Idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef Tourniquet het volgende:
Whahaha, dat mens op het laatst wat helemaal begin te flippen.![]()
"Ik bel nu mijn advocaat!!!". Wat voor leven heb je dan.
Als politieagent kan je het dan ook anders spelen: "als we ons werk hier niet mogen doen, dan stap je maar bij ons in en handelen we de zaak op het bureau af..."quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef W00fer het volgende:
Met die riek zwaaien. Politie mag inderdaad NIET zomaar op privéterrein komen. Beter is echter als ze de zaak snel afhandelen, zodat de popo snel kan nokken. Maargoed.
Er stonden drie auto's daar links op het kruispunt te wachten omdat het vol stond. Dus die auto haalde de drie wachtende auto's in en zette hem ervoor. Is niet echt netjes, verder niet strafbaar ook maja.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik snapte echt niet wat die kerel verkeerd deed bij die spoorwegovergang. Vind het helemaal niet aso, als er plek is mag je je auto daar heus wel tussen zetten. Die ruimte is er niets voor niets.
Ja maar hij was de enige die zijn auto er tussen kon zetten. Wat zou het die andere auto's boeien denk ik dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er stonden drie auto's daar links op het kruispunt te wachten omdat het vol stond. Dus die auto haalde de drie wachtende auto's in en zette hem ervoor. Is niet echt netjes, verder niet strafbaar ook maja.
Het is de manier waarop hij dat deed. als ik het goed hoorde haalde hij ook nog eens de auto's rechts in.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar hij was de enige die zijn auto er tussen kon zetten. Wat zou het die andere auto's boeien denk ik dan?
En waarom reed de politie niet gewoon door naar de lege tussenruimte? Leek net of ze expres ruimte over hadden gelaten voor die auto.
Ach ja. En bij die stopborden..ach ach. In Amsterdam heb je er ook een paar waar de bussen gewoon doorrijden.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar hij was de enige die zijn auto er tussen kon zetten. Wat zou het die andere auto's boeien denk ik dan?
En waarom reed de politie niet gewoon door naar de lege tussenruimte? Leek net of ze expres ruimte over hadden gelaten voor die auto.
Oh ja... Dat inhalen van die tractor PLUS andere auto die achter de tractor reed was niet netjes nee, maar wederom niet strafbaar.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is de manier waarop hij dat deed. als ik het goed hoorde haalde hij ook nog eens de auto's rechts in.
Haha inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja... Dat inhalen van die tractor PLUS andere auto die achter de tractor reed was niet netjes nee, maar wederom niet strafbaar.
Nog meer mensen die een hekel aan goedheiligboontje Andre van Toorn hebben? Na elk item zegt hij wel iets van 'en dat mag natuurlijk niet' .
Was inderdaad erg kinderachtig.quote:Op zondag 27 september 2009 21:30 schreef EddyAlbena het volgende:
Wel lomp om voor zoiets een (motor)rijbewijs in te vorderen...
Was leuk ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef NoCigar het volgende:
Zou dit niet een topiv kunnen worden over 'Op de bon', "Wegmisbruikers' en 'Blik op de weg'? En eventuele toekomstige vergelijkbare programma;s?
Ik vond Op de bon vanavond tot nu toe best spannend: met het Stratumsend en die Carjacking.
Om erover te klagenquote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom staat er een topic over een TV-programma in KLB dan?
Inderdaad, misschien hieft ie het wel koud. Hij nam het nog wel sportief op tenminste.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef SuperFokker het volgende:
Wat zat die gast gay achterop die scooter. Met z'n hand bijna op het kruis van z'n maat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |