quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:11 schreef Sackboy het volgende:
Waarom praat je Engels dan? Je bent toch in Nederland?
En toch hebben ze daar wel relaxte kleren (merken), Nudie, Junk de Luxe, Cold Method, Jc Ragsquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
Daar hebben ze 1.5 persoonslid per vierkante meter in dienst. Verschrikkelijk. Ik wimpel de ene af en er staat alweer een nieuwe semi-hippe Indo met gekleurde Nike Airmax klaar om me dingen aan te bevelen.
Ja, maar ik kan me toch niet over dat vreselijk irritante personeel heenzettenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef Seam het volgende:
[..]
En toch hebben ze daar wel relaxte kleren (merken), Nudie, Junk de Luxe, Cold Method, Jc Rags
Of dat ze op wacht gaan staan bij de enige spiegel die de winkel rijk is, zodat ze bij iedereen die een pashokje uitkomt kunnen zeggen dat het je echt 'helemaal toppie' staat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
Daar hebben ze 1.5 persoonslid per vierkante meter in dienst. Verschrikkelijk. Ik wimpel de ene af en er staat alweer een nieuwe semi-hippe Indo met gekleurde Nike Airmax klaar om me dingen aan te bevelen.
Treffend omschreven. Credits.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
En dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Biels het volgende:
En je legt niet even uit wat je eigenlijk wil hebben? Autist.
HERKENBAAR. Ik werd gewoon opgewacht voor het pashokje/spiegel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of dat ze op wacht gaan staan bij de enige spiegel die de winkel rijk is, zodat ze bij iedereen die een pashokje uitkomt kunnen zeggen dat het je echt 'helemaal toppie' staat.
Simpelshirts/basisshirts/ondershirts/jemoedershirts.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:13 schreef afcajos het volgende:
Hoe moet ze je dan noemen, knul?
Jij gaat kleren kopen voor het personeel? Als ik in een winkel ben let ik er niet eens op. Ik koop de spullen die ik wil en ben weg. Ik ga er geen koffie zitten drinken ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me toch niet over dat vreselijk irritante personeel heenzetten. Dus ga ik maar naar de Score.
Ik durf de MaW alleen in tijdens koopzondag of koopavond inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me toch niet over dat vreselijk irritante personeel heenzetten. Dus ga ik maar naar de Score.
Nee, V&D is meer classic en herfstkleuren, Men at Work is meer van de 'hippe' kleuren en kleding.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Biels het volgende:
Is de Men at Work een beetje als de V&D? Ik kom er nooit.
Men At Work is een beetje zoals Jack & Jones, Open32 en Score. Van die semi hippe kledingquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Biels het volgende:
Ik was al benieuwd wie deze keer de foto zou plaatsen. Gefeliciteerd je bent de gelukkige!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Hoax, TS draagt geen shirts.
[ afbeelding ]
Zo vervelend inderdaad, wat doen die mensen daarquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
Sweet. Ik ben toch meer de C&A man. Supergoede kwaliteit voor weinig geld, ideaal. En mijn moeder weet ook wel uit te zoeken wat ik leuk vind.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, V&D is meer classic en herfstkleuren, Men at Work is meer van de felle kleuren.
Nee het is een winkel volgeduwd met uberhip (quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Biels het volgende:
Als ze nou oprecht zouden zijn, zou ik het niet zo erg vinden, maar ze zeggen het dus bij iedereen en elk kledingstuk, of het nou als een vuilniszak zit of niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HERKENBAAR. Ik werd gewoon opgewacht voor het pashokje/spiegel.
Dit is wel te duidelijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Sweet. Ik ben toch meer de C&A man. Supergoede kwaliteit voor weinig geld, ideaal. En mijn moeder weet ook wel uit te zoeken wat ik leuk vind.
Ik zag je user name te laat inderdaadquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:21 schreef Dlocks het volgende:
Basic shirtjes? Echt nog nooit van gehoord.
Nu kan ik wel verklappen dat ik het wel ken, maar inderdaad een kutwinkel vind. Maargoed, als je 17 bent en even dii dope shirtjuh wil kopen mag je er best heen.quote:
En dan zelf ongelofelijk met een v schrijvenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:10 schreef Remsjo het volgende:
Wat een ongelovelijk dom mens was dat zeg![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:29 schreef Ruud het volgende:
[..]
En dan zelf ongelofelijk met een v schrijven
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:10 schreef Remsjo het volgende:
Hier zakte me broek af en ik ben met me broek op me knieen de winkel uitgerend
Nee. Wel een BlueBlood broek van ¤ 230 -quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef Sackboy het volgende:
Heeft die verkoopster je toen nog een riem aanbevolen?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef Sackboy het volgende:
Heeft die verkoopster je toen nog een riem aanbevolen?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
wat voor hals heb je nog meer danquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:23 schreef Remsjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een basic shirt. Hebben altijd een ronde of een v-hals.
Ik doelde op het feit dat TS 'meneer' werd genoemdquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Simpelshirts/basisshirts/ondershirts/jemoedershirts.
Oh, okquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat TS 'meneer' werd genoemden daarover klaagde.
omgquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:20 schreef Maikuuul het volgende:
De MAW inlopen en vragen of ze drakenshirts of bandshirts verkopen
En dan gaat zoeen verkoper je aan je lange haren naar buiten slepen ( mits dit gaat want sommige gasten met lange haren lijkt wel alsof ze die shit stijlen, ongeloooooooofelijk!
Net als "me broek", ja?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die wakker is op Fok vandaag.
Ik deed het expres
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:10 schreef Remsjo het volgende:
Hier zakte me broek af en ik ben met me broek op me knieen de winkel uitgerend
so truequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
Sinds wanneer verkopen ze BlueBlood bij de Score?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee. Wel een BlueBlood broek van ¤ 230 -
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:54 schreef Paul het volgende:
Den Bosch is een mooie stad
Misschien wel de mooiste van NL.
Hoezo dat nouquote:
Goeie winkelstad hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:54 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Een kutstad om te kunnen winkelen die stinkt.
OMG, nog een echt knulletjequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Hoax, TS draagt geen shirts.
[ afbeelding ]
EENSquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
Weinig geld, mee eens. De kwaliteit (ik koop er altijd mijn broeken spijkerbroeken en zomerse broeken) vind ik voldoende, maar 'supergoed' is overdreven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Sweet. Ik ben toch meer de C&A man. Supergoede kwaliteit voor weinig geld, ideaal. En mijn moeder weet ook wel uit te zoeken wat ik leuk vind.
Zie postgeschiedenis.quote:Op zondag 13 december 2009 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij is een 1TB Harddisc. Zeker een Maxtor.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |