stress van die man is wel aan de zware kant, en hoewel enigszins begrijpelijk is het inderdaad geen vrijbrief om als een idioot te rijden (sterker nog, met zo'n verhaal zou hij wel beter moeten weten). Op de manier waarop hij het verkeer gebruikt had hij zichzelf eigenlijk al veel eerder uit het verkeer moeten terugtrekken.quote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel vaak voorkomen dat ze iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Het valt me op dat de agenten nooit eens zeggen tegen zo iemand iets van: Luister eens gast, wij vegen de resten van kinderen van de straat die door idioten zoals jij waren doodgereden.
Als je in Frankrijk een overtreding maakt dan ben je nog niet klaar met de Gendarme, je krijgt een lange preek en die komt echt wel over.
Yep, dat trok hij niet echt... Wel scherp van die agenten dat ze hem op de een of andere manier nog herkenden van bij dat ongeval.quote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat deden ze net ook enigszins om over die overleden vriend te beginnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |