quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef Jorwol het volgende:
El Ahmadi z'n basisplaats waarschijnlijk kwijt, Landzaat voor in de plek als je kijkt naar de hesjes bij de training. Ik hoop echt dat Landzaat z'n klasse, die hij absoluut wel bezig, eens laat zien zodat El Dramahdi eens gemotiveerd wordt om hard te werken en alles te geven ipv dat zoutzakkengedoe van 'm.
Je had gelijk.quote:Been verkiest Landzaat boven El Ahmadi
ROTTERDAM - Feyenoordtrainer Mario Been geeft zaterdag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo op het middenveld de voorkeur aan Denny Landzaat boven Karim El Ahmadi.
In de afgelopen tien competitiewedstrijden koos Been negen keer voor El Ahmadi in zijn basisopstelling.
,,Die keuze is gebaseerd op wat ik op het veld heb gezien'', zei trainer Mario Been vrijdag op de website van Feyenoord. ,,Denny maakt een goede indruk de laatste weken, terwijl Karim juist een mindere periode meemaakt.''
Kelvin Leerdam keert na een liesblessure ook weer terug in de basiself. Hij begint als rechtsback. Als gevolg daarvan schuift Leroy Fer, vorige week tegen Sparta gelegenheidsrechtsback, weer door naar het middenveld. (ANP)
Ik wil niet te vroeg juichen, maarquote:Been verkiest Landzaat boven El Ahmadi
ROTTERDAM - Feyenoordtrainer Mario Been geeft zaterdag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo op het middenveld de voorkeur aan Denny Landzaat boven Karim El Ahmadi.
In de afgelopen tien competitiewedstrijden koos Been negen keer voor El Ahmadi in zijn basisopstelling.
,,Die keuze is gebaseerd op wat ik op het veld heb gezien'', zei trainer Mario Been vrijdag op de website van Feyenoord. ,,Denny maakt een goede indruk de laatste weken, terwijl Karim juist een mindere periode meemaakt.''
Kelvin Leerdam keert na een liesblessure ook weer terug in de basiself. Hij begint als rechtsback. Als gevolg daarvan schuift Leroy Fer, vorige week tegen Sparta gelegenheidsrechtsback, weer door naar het middenveld. (ANP)
Zolang de ploeg en club nog steeds in opbouw is niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
3 wedstrijden op rij verliezen moet altijd een kleine crisis bij Feyenoord zijn.
Ook bij Feyenoord in opbouw mag je niet van VVV en Sparta verliezen, zeker niet achter elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zolang de ploeg en club nog steeds in opbouw is niet.
Klopt, ik ga er nu vanuit dat het een incident is en de wedstrijd tegen VVV ons gewoon 3 punten oplevert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef Merkie het volgende:
Waar gaat het over zeg, alsof het verlies tegen Sparta zo schrijnend was. Twee rode kaarten, twee houdbare rollertjes die Van Dijk niet tegenhield. Shit happens. Om nou meteen weer allerlei doemscenario's te gaan uit de kast te gaan halen...
Idd, Bert had dat heel erg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Been niet zo koppig is. Je hebt van die trainers die hun basiself nooit aanpassen, hoeveel reden daar ook toe is.
We zijn al zes jaar in opbouw door het treurige beleid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook bij Feyenoord in opbouw mag je niet van VVV en Sparta verliezen, zeker niet achter elkaar.
Idd, dat zei ik ook al eerder. Elk jaar hetzelfde opbouw-verhaaltje maar dan stort het weer in en gaan we wéér opbouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:12 schreef Langlearn het volgende:
[..]
We zijn al zes jaar in opbouw door het treurige beleid.
Kun je nagaan hoe erg het met El Ahmadi is.quote:En juichen om Landzaat...We moeten toch naar adam binnenkort, kan ie mooi daar blijven.
Slechter dan El Drahmadi de laatste tijd speelt kan toch nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:12 schreef Langlearn het volgende:
[..]
En juichen om Landzaat...We moeten toch naar adam binnenkort, kan ie mooi daar blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Precies, zelfs Leemans van VVV zou een versterking zijn. En als ik iemand dit jaar slecht vind is hij het wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Slechter dan El Drahmadi de laatste tijd speelt kan toch niet
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef MB23 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Nou fijn dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef M.Melandri het volgende:
Feyenoord heeft gewoon een heel matig elftal. Die Fer vind ik ook niet zo geweldig, komt handelingssnelheid tekort.
Jij vindt het blijkbaar een goede speler? Moet je ook niet klagen als ze dit op de mat leggen... Die spelers kunnen gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef TC03 het volgende:
Dit was echt zoooooo slecht.
[..]
Nou fijn dat jij dat vindt.
Gast, Fer is het grootste talent van Nederland. Mag ie 1 mindere wedstrijd spelen, hij is 19!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar een goede speler? Moet je ook niet klagen als ze dit op de mat leggen... Die spelers kunnen gewoon niet beter.
Vorig jaar vond men hier Biseswar ook zo'n groot talentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, Fer is het grootste talent van Nederland. Mag ie 1 mindere wedstrijd spelen, hij is 19!
Hij was misschien niet de beste, maar zo vreselijk slecht speelde hij nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, Fer is het grootste talent van Nederland. Mag ie 1 mindere wedstrijd spelen, hij is 19!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |