quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef Jorwol het volgende:
El Ahmadi z'n basisplaats waarschijnlijk kwijt, Landzaat voor in de plek als je kijkt naar de hesjes bij de training. Ik hoop echt dat Landzaat z'n klasse, die hij absoluut wel bezig, eens laat zien zodat El Dramahdi eens gemotiveerd wordt om hard te werken en alles te geven ipv dat zoutzakkengedoe van 'm.
Je had gelijk.quote:Been verkiest Landzaat boven El Ahmadi
ROTTERDAM - Feyenoordtrainer Mario Been geeft zaterdag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo op het middenveld de voorkeur aan Denny Landzaat boven Karim El Ahmadi.
In de afgelopen tien competitiewedstrijden koos Been negen keer voor El Ahmadi in zijn basisopstelling.
,,Die keuze is gebaseerd op wat ik op het veld heb gezien'', zei trainer Mario Been vrijdag op de website van Feyenoord. ,,Denny maakt een goede indruk de laatste weken, terwijl Karim juist een mindere periode meemaakt.''
Kelvin Leerdam keert na een liesblessure ook weer terug in de basiself. Hij begint als rechtsback. Als gevolg daarvan schuift Leroy Fer, vorige week tegen Sparta gelegenheidsrechtsback, weer door naar het middenveld. (ANP)
Ik wil niet te vroeg juichen, maarquote:Been verkiest Landzaat boven El Ahmadi
ROTTERDAM - Feyenoordtrainer Mario Been geeft zaterdag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo op het middenveld de voorkeur aan Denny Landzaat boven Karim El Ahmadi.
In de afgelopen tien competitiewedstrijden koos Been negen keer voor El Ahmadi in zijn basisopstelling.
,,Die keuze is gebaseerd op wat ik op het veld heb gezien'', zei trainer Mario Been vrijdag op de website van Feyenoord. ,,Denny maakt een goede indruk de laatste weken, terwijl Karim juist een mindere periode meemaakt.''
Kelvin Leerdam keert na een liesblessure ook weer terug in de basiself. Hij begint als rechtsback. Als gevolg daarvan schuift Leroy Fer, vorige week tegen Sparta gelegenheidsrechtsback, weer door naar het middenveld. (ANP)
Zolang de ploeg en club nog steeds in opbouw is niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
3 wedstrijden op rij verliezen moet altijd een kleine crisis bij Feyenoord zijn.
Ook bij Feyenoord in opbouw mag je niet van VVV en Sparta verliezen, zeker niet achter elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zolang de ploeg en club nog steeds in opbouw is niet.
Klopt, ik ga er nu vanuit dat het een incident is en de wedstrijd tegen VVV ons gewoon 3 punten oplevert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef Merkie het volgende:
Waar gaat het over zeg, alsof het verlies tegen Sparta zo schrijnend was. Twee rode kaarten, twee houdbare rollertjes die Van Dijk niet tegenhield. Shit happens. Om nou meteen weer allerlei doemscenario's te gaan uit de kast te gaan halen...
Idd, Bert had dat heel erg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Been niet zo koppig is. Je hebt van die trainers die hun basiself nooit aanpassen, hoeveel reden daar ook toe is.
We zijn al zes jaar in opbouw door het treurige beleid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook bij Feyenoord in opbouw mag je niet van VVV en Sparta verliezen, zeker niet achter elkaar.
Idd, dat zei ik ook al eerder. Elk jaar hetzelfde opbouw-verhaaltje maar dan stort het weer in en gaan we wéér opbouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:12 schreef Langlearn het volgende:
[..]
We zijn al zes jaar in opbouw door het treurige beleid.
Kun je nagaan hoe erg het met El Ahmadi is.quote:En juichen om Landzaat...We moeten toch naar adam binnenkort, kan ie mooi daar blijven.
Slechter dan El Drahmadi de laatste tijd speelt kan toch nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:12 schreef Langlearn het volgende:
[..]
En juichen om Landzaat...We moeten toch naar adam binnenkort, kan ie mooi daar blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Precies, zelfs Leemans van VVV zou een versterking zijn. En als ik iemand dit jaar slecht vind is hij het wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Slechter dan El Drahmadi de laatste tijd speelt kan toch niet
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef MB23 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Nou fijn dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef M.Melandri het volgende:
Feyenoord heeft gewoon een heel matig elftal. Die Fer vind ik ook niet zo geweldig, komt handelingssnelheid tekort.
Jij vindt het blijkbaar een goede speler? Moet je ook niet klagen als ze dit op de mat leggen... Die spelers kunnen gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef TC03 het volgende:
Dit was echt zoooooo slecht.
[..]
Nou fijn dat jij dat vindt.
Gast, Fer is het grootste talent van Nederland. Mag ie 1 mindere wedstrijd spelen, hij is 19!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar een goede speler? Moet je ook niet klagen als ze dit op de mat leggen... Die spelers kunnen gewoon niet beter.
Vorig jaar vond men hier Biseswar ook zo'n groot talentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, Fer is het grootste talent van Nederland. Mag ie 1 mindere wedstrijd spelen, hij is 19!
Hij was misschien niet de beste, maar zo vreselijk slecht speelde hij nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, Fer is het grootste talent van Nederland. Mag ie 1 mindere wedstrijd spelen, hij is 19!
Noem jij eens grotere talenten? Biseswar heb ik nooit een talent genoemd gelukkig want dat is gewoon drama.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vorig jaar vond men hier Biseswar ook zo'n groot talentFer is een aardige speler voor feyenoord maar geen toptalent.
Biseswar werd echt geen groot talent gevonden, het was meer dat niemand ook maar iets van hem verwachtte en hij het een tijdje best aardig deed. Wijnaldum en Fer zijn daarentegen toptalenten (al is Fer dat stadium al bijna voorbij) en Castaignos komt er nog aan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vorig jaar vond men hier Biseswar ook zo'n groot talentFer is een aardige speler voor feyenoord maar geen toptalent.
Ik wil Ajax nog wel eens zien zonder Suarez.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Noem jij eens grotere talenten? Biseswar heb ik nooit een talent genoemd gelukkig want dat is gewoon drama.
En sowieso, er zijn maar een paar ploegen die, wanneer je individueel naar de spelers kijkt, betere ploegen hebben en dan doel ik vooral op PSV, AZ en Ajax. Dan moet je niet gaan lullen dat wij slechte spelers hebben, want dat is gewoon echt bullshit.
True, maar individueel gezien doen zij niet onder voor ons.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik wil Ajax nog wel eens zien zonder Suarez.
hoe groot is ie dan precies, 1.90 ofzo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En tenslotte draait hem om de punten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo terug uit de Kuip!Wat was dat slecht maar gelukkig wel 3 punten.
Dat moeten we juist wel vergeten. Natuurlijk moet je niet even verwachten de titel binnen te halen, maar die "alles boven een 7e plek is een goede prestatie"-mentaliteit mag er ook wel een beetje uit, alle omstandigheden zijn zoveel beter dan vorig jaar. Voor een 4e plek gaan, hoef je geen PO's te spelen en sluit je weer mooi aan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:50 schreef DikVoormekaar het volgende:
En laten we aub niet vergeten waar wij vandaan zijn gekomen.
Letterlijk en figuurlijk het grootste talent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef navigator het volgende:
[..]
hoe groot is ie dan precies, 1.90 ofzo?
Die mentaliteit is er niet. We moeten echter niet vergeten in welk stadium we zitten, want de vorige jaren werken gewoon door in het elftal van dit seizoen. Dat we vandaag niet gewedlig zouden spelen had ik min of mee al geweten. Zonde, want we zouden veel beter moeten kunnen speeln...quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat moeten we juist wel vergeten. Natuurlijk moet je niet even verwachten de titel binnen te halen, maar die "alles boven een 7e plek is een goede prestatie"-mentaliteit mag er ook wel een beetje uit, alle omstandigheden zijn zoveel beter dan vorig jaar. Voor een 4e plek gaan, hoef je geen PO's te spelen en sluit je weer mooi aan.
Ach, wat is beter spelen. Ik heb in de afgelopen jaren een boel 'betere' wedstrijden gezien die we verloren, dan heb ik liever een drama-wedstrijd waarin je voor de 6e(?) keer in 11 wedstrijden de 0 houdt en wint. De vorige jaren mogen een excuus zijn voor dat het allemaal nog wat stroef loopt (zoals ook gebeurd), maar geen excuus om dit soort wedstrijden te verliezen. En dat is ook wat er gebeurd: zonder al te veel schade terug naar de top klimmen. En omdat we toch meer kwaliteit dan Utrecht hebben en zich er verder weinig concurrentie aandient moet je gewoon de 4e plek als doel houden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Die mentaliteit is er niet. We moeten echter niet vergeten in welk stadium we zitten, want de vorige jaren werken gewoon door in het elftal van dit seizoen. Dat we vandaag niet gewedlig zouden spelen had ik min of mee al geweten. Zonde, want we zouden veel beter moeten kunnen speeln...
Feyenoord geeft ze die indruk zelf ook wel hoor. Ze kunnen soms een tijdje goed druk zetten, maar niemand die er 1 of 2 kan maken om de tegenstander te nekken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:41 schreef Gert het volgende:
Op de een of andere manier hebben coaches van clubs die tegen Feyenoord hebben gespeeld en verloren, heel vaak het gevoel dat er meer te halen viel. Toch lijkt het me sterk, statistisch gezien, dat Feyenoord dan in die wedstrijden steeds geluk heeft gehad.
Idd, vandaag was het grote verschil tussen VVV en Feyenoord de keepers: Van Dijk deed een essentiele redding, en Begois maakt juist een fatale fout. Met andere woorden: onze kwaliteit gaf de doorslag.quote:Dus wat is het dan wel? Feyenoord oogt denk ik als een te kloppen ploeg, er zit weinig 'voetbal' in, weinig automatismen. Ondertussen is het wél een selectie die op basis van een enkele opleving en individuele kwaliteit een wedstrijd kan beslissen. Dat laatste wordt onderschat door die coaches, die zien vooral het stroeve teamspel.
En wat we wel weggeven komt vaak door balverlies van het middenveld (Gio, El Ahmadi).quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef Merkie het volgende:
De verdediging staat vrij goed. We geven niet veel kansen weg.
Gisteren was het dan weer niet om aan te zienquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef Ritmo het volgende:
Ok, het was niet goed de afgelopen jaren maar dit seizoen lijkt het me toch duidelijk dat we weer op de weg terug zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |