Blijkbaar ook geen "dingetje"quote:Op zondag 19 april 2009 20:56 schreef sander89 het volgende:
Dacht dat alleen geen gsm in je handen mocht houden.
Uit de doos "vage verhalen/smoezen"quote:Op zondag 19 april 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De lampen van de nieuwe auto's zijn te fel."![]()
iddquote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb geen uitnodiging gehad voor die vergadering waar we de verkeersregels gingen afspreken"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het toch wel vaak voorkomen dat ze iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Het valt me op dat de agenten nooit eens zeggen tegen zo iemand iets van: Luister eens gast, wij vegen de resten van kinderen van de straat die door idioten zoals jij waren doodgereden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:30 schreef Dingest het volgende:
Wow, die gast heeft toch wel wat serieuze problemen...![]()
Het lijkt mij ook verstandiger dat hij voorlopig wel even uit het verkeer blijft.
Dat deden ze net ook enigszins om over die overleden vriend te beginnen...quote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel vaak voorkomen dat ze iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Het valt me op dat de agenten nooit eens zeggen tegen zo iemand iets van: Luister eens gast, wij vegen de resten van kinderen van de straat die door idioten zoals jij waren doodgereden.
Als je in Frankrijk een overtreding maakt dan ben je nog niet klaar met de Gendarme, je krijgt een lange preek en die komt echt wel over.
Nja, dat verhaal en de stress van die man is wel aan de zware kant, en hoewel enigszins begrijpelijk is het inderdaad geen vrijbrief om als een idioot te rijden (sterker nog, met zo'n verhaal zou hij wel beter moeten weten). Op de manier waarop hij het verkeer gebruikt had hij zichzelf eigenlijk al veel eerder uit het verkeer moeten terugtrekken.quote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel vaak voorkomen dat ze iedereen de schuld geven behalve zichzelf. Het valt me op dat de agenten nooit eens zeggen tegen zo iemand iets van: Luister eens gast, wij vegen de resten van kinderen van de straat die door idioten zoals jij waren doodgereden.
Als je in Frankrijk een overtreding maakt dan ben je nog niet klaar met de Gendarme, je krijgt een lange preek en die komt echt wel over.
Yep, dat trok hij niet echt... Wel scherp van die agenten dat ze hem op de een of andere manier nog herkenden van bij dat ongeval.quote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat deden ze net ook enigszins om over die overleden vriend te beginnen...
Ik betwijfel of ze dat wel gezien hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef NoCigar het volgende:
En geen boete voor de gordel. Heeft ie geluk.
Iddquote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
En inderdaad kudo's voor de agent, die even een knap staaltje psychologisch werk uit de kast haalt.
Ze mogen er maar drie uitschrijven in totaal, en dat hadden ze al gedaan toch? Bumper, snelheid en rode licht? Iets in die richting dan.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef Light het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze dat wel gezien hebben.
Volgens mij mogen ze er vier uitschrijven voor Mulderfeiten. Maar dat doen ze niet vaak.quote:Op maandag 20 april 2009 09:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze mogen er maar drie uitschrijven in totaal, en dat hadden ze al gedaan toch? Bumper, snelheid en rode licht? Iets in die richting dan.
Kan, maar als je dat ding continu vast moet houden, heb je niet de goede handsfreeset.quote:Dat van dat headsetdingetje....tja tja, je kan ook te ver gaan vind ik dan hoor, kan toch best dat dat ding even scheef zit en je goed wilt doen...
Wat was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Ace1 het volgende:
Dat laatste item raakte me eigenlijk best wel hard
Die jongen die psychisch flink in de problemen zat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:18 schreef Light het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer?
Ik heb de aflevering afgelopen zondag gezien en vanavond gemist.
Owja, dat was best wel een zwaar onderwerp. Wel goed opgelost van de agenten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:38 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Die jongen die psychisch flink in de problemen zat.
Dit is 10x leuker. Dat gezever van Leo de Haas met overbodige repo's van ambulancepersoneel of de brandweer, stomme quizjes, nee, doe maar Wegmisbruikers, alleen zap ik Koos Spee altijd door.quote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef Pokerking het volgende:
Dat haalt het toch lang niet bij dat programa op Nederland 1?
Ik vond het ook wel humor jaquote:Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef WheeleE het volgende:
De belgen met 700 euro per bestuurder...woei!
"Dan rijden we even naar de bank, en dan.."
- "Dan gaan we er vandoor."
humor hebben ze wel.
Voor iemand die net te horen kreeg dat ie 700 euro moest lappen waren beide heren nog verbazend vrolijk...quote:
Per stuk ook nog eens, maar ze hadden ook net twee nieuwe auto's gekocht, dus die hebben blijkbaar de centen wel op de goede plek zitten.quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor iemand die net te horen kreeg dat ie 700 euro moest lappen waren beide heren nog verbazend vrolijk...
Idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef Tourniquet het volgende:
Whahaha, dat mens op het laatst wat helemaal begin te flippen.![]()
"Ik bel nu mijn advocaat!!!". Wat voor leven heb je dan.
Als politieagent kan je het dan ook anders spelen: "als we ons werk hier niet mogen doen, dan stap je maar bij ons in en handelen we de zaak op het bureau af..."quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef W00fer het volgende:
Met die riek zwaaien. Politie mag inderdaad NIET zomaar op privéterrein komen. Beter is echter als ze de zaak snel afhandelen, zodat de popo snel kan nokken. Maargoed.
Er stonden drie auto's daar links op het kruispunt te wachten omdat het vol stond. Dus die auto haalde de drie wachtende auto's in en zette hem ervoor. Is niet echt netjes, verder niet strafbaar ook maja.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik snapte echt niet wat die kerel verkeerd deed bij die spoorwegovergang. Vind het helemaal niet aso, als er plek is mag je je auto daar heus wel tussen zetten. Die ruimte is er niets voor niets.
Ja maar hij was de enige die zijn auto er tussen kon zetten. Wat zou het die andere auto's boeien denk ik dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er stonden drie auto's daar links op het kruispunt te wachten omdat het vol stond. Dus die auto haalde de drie wachtende auto's in en zette hem ervoor. Is niet echt netjes, verder niet strafbaar ook maja.
Het is de manier waarop hij dat deed. als ik het goed hoorde haalde hij ook nog eens de auto's rechts in.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar hij was de enige die zijn auto er tussen kon zetten. Wat zou het die andere auto's boeien denk ik dan?
En waarom reed de politie niet gewoon door naar de lege tussenruimte? Leek net of ze expres ruimte over hadden gelaten voor die auto.
Ach ja. En bij die stopborden..ach ach. In Amsterdam heb je er ook een paar waar de bussen gewoon doorrijden.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar hij was de enige die zijn auto er tussen kon zetten. Wat zou het die andere auto's boeien denk ik dan?
En waarom reed de politie niet gewoon door naar de lege tussenruimte? Leek net of ze expres ruimte over hadden gelaten voor die auto.
Oh ja... Dat inhalen van die tractor PLUS andere auto die achter de tractor reed was niet netjes nee, maar wederom niet strafbaar.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is de manier waarop hij dat deed. als ik het goed hoorde haalde hij ook nog eens de auto's rechts in.
Haha inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja... Dat inhalen van die tractor PLUS andere auto die achter de tractor reed was niet netjes nee, maar wederom niet strafbaar.
Nog meer mensen die een hekel aan goedheiligboontje Andre van Toorn hebben? Na elk item zegt hij wel iets van 'en dat mag natuurlijk niet' .
Was inderdaad erg kinderachtig.quote:Op zondag 27 september 2009 21:30 schreef EddyAlbena het volgende:
Wel lomp om voor zoiets een (motor)rijbewijs in te vorderen...
Was leuk ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef NoCigar het volgende:
Zou dit niet een topiv kunnen worden over 'Op de bon', "Wegmisbruikers' en 'Blik op de weg'? En eventuele toekomstige vergelijkbare programma;s?
Ik vond Op de bon vanavond tot nu toe best spannend: met het Stratumsend en die Carjacking.
Om erover te klagenquote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom staat er een topic over een TV-programma in KLB dan?
Inderdaad, misschien hieft ie het wel koud. Hij nam het nog wel sportief op tenminste.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef SuperFokker het volgende:
Wat zat die gast gay achterop die scooter. Met z'n hand bijna op het kruis van z'n maat
Stelden de agenten voor hem een lift naar het vliegveld te geven?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:15 schreef NoCigar het volgende:
De aankondiging voor volgende week is het spannendst met een Turk (?) die weg wil uit dit 'kutland' omdat zijn rijbewijs ingevorderd wordt.
Over zijn S-klas verdoemmequote:Op zondag 1 november 2009 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die gaat flink tekeer inderdaad
Ben benieuwd waar het over gaat.
Idd.quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga dan weg, sukkel.
En dus?quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Topics in klaagbak gaan heel snel
We praten daar over wegmisbruikersquote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef k_man het volgende:
Dan kun je beter hier zijn.Wie gaat er in hemelsnaam 16 topics over een programma lezen?
U mist mij?quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef Palmboom313 het volgende:
SuperTux kom ook in het klaagbaak topic plz
Blijf dat vooral daar doen dan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
We praten daar over wegmisbruikers
Per minuut die postsquote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef PiRANiA het volgende:
#1 - 1.02
#2 - 10.71
#3 - 21.43
#4 - 20.00
#5 - 27.27
#6 - 25.00
#7 - 42.86 (post door slot niet meegeteld) - 37.63 (post door slot wel meegeteld)
#8 - 37.50 (post door slot niet meegeteld) - 33.44 (post door slot wel meegeteld)
#9 - 30.00
#10 - 21.43
#11 - 27.36
#12 - 33.33 (post door slot niet meegeteld) - 27.36 (post door slot wel meegeteld)
#13 - 23.08 (post door slot niet meegeteld) - 21.50 (post door slot wel meegeteld)
#14 - 23.08 (post door slot niet meegeteld) - 21.50 (post door slot wel meegeteld)
#15 - 23.08 (post door slot niet meegeteld) - 21.50 (post door slot wel meegeteld)
Laatste 3 allemaal net zo snel
En een record van 42.86 posts per minuut voor de SBS reeks!
We klagen over de programma's dus -> KLBquote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat een slechte mods daar in KLB. Als er echt zoveel over een programma gepraat word hoort dat topic toch gewoon in TV?
Ook al gewoon een lang lopende reeksquote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
We klagen over de programma's dus -> KLB
Frontpage ook zo'n 450 + reacties.quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef Dingest het volgende:
16 17 reacties hier (deze incluis) tegen 16 topic-delen (!) in KLB
Hier wordt niet ieder frame van het programma besproken.quote:Op zondag 8 november 2009 18:47 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is dit voor topic?
hier moeten jullie zijn jongens en meisjes:
[Centraal] Wegmisbruikers + Peter R. de Vries - 8 Nov #3
Dit is de "Film, Tv & Radio / TV/Radio / Wegmisbruikers #8: Waar is de coffeeshop?" reeks, anders dan die in KLB..quote:
maar jullie hebben ook geen uberkoele automamagische graph dingetjequote:Op zondag 8 november 2009 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier wordt niet ieder frame van het programma besproken.
Dit is het topic voor mensen die naar het programma Wegmisbruikers kijken. Hier kun je over het programma naparaten.quote:
Nee hoor. Dat is namelijk het topic voor mensen die denken dat het stoer is om heel veel posts te maken en zo op één avond heel veel topics vol te krijgen. En tja... da's best wel sneu.quote:
1 avond gezellig met een vaste groep mensen over die programma's praten. Juist gezelligquote:Op zondag 8 november 2009 19:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is het topic voor mensen die naar het programma Wegmisbruikers kijken. Hier kun je over het programma naparaten.
[..]
Nee hoor. Dat is namelijk het topic voor mensen die denken dat het stoer is om heel veel posts te maken en zo op één avond heel veel topics vol te krijgen. En tja... da's best wel sneu.
Deel 3, voordat het programma überhaupt begonnen is...Da's wel een hele doorzichtige manier om te bewijzen dat je geen leven hebt.
Ik denk pas weer ergens volgend jaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:32 schreef Stefan het volgende:
Jammer dat het herhalingen zijn. Wanneer weer nieuw materiaal?
Wat is de functie van Van den Toorn eigenlijk, behalve standupjes doen en open deuren intrappen met Ome Koos?
tvpquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:32 schreef Stefan het volgende:
Jammer dat het herhalingen zijn. Wanneer weer nieuw materiaal?
Wat is de functie van Van den Toorn eigenlijk, behalve standupjes doen en open deuren intrappen met Ome Koos?
Die topics gaan helemaal nergens over, dat is alleen maar posten om het posten.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:25 schreef e-wok het volgende:
Er zijn al een tijdlang andere topics over wegmisbruikers, de laatste post voor de jouwe was januari...
Zou opzich best vet zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef maickeltje het volgende:
[..]
kan die ook weer een progammetje maken
Is gewoon geweest. Gelijk na het eerste reclameblok.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef nattermann het volgende:
Waarom heb ik dat stukje met die motor die onder die tunnel door gemist? (uit de teaser)
Dan heb ik het gemist dus. Oké, dacht al dat het niet in de uitzending zatquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is gewoon geweest. Gelijk na het eerste reclameblok.
Wat een bijdehand pleurisventje was dat, zeg.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef k_man het volgende:
Tegen de politiemotor aanrijden. Wat een chauffeur.
Hij bleef toch netjes binnen de lijnen?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef k_man het volgende:
Eh, wat? Slingerend over de weg, 26 km/u te hard en dan door mogen met alleen een waarschuwing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |