quote:Been: blijkbaar is er wat geld
In de nieuwe uitgave van Voetbal International reageerde been op de aanwezigheid van Beenhakker in Noorwegen. 'Het schijnt om aardige spelers te gaan, maar op namen ga ik nooit in.' Gezien de financiele problemen is de interesse van Feyenoord verrassend. Been: 'Blijkbaar is er nu wel wat geld. Anders ga je niet naar Noorwegen, hoewel het natuurlijk ook zo kan zijn dat Leo gewoon is gaan scouten. Laten we maar afwachten.'
Het is logischer dat hij aangeeft wat voor spelers hij nodig heeft en Beenhakker dan opzoek gaat naar dergelijke spelers en iets laat horen als hij concrete plannen heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef Ritmo het volgende:
Wtf?Been wordt niet op de hoogte gehouden van spelers die Feyenoord aan wil/kan trekken?
Die moeten vanaf nu in dezelfde vijver als ons vissen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
AZ hoeven we ons geen zorgen meer over te maken, die hebben niet eens een sponsor meer.![]()
Been is zo verstandig er niet over te praten in tegenstelling tot heel veel van zijn voorgangers.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef Ritmo het volgende:
Wtf?Been wordt niet op de hoogte gehouden van spelers die Feyenoord aan wil/kan trekken?
Dit is geen gerucht natuurlijk, anders reist Leo niet helemaal af om die speler te bekijken, er is op z'n minst interesse. Maar het komt een beetje suf over zo, in dat bericht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:19 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Het is logischer dat hij aangeeft wat voor spelers hij nodig heeft en Beenhakker dan opzoek gaat naar dergelijke spelers en iets laat horen als hij concrete plannen heeft.
Been heeft meer te doen, lijkt mij, dan van elke gerucht op de hoogte te worden gesteld
Ik vind Been juist opener dan z'n voorgangers.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:34 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Been is zo verstandig er niet over te praten in tegenstelling tot heel veel van zijn voorgangers.
Verschil is dat AZ misschien niet heel interessant meer is straks, terwijl Feyenoord altijd als grote club zal worden blijven gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die moeten vanaf nu in dezelfde vijver als ons vissen.
Klopt. Al staat dit los van de inhoud. Inhoud die bij veel voorgangers nou niet bepaald om naar huis te schreven was. Al deed Bert het ook goed. Buiten progressie, kwam er zinvolle informatie uit en behield ook hij de rust als er vervelende vragen kwamen om informatie los te weken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Been juist opener dan z'n voorgangers.
Goede zet van Mario.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef Jorwol het volgende:
El Ahmadi z'n basisplaats waarschijnlijk kwijt, Landzaat voor in de plek als je kijkt naar de hesjes bij de training. Ik hoop echt dat Landzaat z'n klasse, die hij absoluut wel bezig, eens laat zien zodat El Dramahdi eens gemotiveerd wordt om hard te werken en alles te geven ipv dat zoutzakkengedoe van 'm.
Ik vond Bert helemaal niet zo goed, hij komt een beetje chagerijnig over altijd. Inhoudelijk idd wel goed, maar niet echt fijn om naar te luisteren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:56 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Klopt. Al staat dit los van de inhoud. Inhoud die bij veel voorgangers nou niet bepaald om naar huis te schreven was. Al deed Bert het ook goed. Buiten progressie, kwam er zinvolle informatie uit en behield ook hij de rust als er vervelende vragen kwamen om informatie los te weken.
De Ceulaer heeft toch ook maar 1 wedstrijd schorsing gekregen i.p.v. 3 of 4quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Te idioot voor woorden dat Feyenoord direct aangepakt wordt als het 1 keer een beetje mis gaat in Frankrijk terwijl die Kroaten nu voor de 3e (!!) keer in een jaar(!) lopen huis te houden in een stad en wederom met een kleine boete weg gaan komen waarschijnlijk.
Was 2x geel ipv direct rood.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:05 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
De Ceulaer heeft toch ook maar 1 wedstrijd schorsing gekregen i.p.v. 3 of 4
Pff had ik nog niet gezien, maar dit is toch belachelijk! Ik ben niet gauw iemand die gaat zeuren over de KNVB maar dit is toch net zo goed 4 wedstrijden? Vergeleken met deze tackle valt die van Tomasson nog heel erg meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef Krullehoofd het volgende:
Direct rood en minstens net zo erg als die van Tomasson. Zie vanaf 4:50
Pfffquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Ritmo het volgende:
Hoop wel dat er tegen VVV gewonnen wordt, anders gaan we toch weer richting een crisis.
Jij vindt het acceptabel als je uit 3 opeenvolgende wedstrijden waarvan 2 tegen Sparta en VVV (want Ajax verlies je sowieso) 0 punten haalt? Deze reeks moet minimaal 6 punten opleveren, dan is alles bij Ajax mooi meegenomen. Als dat je instelling is, kun je echt beter een andere club gaan zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt het acceptabel als je uit 3 opeenvolgende wedstrijden waarvan 2 tegen Sparta en VVV (want Ajax verlies je sowieso) 0 punten haalt? Deze reeks moet minimaal 6 punten opleveren, dan is alles bij Ajax mooi meegenomen. Als dat je instelling is, kun je echt beter een andere club gaan zoeken.
3 wedstrijden op rij verliezen moet altijd een kleine crisis bij Feyenoord zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet acceptabel, maar om nou gelijk van crisis te spreken. Doe a.u.b. niet zo dramatisch.
inderdaad, willen we weer een topclub zijn qua prestaties dan moet je die wedstrijden gewoon winnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
3 wedstrijden op rij verliezen moet altijd een kleine crisis bij Feyenoord zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |