abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73951280
quote:
Been: blijkbaar is er wat geld

In de nieuwe uitgave van Voetbal International reageerde been op de aanwezigheid van Beenhakker in Noorwegen. 'Het schijnt om aardige spelers te gaan, maar op namen ga ik nooit in.' Gezien de financiele problemen is de interesse van Feyenoord verrassend. Been: 'Blijkbaar is er nu wel wat geld. Anders ga je niet naar Noorwegen, hoewel het natuurlijk ook zo kan zijn dat Leo gewoon is gaan scouten. Laten we maar afwachten.'
pi_73952575
Wtf? Been wordt niet op de hoogte gehouden van spelers die Feyenoord aan wil/kan trekken?
-
pi_73952614
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

AZ hoeven we ons geen zorgen meer over te maken, die hebben niet eens een sponsor meer.
-
pi_73953655
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef Ritmo het volgende:
Wtf? Been wordt niet op de hoogte gehouden van spelers die Feyenoord aan wil/kan trekken?
Het is logischer dat hij aangeeft wat voor spelers hij nodig heeft en Beenhakker dan opzoek gaat naar dergelijke spelers en iets laat horen als hij concrete plannen heeft.
Been heeft meer te doen, lijkt mij, dan van elke gerucht op de hoogte te worden gesteld
pi_73953967
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

AZ hoeven we ons geen zorgen meer over te maken, die hebben niet eens een sponsor meer.
Die moeten vanaf nu in dezelfde vijver als ons vissen.
pi_73954227
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef Ritmo het volgende:
Been is zo verstandig er niet over te praten in tegenstelling tot heel veel van zijn voorgangers.
pi_73954378
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:19 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Het is logischer dat hij aangeeft wat voor spelers hij nodig heeft en Beenhakker dan opzoek gaat naar dergelijke spelers en iets laat horen als hij concrete plannen heeft.
Been heeft meer te doen, lijkt mij, dan van elke gerucht op de hoogte te worden gesteld
Dit is geen gerucht natuurlijk, anders reist Leo niet helemaal af om die speler te bekijken, er is op z'n minst interesse. Maar het komt een beetje suf over zo, in dat bericht.
-
pi_73954393
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:34 schreef Langlearn het volgende:

[..]

Been is zo verstandig er niet over te praten in tegenstelling tot heel veel van zijn voorgangers.
Ik vind Been juist opener dan z'n voorgangers.
-
pi_73954432
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die moeten vanaf nu in dezelfde vijver als ons vissen.
Verschil is dat AZ misschien niet heel interessant meer is straks, terwijl Feyenoord altijd als grote club zal worden blijven gezien.
-
pi_73956948
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind Been juist opener dan z'n voorgangers.
Klopt. Al staat dit los van de inhoud. Inhoud die bij veel voorgangers nou niet bepaald om naar huis te schreven was. Al deed Bert het ook goed. Buiten progressie, kwam er zinvolle informatie uit en behield ook hij de rust als er vervelende vragen kwamen om informatie los te weken.
pi_73961160
El Ahmadi z'n basisplaats waarschijnlijk kwijt, Landzaat voor in de plek als je kijkt naar de hesjes bij de training. Ik hoop echt dat Landzaat z'n klasse, die hij absoluut wel bezig, eens laat zien zodat El Dramahdi eens gemotiveerd wordt om hard te werken en alles te geven ipv dat zoutzakkengedoe van 'm.
pi_73961816
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef Jorwol het volgende:
El Ahmadi z'n basisplaats waarschijnlijk kwijt, Landzaat voor in de plek als je kijkt naar de hesjes bij de training. Ik hoop echt dat Landzaat z'n klasse, die hij absoluut wel bezig, eens laat zien zodat El Dramahdi eens gemotiveerd wordt om hard te werken en alles te geven ipv dat zoutzakkengedoe van 'm.
Goede zet van Mario.
-
pi_73961866
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:56 schreef Langlearn het volgende:

[..]

Klopt. Al staat dit los van de inhoud. Inhoud die bij veel voorgangers nou niet bepaald om naar huis te schreven was. Al deed Bert het ook goed. Buiten progressie, kwam er zinvolle informatie uit en behield ook hij de rust als er vervelende vragen kwamen om informatie los te weken.
Ik vond Bert helemaal niet zo goed, hij komt een beetje chagerijnig over altijd. Inhoudelijk idd wel goed, maar niet echt fijn om naar te luisteren.
-
pi_73962568
Te idioot voor woorden dat Feyenoord direct aangepakt wordt als het 1 keer een beetje mis gaat in Frankrijk terwijl die Kroaten nu voor de 3e (!!) keer in een jaar(!) lopen huis te houden in een stad en wederom met een kleine boete weg gaan komen waarschijnlijk.
-
pi_73965948
In Frankrijk ging het los vanwege een idioot optreden van de politie, waar nul komma nul onderzoek naar wordt gedaan. Zelfde met Manchester United paar weken daarna. Politie hanteert een verkeerde aanpak en het gaat los. Kregen ze nog een boete ook...

Verder heeft het eruit knikkeren ook helemaal geen nut. Hoe minder Europees we spelen, hoe meer mensen er de eerst volgende keer weer meegaan. Zul je zien dat we net naar Duitsland moeten.

En of andere clubs er uit moeten worden gegooid, ach, een eerlijke wereld bestaat niet, dus kan me er nou niet bepaald druk om maken over het wie wel/ wie niet.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:05:00 #241
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_73977016
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Te idioot voor woorden dat Feyenoord direct aangepakt wordt als het 1 keer een beetje mis gaat in Frankrijk terwijl die Kroaten nu voor de 3e (!!) keer in een jaar(!) lopen huis te houden in een stad en wederom met een kleine boete weg gaan komen waarschijnlijk.
De Ceulaer heeft toch ook maar 1 wedstrijd schorsing gekregen i.p.v. 3 of 4
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:10:04 #242
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_73977163
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:05 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

De Ceulaer heeft toch ook maar 1 wedstrijd schorsing gekregen i.p.v. 3 of 4
Was 2x geel ipv direct rood.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:32:29 #243
97868 Krullehoofd
pi_73977880
Direct rood en minstens net zo erg als die van Tomasson. Zie vanaf 4:50

pi_73979520
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef Krullehoofd het volgende:
Direct rood en minstens net zo erg als die van Tomasson. Zie vanaf 4:50

Pff had ik nog niet gezien, maar dit is toch belachelijk! Ik ben niet gauw iemand die gaat zeuren over de KNVB maar dit is toch net zo goed 4 wedstrijden? Vergeleken met deze tackle valt die van Tomasson nog heel erg mee
pi_73979617
Hoop wel dat er tegen VVV gewonnen wordt, anders gaan we toch weer richting een crisis.
-
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:52:17 #246
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73980515
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Ritmo het volgende:
Hoop wel dat er tegen VVV gewonnen wordt, anders gaan we toch weer richting een crisis.
Pfff
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73980978
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Pfff
Jij vindt het acceptabel als je uit 3 opeenvolgende wedstrijden waarvan 2 tegen Sparta en VVV (want Ajax verlies je sowieso) 0 punten haalt? Deze reeks moet minimaal 6 punten opleveren, dan is alles bij Ajax mooi meegenomen. Als dat je instelling is, kun je echt beter een andere club gaan zoeken.
-
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:10:26 #248
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73981097
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij vindt het acceptabel als je uit 3 opeenvolgende wedstrijden waarvan 2 tegen Sparta en VVV (want Ajax verlies je sowieso) 0 punten haalt? Deze reeks moet minimaal 6 punten opleveren, dan is alles bij Ajax mooi meegenomen. Als dat je instelling is, kun je echt beter een andere club gaan zoeken.

Tuurlijk is het niet acceptabel, maar om nou gelijk van crisis te spreken. Doe a.u.b. niet zo dramatisch.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73981311
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Tuurlijk is het niet acceptabel, maar om nou gelijk van crisis te spreken. Doe a.u.b. niet zo dramatisch.
3 wedstrijden op rij verliezen moet altijd een kleine crisis bij Feyenoord zijn.
-
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:37:34 #250
97868 Krullehoofd
pi_73982061
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

3 wedstrijden op rij verliezen moet altijd een kleine crisis bij Feyenoord zijn.
inderdaad, willen we weer een topclub zijn qua prestaties dan moet je die wedstrijden gewoon winnen

In deze wedstrijden onderscheiden de echte mannen zich van de jongetjes, en wie niet mee kan of wil mag zich wat mij betreft per direct overschrijven naar de amateurs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')