abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:34:11 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_73872383
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:02 schreef Langlearn het volgende:

[..]

Komende zaterdag Venlo op bezoek. Kunnen we weer genieten van zeer gemotiveerde mensen.
Agh, dat zullen ze tegen een Luik, Brugge en Anderlecht misschien wel zijn maar tegen een Zulte-Waregem, Germinal Beerschot, Sint Truiden en Gent?

EDIT:
Daarnaast is het natuurlijk te zielig voor woorden dat een prof zich "niet zou kunnen motiveren" tegen een Sparta of VVV.
pi_73877436
Ik probeerde voor a.s. zaterdag kaartjes te regelen via internet voor vak KK (komen wat zakenrelaties mee). Helaas lukte dat niet online ivm een Belgisch adres en ontbrekend Nederlands KvK nummer.

Ik zal nu al zeker 6 dagen elke dag worden teruggebeld door de klantenservice...
BFF met GGMM
pi_73879701
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:34 schreef Keltie het volgende:

EDIT:
Daarnaast is het natuurlijk te zielig voor woorden dat een prof zich "niet zou kunnen motiveren" tegen een Sparta of VVV.
Zielig voor woorden? Dit is gewoon menselijk. Dit gebeurt overal, ook bij jou in het bedrijf en zelfs bij jezelf.
pi_73879850
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:20 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat lukt je als publiek beter/ makkelijker als speler
Wisselwerking van. Spelers laten door zulke acties het publiek gek worden en dan slaat overigens op het hele stadion. Andersom ook.

Gebeurt veel te weinig. Zeker in de Kuip, waar ik me vaak afvraag waarom ze geen gebruik maken van de supporters. Je voelt gewoon ''iets' in de lucht' hangen, dat los kan gaan en juist dat is het gevoel waar spelers dan geen gebruik van maken. Doodzonde.

Twente vorig jaar. Helemaal weggespeeld, totdat Gio het beu is en de spelmaker van Twente de tyfes schopt. Ik heb zelfs opa's los zien gaan. Dat is waar ik voor naar het stadion kom. Niet het handtasjes voetbal...
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:16:37 #205
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_73880712
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:42 schreef Langlearn het volgende:

[..]

Zielig voor woorden? Dit is gewoon menselijk. Dit gebeurt overal, ook bij jou in het bedrijf en zelfs bij jezelf.
Kennen wij elkaar? Nee dacht ik zo?
pi_73883467
Ow ok.

...
pi_73908195
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:16 schreef Keltie het volgende:

[..]

Kennen wij elkaar? Nee dacht ik zo?

Ah je moet gebeld worden door de Feyenoord Klantenservice, waarschijnlijk haal je dan de thuiswedstrijd tegen VVV van volgend seizoen, mits deze al in augustus gespeeld wordt natuurlijk....
pi_73910537
zaterdag Paauwe maar eens welkom thuis heten
pi_73910589
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Tsja lijkt mij ook maar aan de andere kant tegen VVV kan je Luc C. ook best de kans kunnen gunnen. Je kan voor de gelegenheid ook 4-4-2 spelen met Makaay en Luc en Slory iets teruggetrokken op rechts met Wijnaldum op 10 en Fer als VM en Biseswar op links.
Luc zit in Nigeria
Feyenoord Rotterdam
pi_73910624
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:47 schreef Langlearn het volgende:

[..]

Wisselwerking van. Spelers laten door zulke acties het publiek gek worden en dan slaat overigens op het hele stadion. Andersom ook.

Gebeurt veel te weinig. Zeker in de Kuip, waar ik me vaak afvraag waarom ze geen gebruik maken van de supporters. Je voelt gewoon ''iets' in de lucht' hangen, dat los kan gaan en juist dat is het gevoel waar spelers dan geen gebruik van maken. Doodzonde.

Twente vorig jaar. Helemaal weggespeeld, totdat Gio het beu is en de spelmaker van Twente de tyfes schopt. Ik heb zelfs opa's los zien gaan. Dat is waar ik voor naar het stadion kom. Niet het handtasjes voetbal...
Fer lukt het nog aardig, die gaat af en toe wel ff los tegen het publiek. Maarja, dat moet gewoon elke wedstrijd zo zijn.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:33:19 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73911942
quote:
Kan Roy Makaay het nog?

ROTTERDAM - Roy Makaay is voorlopig weer de eerste spits van Feyenoord. Zijn concurrenten Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé zijn de komende drie duels geschorst. Wekenlang zat hij alleen maar op de bank. Wat kan de ex-international nog? Hoe ambitieus is hij?

Aad de Mos
Negen spelers van hoofdklasser Harkemase Boys vochten eind september in hun eigen strafschopgebied verwoed om de vijfde treffer van Feyenoord te voorkomen. Wijnaldum, Biseswar en Babovic loerden tijdens een onvervalste scrimmage namens de Rotterdammers driftig op een doelpunt in de bekerwedstrijd. Een paar meter van de kluwen vol spelers stond Roy Makaay. Helemaal alleen. Alsof hij ongeïnteresseerd stond toe te kijken. Alsof hij eigenlijk niet meedeed aan de wedstrijd. Tot de bal plotseling toch zijn kant op caramboleerde. Met een doffe knal verdween de bal in een fractie van een seconde in het Friese doel. De spits schoot zijn tweede treffer van de avond op het scorebord. Op intuïtie.

Het was meteen het laatste optreden van Makaay in de hoofdmacht van Feyenoord. Ook in het tweede elftal, dat tegenwoordig onder de naam Jong Feyenoord/Excelsior opereert, kwam Makaay niet meer aan de aftrap. Trainer Mario Been had zijn spits half september nog wel een keer met de tweede garnituur naar Den Haag gestuurd. Maar daar had de aanvaller vooral negentig minuten geprobeerd om de fanatieke, onbekende Haagse verdediger Tommie Beugelsdijk van zich af te houden. Dat moet ik hem niet meer aan doen, moet Been op de tribune hebben gedacht. Toen vlak voor tijd plotseling alle ruimte open lag voor de winnende Rotterdamse treffer kopte Makaay de bal wél overtuigend binnen. Vanzelfsprekend. Alsof hij liet weten: ik ben er nu toch, waarom niet?

NIEUWE HYPE?
Trainer Mario Been heeft zaterdag geen keuze nu de andere opties Sekou Cissé (geschorst) en talent Luc Castaignos (jeugd WK Nigeria) voorlopig ontbreken. De grote vraag is of Makaay zijn loopbaan de komende weken weer nieuw leven gaat inblazen.

De terugkeer van Makaay kan leiden tot een nieuwe 'hype' in de Kuip, zegt Aad de Mos. De ervaren oefenmeester zit zonder club, maar ziet wekelijks veel duels in de eredivisie. ,,Makaay blijft gewoon Makaay,'' legt De Mos uit. ,,Hij zal straks tegen VVV en FC Den Bosch gewoon doelpunten gaan maken. Tegen die ploegen krijgt hij zeker kansen en die benut hij. En als Feyenoord er vervolgens in slaagt om resultaat te boeken in de uitduels met Ajax en AZ, dan kan Roy Makaay plotseling weer de onbetwiste nummer één van Feyenoord worden.''
De coach geeft trainer Mario Been advies mee. ,,Makaay nu nog veranderen heeft geen enkel nut,'' aldus De Mos. ,,Benut hem op zijn pure kwaliteiten als doelpuntenmaker. Bovendien ligt hij nog altijd goed bij de supporters omdat hij geen onvertogen woord heeft gezegd na zijn verbanning naar de bank. Dat is geen desinteresse, maar klasse.''

Theo Bos, trainer van Vitesse, speelde jarenlang samen met Roy Makaay bij de club uit Arnhem. Bos denkt dat de voormalige international de afwezigheid van Jon Dahl Tomasson zal aangrijpen om zijn loopbaan nieuw leven in te blazen.

,,Zijn kwaliteiten als doelpuntenmaker zijn nog altijd onomstreden,'' zegt Bos. ,,Alleen verwacht Mario Been bij zijn te hanteren speelwijze andere dingen van een centrale aanvaller. ,,Makaay is niet iemand die de hoeken in sprint en altijd in beweging is. Of hij dat nog op kan brengen, weet ik eerlijk gezegd niet. Ik betwijfel het.''

NOG NIET VERSLETEN
,,De vraag is wat je verwacht als trainer van een aanvaller,'' vervolgt Bos. ,,Is het maken van doelpunten voldoende of wil je meer? En het is duidelijk, als je even niet scoort als spits, worden andere dingen ook belangrijk. Zo werkt het. Eén ding is zeker: zijn loopbaan mag toch niet eindigen op de bank bij Feyenoord?''

Toch ziet Bos geen belemmering voor een succesvolle rentree van de spits die in Tenerife, La Coruna en München zoveel indruk maakte. De aanvaller is volgens zijn oud-ploeggenoot absoluut nog niet versleten. ,,Roy is nog dezelfde speler als in de gouden periode bij Bayern München,'' weet Bos.

In Duitsland denken ze daar anders over. Daar is de episode-Makaay in twee fases te verdelen. In de eerste fase was hij grandioos. Bij zijn debuut maakte hij indruk met een reeks doelpunten.

,,We brachten toen een verhaal waarin we zijn schoenen uit hebben getrokken en zijn voeten hebben laten fotograferen met de tekst Gouden Voeten,'' herinnert Jörg Althoff van het dagblad Bild zich.
In zijn eerste twee seizoenen was Makaay niet te houden als koele afmaker. Hij maakte zijn bijnaam Das Phantom waar. In zijn derde seizoen ging het minder. Hij schoot vaak het doel voorbij, zeg maar. ,,We doopten hem Roy Vorbaay,'' aldus Althoff. ,,Dat vond hij niet leuk, maar in die periode ging het met de hele ploeg slecht.''

In Duitsland kreeg hij meer kritiek. ,,Ballack, die achter hem speelde, verweet hem dat hij te weinig liep,'' zegt Althoff. ,,Dat zei trainer Magath ook geregeld.''

Het vierde en laatste seizoen eindigde voor Bayern en Makaay met een kater: geen Europees voetbal. ,,Het was over, iedereen zag dat.'', zegt Althoff. Ook met Makaay? ,,Hij was niet meer de Roy van in het begin.''

De algemene opinie was dat Makaay zou worden verkocht aan een Europese topclub. Uiteindelijk werd het Feyenoord, dat na lastige jaren onder Bert van Marwijk naar eerherstel snakte. In de Kuip kwam hij in de eerste twee seizoenen nog tot 13 en 16 competitietreffers. Terwijl hij afgelopen seizoen al stevig onder vuur lag, na een moeizame start en de mislukte Olympische Spelen in Peking. Daar raakte hij geblesseerd na een charge van de Nigeriaanse Spartaan Dele Adeleye.

NOOIT EEN WANKLANK
Rob Jansen van Sport Promotion is al jarenlang zaakwaarnemer van de spits. Jansen denkt dat Makaay nog altijd in staat is tot grote daden. ,,Als één speler er meteen weer kan staan, is dat Roy Makaay. Hij heeft in de periode dat hij niet aan spelen toekwam, nooit zijn kop laten hangen. Er klonk nooit een wanklank uit zijn mond.''

Jansen verwacht dat de wisselwerking tussen het Legioen van Feyenoord en Makaay straks vruchten zal afwerpen. ,,Het publiek heeft met veel waardering gereageerd op de professionele houding van Roy. Hij moet nu zorgen dat hij er klaar voor is.''

Waar Tim de Cler en Kevin Hofland, die ook onder contract staan bij Sport Promotion, onlangs aangaven in de winterstop de uitzichtloze situatie nog eens te willen bekijken, sprak Makaay nooit over een transfer. ,,Als Mario Been straks een beroep doet op Roy, dan zal hij er staan. Reken daar maar op.''

Woorden waar Aad de Mos zich bij aan wenst te sluiten. ,,Feyenoord mag heel blij zijn dat het nu nog zo'n topspits achter de hand heeft,'' zegt De Mos. ,,Het is luxe.'' (MIKOS GOUKA)

21/10/09 11u23
Zal me benieuwen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:13:08 #212
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_73917794
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Zal me benieuwen.
Interessant artikel, tegen VVV en Den Bosch heb ik er inderdaad ook wel vertrouwen in. Maar dat dacht ik dan ook tegen Sparta
quote:
Heerenveen en Kalou komen vertrek overeen

Bonaventure Kalou heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld voor SC Heerenveen. De 31-jarige aanvaller uit Ivoorkust is door interim-trainer Jan de Jonge uit de eerste selectie gezet. Per 1 januari wordt het tot het einde van dit seizoen doorlopende contract van Kalou ontbonden.

Omdat hij maar niet fit geraakte, had Heerenveen een alternatief trainingsprogramma opgesteld voor Kalou. 'We hebben hem echter al weken niet meer gezien', aldus De Jonge tegenover Voetbal International. De opvolger van de eerder dit seizoen vertrokken Trond Sollied deed geen enkele keer een beroep op de Ivoriaan.

'Na gesprekken met hem en vooral zijn zaakwaarnemer Rodger Linse hebben we besloten om per 1 januari uit elkaar te gaan', zegt directeur Yme Kuiper. 'We hadden nog even de hoop dat hij er dit seizoen met een normale voorbereiding door zou komen. Dat heeft niet zo mogen zijn. Kalou raakte al snel na zijn komst geblesseerd en vanaf dat moment is hij min of meer blijven hangen.'

Kalou belandde in de zomer van 2008 in Heerenveen en begon sindsdien slechts zes keer in de basis bij de Friese club. Daarnaast kwam hij nog zeventien keer als invaller binnen de lijnen. De 31-jarige aanvaller speelde eerder voor Feyenoord, AJ Auxerre, Paris Saint-Germain, RC Lens en Al-Jazira.
Misschien aantrekkelijk voor Feyenoord om hem transfer-vrij binnen te halen?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_73917963
Niet goed genoeg
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:26:28 #214
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_73918356
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niet goed genoeg
Hoe kun je het zeggen met El Ahmadi bijna wekelijks in de basis.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_73926956
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:26 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

stelt hij hem op ofzo?
pi_73928599
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef MB23 het volgende:

[..]

Luc zit in Nigeria
Wat belachelijk is aangezien wij hem op dit moment nodig kunnen hebben.
-
pi_73937048
quote:

[..]

Dus vanwege het feit dat er een of andere gozer in de basis staat die niet rendeert geldt dit als vrijbrief om meer simpele zielen binnen te halen?

Welkom Bosz, Wotte etc.
pi_73940325
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja idd, dacht dus ook dat Mario Been hem thuisgehouden had....
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:11:04 #219
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_73946707
quote:

[..]

Inderdaad, deze gaat met de week slechter voetballen. Niveau wat hij had bij FC Twente heeft ie bij Feyenoord nog nooit gehaald in ieder geval. Ik denk dat het goed zou zijn voor Feyenoord als El Ahmadi een tijdje een stoeltje op de tribune gaat warm houden.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_73946836
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja idd, dacht dus ook dat Mario Been hem thuisgehouden had....
Zou dat mogen? En ja, als je de week daarvoor hoort dat je definitief geselecteerd bent, en je maandag na Sparta - Feyenoord gelijk naar Nigeria gaat, dan kan je niet hier blijven natuurlijk. De schorsing was ook pas maandag bekend, toch?
Feyenoord Rotterdam
pi_73949663
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef MB23 het volgende:

[..]

[..]

Zou dat mogen? En ja, als je de week daarvoor hoort dat je definitief geselecteerd bent, en je maandag na Sparta - Feyenoord gelijk naar Nigeria gaat, dan kan je niet hier blijven natuurlijk. De schorsing was ook pas maandag bekend, toch?
Tijdens de wedstrijd was het al wel bekend dat we 2 aanvallers zouden missen voor enkele weken. En mogen? Ze hebben niets te willen, Feyenoord betaald z'n salaris, of doet de KNVB dat soms voor de komende paar weken?
-
pi_73949814
Een dag voordat hij weggaat dus, denk niet dat je hem dan nog kan laten blijven. Dan zou er dus ook een andere speler opgeroepen moeten worden, die dus binnen een dag zn paspoort en alles moet laten controleren. Hij en zn ouders hebben de hele briefing gemist (ze mogen niet naar buiten, 24/7 bewaking volgens mij, enz.). Lijkt me wat lastig worden.

Voor WK-kwalificatie wedstrijden kan Feyenoord Gio ook niet verbieden om mee te gaan
Feyenoord Rotterdam
pi_73950346
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:34 schreef MB23 het volgende:
Een dag voordat hij weggaat dus, denk niet dat je hem dan nog kan laten blijven. Dan zou er dus ook een andere speler opgeroepen moeten worden, die dus binnen een dag zn paspoort en alles moet laten controleren. Hij en zn ouders hebben de hele briefing gemist (ze mogen niet naar buiten, 24/7 bewaking volgens mij, enz.). Lijkt me wat lastig worden.
Als een speler 1 dag voordat ie vertrekt geblesseerd raakt of ziek wordt heb je toch ook een reserve achter de hand lijkt me?
quote:
Voor WK-kwalificatie wedstrijden kan Feyenoord Gio ook niet verbieden om mee te gaan
Die zijn doorgaans ook niet op competitie of EC-dagen.
-
pi_73951231
quote:
"Feyenoord wil Odjidja overnemen van Club Brugge"

Odjidja-Ofoe (Club Brugge) is momenteel een zeer gewilde speler in Europa, zo weet Het Nieuwsblad te melden. De 20-jarige middenvelder maakt momenteel indruk bij het Club Brugge van Adrie Koster en heeft de aandacht van verschillende clubs op zich weten te vestigen. Tot die clubs behoren volgens eerdergenoemde krant ook Az en Feyenoord.
Club Brugge speelt vanavond op eigen veld de Europa League-wedstrijd tegen Partizan Belgrado. Bij dit duel zullen ook scouts van Az en Feyenoord aanwezig zijn. De Nederlandse clubs zijn echter bepaald niet de enige kapers op de kust.

Naar verluidt hebben ook Auxerre, Boulogne, Lille, Sochaux (Frankrijk), VfL Bochum, Borussia Dortmund, Hamburger SV, 1.Fc Köln, Borussia Mönchengladbach (Duitsland), Genoa (Italië) Tottenham Hotspur, Hull City, Leicester City, Manchester United, Sunderland, West Ham United (Engeland) en Valencia (Spanje) hun scouts op pad gestuurd voor Odjidja-Ofoe.
pi_73951251
quote:
Leerdam hervat de groepstraining

Kelvin Leerdam heeft woensdagochtend de groepstraining hervat. Na een aangepaste warming-up sloot de verdediger zich aan bij de selectie van trainer Mario Been, om het vervolg van de training volledig mee te maken. Leerdam stond de voorbije weken aan de kant met liesklachten en moest om die reden ook verstek laten gaan toen Feyenoord het afgelopen zondag op Het Kasteel opnam tegen Sparta Rotterdam. Dat duel werd de positie van de rechtervleugelverdediger overgenomen door jeugdinternational Leroy Fer.
Nadat er woensdag op Varkenoord eerst een conditioneel onderdeel op het programma stond, vervolgde Been de groepstraining met een groot positiespel. De training werd afgesloten met een partijvorm, waaraan ook Leerdam deelnam. ‘Het ging op zich goed, maar ik heb nog wel wat last’, zei de verdediger na afloop. ‘Het is even afwachten of ik een reactie krijg, maar ik hoop er donderdag gewoon weer bij te zijn.’

Feyenoord traint in de aanloop naar het eredivisieduel van komende zaterdagavond met Vvv-Venlo nog twee keer. Donderdag- en vrijdagochtend wordt er om 10.30 uur getraind op de velden van Varkenoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')