no man maar de godfather was wel goeie film gister !!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Hoest met je piemol?
Istie al gegroeid?
Je hebt er toch niet weer aan zitten sjorren héquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:18 schreef ThePain het volgende:
[..]
no man maar de godfather was wel goeie film gister !!
Het gaat TS om mensen die met hun 59Fifty cap blanke kaas koppen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:18 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb er zelfs drie. Damn neger, ik ben bijna zwart.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het gaat TS om mensen die met hun 59Fifty cap blanke kaas koppen.
[ afbeelding ]
Ik zie zelfs een foto in je fobo met een capuchon er nog overheen. Vertoon jij jezelf zo op straat? Of was dit een speciale aankleding voor een foto?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:18 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb er zelfs drie. Damn neger, ik ben bijna zwart.
ja he kut mongool ga lekker ergens anders posten volgens mij ben jij ook zo een wigger of niet dan die op straat loopt met ze kani broek of niet faka dan??quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:47 schreef fs180 het volgende:
Een pet voor negers![]()
Ts is wel een echte vmbo kneus zeg, 'heeee dat helemaal niet, dat is een pet voor negers'
fixedquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:47 schreef fs180 het volgende:
Een pet voor negers![]()
Ts is wel een echte vmbo kneus met een kleine piemel zeg, 'heeee dat helemaal niet, dat is een pet voor negers'
En nu heb ik ts zijn gevoelige snaar geraaktquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef ThePain het volgende:
[..]
ja he kut mongool ga lekker ergens anders posten volgens mij ben jij ook zo een wigger of niet dan die op straat loopt met ze kani broek of niet faka dan??
Als het een tikkeltje koud is en de verwarming slaat niet snel aan kan men het nogal gauw koud krijgen. Een capuchon biedt daarom een uitkomst. En nee, op straat vertoon ik mezelf niet zo. Toch bedankt voor je interesse!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie zelfs een foto in je fobo met een capuchon er nog overheen. Vertoon jij jezelf zo op straat? Of was dit een speciale aankleding voor een foto?
Een stropdas vind ik stiekem beter dan zo'n petje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:54 schreef Agiath het volgende:
Eens.
Ik erger met ook aan het tegenovergestelde, Negers met een stropdas bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
ZOMFG echt verschrikkelijk inderdaad!!@!31
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |