abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74028117
Fer en Wijnaldum zijn beter dan Biseswar. Weet niet of je Falkenburg en Strootman ziet spelen? die 2 zijn ook nog groeiende en na mindere periode nu weer aant opkrabbelen
pi_74028146
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:21 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Vorig jaar vond men hier Biseswar ook zo'n groot talent Fer is een aardige speler voor feyenoord maar geen toptalent.
Noem jij eens grotere talenten? Biseswar heb ik nooit een talent genoemd gelukkig want dat is gewoon drama.
En sowieso, er zijn maar een paar ploegen die, wanneer je individueel naar de spelers kijkt, betere ploegen hebben en dan doel ik vooral op PSV, AZ en Ajax. Dan moet je niet gaan lullen dat wij slechte spelers hebben, want dat is gewoon echt bullshit.
pi_74028313
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:21 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Vorig jaar vond men hier Biseswar ook zo'n groot talent Fer is een aardige speler voor feyenoord maar geen toptalent.
Biseswar werd echt geen groot talent gevonden, het was meer dat niemand ook maar iets van hem verwachtte en hij het een tijdje best aardig deed. Wijnaldum en Fer zijn daarentegen toptalenten (al is Fer dat stadium al bijna voorbij) en Castaignos komt er nog aan.
-
pi_74028328
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:25 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Noem jij eens grotere talenten? Biseswar heb ik nooit een talent genoemd gelukkig want dat is gewoon drama.
En sowieso, er zijn maar een paar ploegen die, wanneer je individueel naar de spelers kijkt, betere ploegen hebben en dan doel ik vooral op PSV, AZ en Ajax. Dan moet je niet gaan lullen dat wij slechte spelers hebben, want dat is gewoon echt bullshit.
Ik wil Ajax nog wel eens zien zonder Suarez.
-
pi_74029280
Ik vind Ajax ook niet zo goed. Nu moeten ze zich gaan bewijzen, niet tegen willem 2 thuis. Maar goed beetje zonde om dit topic aan ajax op te offeren.

Wat ik wel positief vind is dat we dit soort wedstrijden tegenwoordig winnen, dat was vorig jaar wel anders
pi_74029299
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik wil Ajax nog wel eens zien zonder Suarez.
True, maar individueel gezien doen zij niet onder voor ons.
pi_74029972
Drie punten, de nul gehouden en vierde plaats.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:34:22 #283
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_74030248
Zo terug uit de Kuip! Wat was dat slecht maar gelukkig wel 3 punten. Het broodje kroket in het Maasgebouw was nog wel hoogtepunt van de avond

[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 24-10-2009 23:45:04 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_74030294
Ik heb zin in volgende week
Feyenoord Rotterdam
pi_74030458
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Gast, Fer is het grootste talent van Nederland. Mag ie 1 mindere wedstrijd spelen, hij is 19!
hoe groot is ie dan precies, 1.90 ofzo?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:42:47 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74030471
Zoiets ja.
2000 light years from home
pi_74030682
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo terug uit de Kuip! Wat was dat slecht maar gelukkig wel 3 punten.
En tenslotte draait hem om de punten.
En laten we aub niet vergeten waar wij vandaan zijn gekomen.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_74031234
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:50 schreef DikVoormekaar het volgende:
En laten we aub niet vergeten waar wij vandaan zijn gekomen.
Dat moeten we juist wel vergeten. Natuurlijk moet je niet even verwachten de titel binnen te halen, maar die "alles boven een 7e plek is een goede prestatie"-mentaliteit mag er ook wel een beetje uit, alle omstandigheden zijn zoveel beter dan vorig jaar. Voor een 4e plek gaan, hoef je geen PO's te spelen en sluit je weer mooi aan.
-
pi_74031296
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef navigator het volgende:

[..]

hoe groot is ie dan precies, 1.90 ofzo?
Letterlijk en figuurlijk het grootste talent. Al denk ik dat hij die status over een jaartje wel kwijt is en gewoon een van de beste spelers van de eredivisie is.
-
  zondag 25 oktober 2009 @ 00:34:50 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74031756
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 00:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat moeten we juist wel vergeten. Natuurlijk moet je niet even verwachten de titel binnen te halen, maar die "alles boven een 7e plek is een goede prestatie"-mentaliteit mag er ook wel een beetje uit, alle omstandigheden zijn zoveel beter dan vorig jaar. Voor een 4e plek gaan, hoef je geen PO's te spelen en sluit je weer mooi aan.
Die mentaliteit is er niet. We moeten echter niet vergeten in welk stadium we zitten, want de vorige jaren werken gewoon door in het elftal van dit seizoen. Dat we vandaag niet gewedlig zouden spelen had ik min of mee al geweten. Zonde, want we zouden veel beter moeten kunnen speeln...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74031967
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Die mentaliteit is er niet. We moeten echter niet vergeten in welk stadium we zitten, want de vorige jaren werken gewoon door in het elftal van dit seizoen. Dat we vandaag niet gewedlig zouden spelen had ik min of mee al geweten. Zonde, want we zouden veel beter moeten kunnen speeln...
Ach, wat is beter spelen. Ik heb in de afgelopen jaren een boel 'betere' wedstrijden gezien die we verloren, dan heb ik liever een drama-wedstrijd waarin je voor de 6e(?) keer in 11 wedstrijden de 0 houdt en wint. De vorige jaren mogen een excuus zijn voor dat het allemaal nog wat stroef loopt (zoals ook gebeurd), maar geen excuus om dit soort wedstrijden te verliezen. En dat is ook wat er gebeurd: zonder al te veel schade terug naar de top klimmen. En omdat we toch meer kwaliteit dan Utrecht hebben en zich er verder weinig concurrentie aandient moet je gewoon de 4e plek als doel houden.
-
pi_74033502
-edit- Laat maar, Fer en Bahia zijn er bij volgende week.

[ Bericht 79% gewijzigd door Ritmo op 25-10-2009 02:25:22 ]
-
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 02:27:14 #293
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74033817
Wéér een wedstrijd waarin de coach van de tegenpartij verongelijkt roept dat zij eigenlijk beter waren.

Maar ja...

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_74033879
Ja, beetje triest ook dat elke coach een beetje minderwaardig over Feyenoord praat na een wedstrijd ("het is geen topclub meer, ze zijn niet meer zo goed als vroeger") en over Twente en Ajax juist met net iets teveel respect gepraat wordt. Als die precies een zelfde wedstrijd winnen is het: "ja het is toch Ajax/Twente, die zijn zoveel beter en de individuele klasse gaf de doorslag".

Ok, het was niet goed de afgelopen jaren maar dit seizoen lijkt het me toch duidelijk dat we weer op de weg terug zijn?
-
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 02:41:40 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74034042
Op de een of andere manier hebben coaches van clubs die tegen Feyenoord hebben gespeeld en verloren, heel vaak het gevoel dat er meer te halen viel. Toch lijkt het me sterk, statistisch gezien, dat Feyenoord dan in die wedstrijden steeds geluk heeft gehad.

Dus wat is het dan wel? Feyenoord oogt denk ik als een te kloppen ploeg, er zit weinig 'voetbal' in, weinig automatismen. Ondertussen is het wél een selectie die op basis van een enkele opleving en individuele kwaliteit een wedstrijd kan beslissen. Dat laatste wordt onderschat door die coaches, die zien vooral het stroeve teamspel.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:42:34 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74034057
De verdediging staat vrij goed. We geven niet veel kansen weg.
2000 light years from home
pi_74034151
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:41 schreef Gert het volgende:
Op de een of andere manier hebben coaches van clubs die tegen Feyenoord hebben gespeeld en verloren, heel vaak het gevoel dat er meer te halen viel. Toch lijkt het me sterk, statistisch gezien, dat Feyenoord dan in die wedstrijden steeds geluk heeft gehad.
Feyenoord geeft ze die indruk zelf ook wel hoor. Ze kunnen soms een tijdje goed druk zetten, maar niemand die er 1 of 2 kan maken om de tegenstander te nekken.
quote:
Dus wat is het dan wel? Feyenoord oogt denk ik als een te kloppen ploeg, er zit weinig 'voetbal' in, weinig automatismen. Ondertussen is het wél een selectie die op basis van een enkele opleving en individuele kwaliteit een wedstrijd kan beslissen. Dat laatste wordt onderschat door die coaches, die zien vooral het stroeve teamspel.
Idd, vandaag was het grote verschil tussen VVV en Feyenoord de keepers: Van Dijk deed een essentiele redding, en Begois maakt juist een fatale fout. Met andere woorden: onze kwaliteit gaf de doorslag.

Als een Suarez of Perez er in de laatste minuut eentje inknalt en de spits van de tegenstander niet, dan is dat individuele kwaliteit maar bij Feyenoord is het altijd geluk. Al 8 keer dit seizoen, yeah right.

PSV zat in de jaren dat ze kampioen werden een beetje met hetzelfde probleem: ze werden pas na het binnenhalen van een titel heel even een beetje serieus genomen maar de rest van het seizoen liep elke coach en elke tegenstander op ze te kankeren. Typisch Nederlands, dat je alleen respect afdwingt met aanvallend voetbal. Wij kregen in de seizoenen met K2 ook vaak respect omdat we toen aardig aanvallend speelden.
-
pi_74034224
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef Merkie het volgende:
De verdediging staat vrij goed. We geven niet veel kansen weg.
En wat we wel weggeven komt vaak door balverlies van het middenveld (Gio, El Ahmadi).
-
pi_74038070
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:35 schreef MB23 het volgende:
Ik heb zin in volgende week
Ik niet
pi_74038200
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef Ritmo het volgende:
Ok, het was niet goed de afgelopen jaren maar dit seizoen lijkt het me toch duidelijk dat we weer op de weg terug zijn?
Gisteren was het dan weer niet om aan te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')