Toch weet ik zeker dat het wel zo is, ergens in je achterhoofd, en dat je het gewoon liever niet toe wilt geven, omdat je even lekker losbandig zijn in eerste instantie wel leuk vindt, maar in je achterhoofd speelt het wel, "Nu nog even lekker los, maar straks wil ik meer, en kan ik dat wel handelen, durf ik dat wel aan?"quote:
Ik moest je gewoon even pwnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kut ik zat er 1 post naast
Goede TT trouwens![]()
Wil je weten hoe ik denk dat het gaat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toch weet ik zeker dat het wel zo is, ergens in je achterhoofd, en dat je het gewoon liever niet toe wilt geven, omdat je even lekker losbandig zijn in eerste instantie wel leuk vindt, maar in je achterhoofd speelt het wel, "Nu nog even lekker los, maar straks wil ik meer, en kan ik dat wel handelen, durf ik dat wel aan?"
Waarom durft niemand eerlijk te zijn en toe te geven dat die twijfels gewoon bestaan?
Dat is kak ja! Een klasgenoot van mij woont sinds 1september op kamers en ze zijn bij dat UPC al een maand bezig met zijn internetaansluitingquote:
Das niet genoeg drama hoor!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je weten hoe ik denk dat het gaat?
Ik heb gewoon een leuke tijd, en op een dag word ik verliefd en dan komt die relatie vanzelf wel.
Daar maak ik me totaal geen zorgen over.
Jij kunt half heel fok krijgenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een leuke tijd, en op een dag word ik verliefd en dan komt die relatie vanzelf wel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Behalve Lamon. natuurlijk want die vind zichzelf te oud!!1!11
Toch is het ook weer opvallend dat je er op reageert, terwijl je gebruikelijke reactie op zaterdag is: Ik ga feesten/slapen/ben weg, en nu heb je toch de behoefte om je zorgen voor later even te nuanceren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
??quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom computer jij buiten of met het raam open?
Oh bwehehe, nu snap ik hem pasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom computer jij buiten of met het raam open?
Oh ik dacht dat je je computerscherm bedoeldequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
??
Ik lig met mijn laptop @ bed
heb zoeen rolluik voor mijn raam voor de zon in de zomer.. en savonds doe ik hem ook altijd dicht.. maar dat getik is echt hondsirritant
Misschien omdat ze vandaag niet gaat stappen/feesten of vooralsnog niet gaat slapen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toch is het ook weer opvallend dat je er op reageert, terwijl je gebruikelijke reactie op zaterdag is: Ik ga feesten/slapen/ben weg, en nu heb je toch de behoefte om je zorgen voor later even te nuanceren.
Dat moet toch ergens vandaan komen?
Een abonnement op UPC is als een enkeltje kanker aanvragen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat is kak ja! Een klasgenoot van mij woont sinds 1september op kamers en ze zijn bij dat UPC al een maand bezig met zijn internetaansluitinghij doet het nogsteeds niet
Ooh ja want doorgaans negeer ik mensen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toch is het ook weer opvallend dat je er op reageert, terwijl je gebruikelijke reactie op zaterdag is: Ik ga feesten/slapen/ben weg, en nu heb je toch de behoefte om je zorgen voor later even te nuanceren.
Dat moet toch ergens vandaan komen?
DAGDAG!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
kijk daar is dagdag weer
terug van zijn ban voor de 30ste keer
na al dat gebagger werd nj het zat en gooide het account plat
na een neukppartij ben ik weer vrij
ze was wel wat gerimpelt maar op je 70 ste hoort het erbij
yvonne woont in een heel mooi huis, ik voelde mij er thus
Mooi gedicht. Heb je dit gemaakt in de tijd dat je gebant was?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
kijk daar is dagdag weer
Neeeee Ludo doe niet zo raar, dat is geen optiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien omdat ze vandaag niet gaat stappen/feesten of vooralsnog niet gaat slapen?
Je bent me er eentjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je computerscherm bedoelde [ afbeelding ]
Beter dan een retourtje dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een abonnement op UPC is als een enkeltje kanker aanvragen.
Dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten ja.. Riiiiight.
Bij een retourtje krijg je chemo's. Bij een enkeltje weet je al dat je niet meer te redden bent.quote:
Dagdagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
kijk daar is dagdag weer
Mobiel internetten is sowieso kut..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:39 schreef dagdag het volgende:
goedemorgen devvie, ik krijg dat kutinternet niet op mijn mobiel
verbinding mislukt, marrokaan is gevlucht
zoiets krijg ik
Blackberry bold. 14.gifquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mobiel internetten is sowieso kut..alleen op mijn iPod is het enigzins te doen
Maar bij een retourtje keert het steeds terug.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij een retourtje krijg je chemo's. Bij een enkeltje weet je al dat je niet meer te redden bent.
tja.. dat is eh... kanker..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar bij een retourtje keert het steeds terug.
Ja, retourtje chemokuur. Nou die krijg je niet hoor bij je UPC abonnement.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar bij een retourtje keert het steeds terug.
Yeah, no. For free. Abonnement bij T-mobile.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die krengen zijn echt godsgruwelijk duur zeg
Als je dan zo zeker van je zaak bent, waarom ben je dan zo inhoudelijk ineens, terwijl een simpelequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja want doorgaans negeer ik mensen natuurlijkeven vergeten!
Mijn 'zorgen voor later' is jouw hersenspinsel schatik nuanceer helemaal niets is, ik vertel het zoals het is, en ik ben degene die dat het best weet want het gaat over MIJ.
Ik heb ook tmobile ->quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, no. For free. Abonnement bij T-mobile.![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen klaagt altijd over T-mobile, maar dat werkt dan weer prima bij mij he.quote:
Dus als ik het goed begrijp suggereer je dat ik nooit inhoudelijk reageerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je dan zo zeker van je zaak bent, waarom ben je dan zo inhoudelijk ineens, terwijl een simpeleof
meestal volstaat op een plaatje van een lekker wijf, om alle pubertjes op te geilen?
Ik DENK (let wel, denk, ik weet het niet zeker) dat ik precies als jou was 10 jaar terug, maar dan de mannelijke variant. En ik deed precies zo tevreden, quasi-ongeinteresseert en losbandig als jij nu doet.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen klaagt altijd over T-mobile, maar dat werkt dan weer prima bij mij he.Misschien moeten jullie een duurder abonnementje nemen, een van 34,50 p/m.
Ik heb 25, vind ik wel genoegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen klaagt altijd over T-mobile, maar dat werkt dan weer prima bij mij he.Misschien moeten jullie een duurder abonnementje nemen, een van 34,50 p/m.
De voorstelling is weer begonnen hoor.quote:
Ik heb mijn Milka speciaal hiervoor bewaardquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De voorstelling is weer begonnen hoor.
Ik doe nog een een glaasje prik bijschenken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb mijn Milka speciaal hiervoor bewaard
Ik woon nog thuis.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Ik dacht dat jij zo krap bij kas zat?
Someone had to say it.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef Siniti het volgende:
Lamon., je bent geen psycholoog. Dus hou eens op met het doen alsof. Jij weet niet wat er in iemands hoofd op dit hele forum rondspeelt. Jij weet het karakter ook niet. Jij weet ook niet waarom iemand post wat hij post. Daarnaast worden al jouw posts waarin jij beweert dit te weten óf genegeerd óf totaal niet serieus genomen.
Ja, dus? Omdat jij nog thuis woont betalen ze jouw abonnement van 34,50?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef Siniti het volgende:
Lamon., je bent geen psycholoog. Dus hou eens op met het doen alsof. Jij weet niet wat er in iemands hoofd op dit hele forum rondspeelt. Jij weet het karakter ook niet. Jij weet ook niet waarom iemand post wat hij post. Daarnaast worden al jouw posts waarin jij beweert dit te weten óf genegeerd óf totaal niet serieus genomen.
Ja. Tevens ben ik nog minderjarig. Als ik achttien ben moet ik het zelf betalen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dus? Omdat jij nog thuis woont betalen ze jouw abonnement van 34,50?
Het begint vermoeind te worden. Net zoals die ene persoon in je projectgroep die het voor elkaar krijgt om keer op keer dezelfde fouten te maken, zich aangevallen voelt en gaat janken bij de docent. Triest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De voorstelling is weer begonnen hoor.
Ik zeg juist NIET dat je het bent, ik zeg dat je doet alsof, terwijl je veel meer bent dan dat. Dat heb ik je via PM ook al eens verteld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp suggereer je dat ik nooit inhoudelijk reageer? Doe je ogen eens open man.
En je denkt mij echt te kennen he? Hoe kom je erbij dat ik losbandig ben of quasi-ongeïnteresseerd?
Ik kan het niet negeren. De achterlijkheid stoort me dermate dat ik de behoefte voel 'm op z'n plaats te zetten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het begint vermoeind te worden. Net zoals die ene persoon in je projectgroep die het voor elkaar krijgt om keer op keer dezelfde fouten te maken, zich aangevallen voelt en gaat janken bij de docent. Triest.
Ik lees er nu overheen, maar elke keer als iemand erop reageert, lees ik het toch nog. Als iedereen het nou negeert, is het probleem vanzelf opgelost. Hij voedt zich met onze replies.
Dat hebben we allemaal. Maar als je eenmaal negeert, stoort het ook niet. En juist omdat je het op z'n plaats wil zetten en die aandacht geeft, blijft het zo reageren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het niet negeren. De achterlijkheid stoort me dermate dat ik de behoefte voel 'm op z'n plaats te zetten.
Als je in discussie met hem gaat wil je hem kleineren. Hij trekt het gewoon aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het niet negeren. De achterlijkheid stoort me dermate dat ik de behoefte voel 'm op z'n plaats te zetten.
Ja die laatste.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef zarGon het volgende:
Welke interessante PM bedoel je, Bt.? Die ene over je kut?!
picsquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef zarGon het volgende:
Welke interessante PM bedoel je, Bt.? Die ene over je kut?!
quote:
Jij en ik, wij zijn één. Wij posten een video van muziek die wij mooi vinden op precies hetzelfde moment. Waarom? Omdat het kán. En omdat wij één zijn.quote:
Bij de prodigy is er geen goed en beter...quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Jij en ik, wij zijn één. Wij posten een video van muziek die wij mooi vinden op precies hetzelfde moment. Waarom? Omdat het kán. En omdat wij één zijn.
Inderdaad, alleen maar slecht en slechter.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bij de prodigy is er geen goed en beter...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar slecht en slechter.
DSB?quote:
Niiiiiicequote:
Gay Niggers From Outer Space is een aanrader.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
ik wil een film kijken, maar ik weet niet welke, halp1!!11!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gay Niggers From Outer Space is een aanrader.
Ik heb hem wel eens gezien.quote:
Ik heb net Nosferatu opgezetquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
Please Kill Me, I'm a Faggot Nigger Jew dan? Een mooie schets van het in een spiraal naar beneden vallende leven van een Joods neger.quote:
11:14 !quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
Goddamnit.quote:
Ik doe zo mijn bestquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goddamnit.You guys ain't no help here.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
WD, als je zin hebt in iets luchtigs in Schindler's List ook wel een aanrader.
Ik heb Nosferatu al gezien. I want someting new. Een drama romance of zo. Iets Garden State/Eternal Sunshine of the Spotless Mind achtigs.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik denk dat WD die ook wel erg mooi zal vinden ja.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
WD, als je zin hebt in iets luchtigs in Schindler's List ook wel een aanrader.
Which is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:34 schreef Siniti het volgende:
Je kan ook gewoon kijken welke film het hoogste staat in de IMDB top 250 die je nog niet gezien hebt
Die ga ik nu kijken
Die vind ik echt overrated. Verwachtte er gigantisch veel van en het enige wat mij opviel in die film was dat de regisseur een paar erg mooie overgangen tussen scenes hadquote:
Cidade de Deus is inderdaad puik. Maar wat is er zo leuk aan Samurai Pizza Cats?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:40 schreef Booomfruit het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0122834/
of
http://www.imdb.com/title/tt0317248/
Hoi trouwens.
Cidadequote:Op zondag 4 oktober 2009 00:40 schreef Booomfruit het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0122834/
of
http://www.imdb.com/title/tt0317248/
Hoi trouwens.
Nee, nog niet, maar hij trekt me op het eerste beeld ook niet echt.quote:
Mijn verwachtingen lagen niet zo hoog, misschien dat ik hem daarom erg vermakelijk vond. Was één van de eerste klassieke films die ik keek. Dankzij die film ben ik meer oudere films gaan kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die vind ik echt overrated. Verwachtte er gigantisch veel van en het enige wat mij opviel in die film was dat de regisseur een paar erg mooie overgangen tussen scenes had
Zelfs ik moest er bij bepaalde scenes om lachen. En ik heb een bloedhekel aan het genre romantische komediequote:Op zondag 4 oktober 2009 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar hij trekt me op het eerste beeld ook niet echt.
Goede vrouwenfilm, ik had me vermaakt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar hij trekt me op het eerste beeld ook niet echt.
Ik moest in het vliegtuig verplicht Marley & Me kijken en heb me stiekem ook wel vermaaktquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:55 schreef Booomfruit het volgende:
Over vrouwenfilms gesproken, ik heb me wel vermaakt met Ghosts of Girlfriends Past, weet dat de film een bagger cijfer heeft op imdb, maar dit is toch niet meer t tijdstip voor kwaliteits films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rotjoch op je beeldscherm, jeweetzelluf.quote:
http://i29.tinypic.com/r86xkm.jpgquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Rotjoch op je beeldscherm, jeweetzelluf.
Dies goed gesoeptquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://i29.tinypic.com/r86xkm.jpg
Daardoor kwam ik er ook achter dat Bt een tijd dezelfde wallpaper gebruikt heeft als ik.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, dankjewel! Bij deze, achtergrond met dank aan LudoSanders:
[ afbeelding ]
Die met al die brillen is ook tof.quote:
Heb je haar foto's wel eens gezien?quote:
Dat mens moet zichzelf echt tussen zes planken timmerenquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb net de nieuwe Muse-cd binnegekregen en hij is plat.
Waarom houden ze zich nooit meer aan de standaard, zit ik weer met een plat doosje in mijn cd-kast, dat misstaat.
Materiële muziek verzamelingen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is idd geen gezicht, daarom heb ik altijd niet-platte doosjes op voorraad, zodat mijn verzameling er fatsoenlijk uitziet en uniformiteit uitstraalt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Klopt, zelfde met vrijwel alles van de Beach Boys.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee! Tatu is guilty pleasure, maar Courtney Love is gewoon supertof.![]()
http://www.esnips.com/doc/c0e877d8-f366-45ea-8cb5-828f342c20e1#
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
kijk daar is dagdag weer
Dus jij vond de Fok!ers op de PUB meet niet mooi?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten ja.. Riiiiight.
Toen ik minderjarig was mocht ik ook zelf mijn abonnement ging betalenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Tevens ben ik nog minderjarig. Als ik achttien ben moet ik het zelf betalen.
quote:
Eventjes opletten Bio, die zijn gisteren en vanmiddag ook al gepostquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:34 schreef Siniti het volgende:
Je kan ook gewoon kijken welke film het hoogste staat in de IMDB top 250 die je nog niet gezien hebt
Die ga ik nu kijken
Zo, jij faalt even weinig hard met begrijpend lezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
The Shawshank Redemption zie ik. Die heb ik dus al gezien.
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:49 schreef Japsnars het volgende:
Trouwens, heb me daar straks echt helemaal kapot gelachen.
Ik stond met een vriend en een random dude voor het huis van een meisje, waar we vanavond gechilled hebben, te wachten op mijn fiets terwijl dat meisje en haar zusje even de hond naar binnen gingen brengen.
Vervolgens begint die vriend een beetje, voor haar beledigend voor ons zeer komisch, te brallen over een nogal uitgesproken fysiek kenmerk van dat meisje aangezien zij binnen was en wij buiten. Na een minuutje ofzo stopte hij maar weer en niet veel later kwamen die meisjes weer naar buiten waarna dat zusje zo naar die gozer toeloopt en hem een keiharde bitch slap geeft waarop dat ene meisje zegt "we hebben alles gehoord wat jullie net zeiden"![]()
Zowel hij als ik konden onze lach niet onderdrukken dus toen hebben we ze ook nog in hun gezicht uit staan lachen
af en toe wat stress is niet erg..quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:09 schreef Lamon. het volgende:
Vandaag is de jaarlijkse grote WE ZIJN ALLEMAAL NAAR DE KLOTE! FILM KIJKEN!!-dag in Leiden
Het wordt keihard bikkelen dus.
Ik ben er klaar voor!
(p.s. JB, ik vind het ook enkel vermakelijk, hoor, ik sta niet te stressen achter mijn laptop ofzo, da's slecht voor je hart.)
2 dingenquote:
Met de vriendin van je beste vriend naar bed geweest?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:56 schreef gers het volgende:
[..]
2 dingen![]()
ik voel me zwaar klote![]()
en ik ben een beetje dom geweest
vertelquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:56 schreef gers het volgende:
[..]
2 dingen![]()
Werd je wakker met een baby geitje in je bedquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:56 schreef gers het volgende:
[..]
2 dingen![]()
nou het voelt of ik de tacohoest hebquote:
Anticlimaxquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef gers het volgende:
[..]
nou het voelt of ik de tacohoest heb![]()
en dat domme zeg ik maar niet
O, das minder en dat laatste is ook minderquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef gers het volgende:
[..]
nou het voelt of ik de tacohoest heb![]()
en dat domme zeg ik maar niet
Ik ben ooit in het kanaal gevallen tussen Kerst en oud en nieuw omdat ik wilde kijken of ik recht liep met mn ogen dicht.quote:
dat is wel een beetje dom jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ooit in het kanaal gevallen tussen Kerst en oud en nieuw omdat ik wilde kijken of ik recht liep met mn ogen dicht.
Ik had niet gedronken en was alleen.
Veel dommer wordt het niet.
En o ja, ik durfde ook nog eens niemand te roepen die langs kwam lopen/fietsen omdat ik me schaamde.
Dus was ik bijna onderkoeld en werd ik door de arts in het ziekenhuis bijna gedwongen om te zeggen dat ik zelfmoord had willen plegen(hij vroeg het tien keer en wilde niet het verhaal van hierboven accepteren
)
En ik belde aan bij een huis waar een lesbisch stel woonde en het was midden in de nacht.
En ze waren wel heel lief voor me want ze gaven me kleren en een deken.
Dat was niet EEN BEETJE dom, dat was HEEL ERG domquote:
Nu jijquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was niet EEN BEETJE dom, dat was HEEL ERG dom
Ik heb meer dan een half uur in het water gelegen.
Probeerde voor ik in de gaten had dat het niet diep was ook nog te zwemmen, wat bijna niet ging omdat ik mn kleren aan had en het echt heel erg koud was
nee ik vond der best knapquote:
zelfs nuchterquote:
Maar je had al een vriendin?quote:
nee , nee en neequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:32 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Maar je had al een vriendin?
Maar zij had een vriend die nu ruzie met jou zoekt, of haar vriend is een vriend van jou?
Maar ze was een crackhoer en je hebt nu allerlei onbekende SOA's?
je hebt niets met haar gedaan en hebt nu spijt?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:39 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
je hebt niets met haar gedaan en hebt nu spijt?
Je bent met haar naar bed gegaan, halverwege kreeg je flashbacks uit een willekeurig oorlogsgebied waar je geweest bent, en hebt haar gewurgd met een stropdas/veter van je schoen
Die tweede he! En nu maak je je zorgen waar je het lijk moet dumpen! Is niet erg joh, ik denk dat iedereen hier wel over mee kan pratenquote:
geen lijk geen zaak tochquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Die tweede he! En nu maak je je zorgen waar je het lijk moet dumpen! Is niet erg joh, ik denk dat iedereen hier wel over mee kan praten
Juist!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:44 schreef gers het volgende:
[..]
geen lijk geen zaak toch
even maar me mattie bellen uit aruba
Zin om met mij een eindje te gaan rijden, in mijn auto, en er over te praten? In details het liefst?quote:
LOL!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:59 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Werd je wakker met een baby geitje in je bed?
mwha ik weet niet maar als je wiet meeneemt kunnen we wel even gaan chillenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zin om met mij een eindje te gaan rijden, in mijn auto, en er over te praten? In details het liefst?
Goed plan, vind je het goed als 'Sugar Daddy' mee gaat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:52 schreef gers het volgende:
[..]
mwha ik weet niet maar als je wiet meeneemt kunnen we wel even gaan chillen
Jij vond haar wel leuk en dacht dat zij jou ook wel leuk vond waarna je haar op haar bek pakte waarna zij jou een bitchslap gaf om vervolgens de uitsmijter te roepen om jou te laten verwijderen?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:54 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Goed plan, vind je het goed als 'Sugar Daddy' mee gaat?
nee ik vond der leuk en zij mij ook wel maar ik deed niksquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij vond haar wel leuk en dacht dat zij jou ook wel leuk vond waarna je haar op haar bek pakte waarna zij jou een bitchslap gaf om vervolgens de uitsmijter te roepen om jou te laten verwijderen?
Oei das ook een mogelijkheidquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij vond haar wel leuk en dacht dat zij jou ook wel leuk vond waarna je haar op haar bek pakte waarna zij jou een bitchslap gaf om vervolgens de uitsmijter te roepen om jou te laten verwijderen?
maar ik neem aan dat je haar aankomende week nog wel een keer ziet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:57 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik vond der leuk en zij mij ook wel maar ik deed niks
Of op zijn minst telefoonnummerquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je haar aankomende week nog wel een keer ziet?
nope ik denk het nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je haar aankomende week nog wel een keer ziet?
Why not? Weet je niet meer hoe ze er uit ziet?quote:
Nijmegen en ze komt niet uit nijmegenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Why not? Weet je niet meer hoe ze er uit ziet?
Waar ga je trouwens uit? Nimwegen of Oss?
Nee viel mij ook een beetje tegenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is lang niet zo dom als mijn verhaal gers
Dan is het misschien toch beter dat je niet met haar gegaan bentquote:
ze komt wel vlak uit de buurtquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan is het misschien toch beter dat je niet met haar gegaan bent
BITCHquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook ooit een keer gehad dat ik weg ben gelopen bij een jongen omdat ie te klein was
Dat was achteraf ook best lullig
Ik wist heul niet dat jij een lilliputter wasquote:
Die mogen dan ook iedere 2 dagen langskomenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een kattenbak-schoonmaak-service.
Ik wist niet dat het bestond.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die mogen dan ook iedere 2 dagen langskomen
Je bent erachter gekomen dat de ontgroening van je vereniging niet hetzelfde is als een ontmaagding?quote:
ff teruglezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent erachter gekomen dat de ontgroening van je vereniging niet hetzelfde is als een ontmaagding?
Ja, dat deed ik. Gers gaat nu toch wel in sneltreinvaart op zijn eigen 40 year old virgin af.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik. Gers gaat nu toch wel in sneltreinvaart op zijn eigen 40 year old virgin af.
En zo leuk vond ze je kennelijk niet, anders was ze wel achter jou aangekomen.
Nou vertel op. Vertel over dr, wat was dr zo leuk aan dr en hoe reageerde ze op jou? Wat zei ze, lichaamstaal, enz enz.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou vertel op. Vertel over dr, wat was dr zo leuk aan dr en hoe reageerde ze op jou? Wat zei ze, lichaamstaal, enz enz.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een kattenbak-schoonmaak-service.
Ik wist niet dat het bestond.
Ik ben geen sprookjes aan het vertellen, kijk maarquote:
Mijn katten schijten buiten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geen sprookjes aan het vertellen, kijk maar![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10150502&md5=4aba57ede40c02c82cc8b03e90888677
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik. Gers gaat nu toch wel in sneltreinvaart op zijn eigen 40 year old virgin af.
En zo leuk vond ze je kennelijk niet, anders was ze wel achter jou aangekomen.
Makkelijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn katten schijten buiten.
De kattenbakken worden niet meer gebruikt.
Nee want ik moet leren. Deed ik net wel even in bed, maar tochquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op zondag mag je in bed blijven.
Hoe is het met je Dodge?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef dagdag het volgende:
whohohohohooooooooooooooooooo interrrrrrrrrr oohohhho inter ohohoh inter inter inter
acmilan12... merda
Ontbijt op bed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want ik moet leren. Deed ik net wel even in bed, maar tochik zal ook moeten eten enzo.
Hihi, lazy pig.quote:
Dacht ik dat je eindelijk voorgoed weg was, kom je terug met je debiele postgedrag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef dagdag het volgende:
whohohohohooooooooooooooooooo interrrrrrrrrr oohohhho inter ohohoh inter inter inter
acmilan12... merda
dodge??????quote:
DAGDAGquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef dagdag het volgende:
acmilan12... merda
quote:
Keihard genegeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want ik moet leren. Deed ik net wel even in bed, maar tochik zal ook moeten eten enzo.
Iemand moet het toch zeggen. Nu Emi (quote:
ja oke, vorige week en daarvoor was ik tijdelijk op vakantiequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht ik dat je eindelijk voorgoed weg was, kom je terug met je debiele postgedrag.
Ja, faalnicht. In je sig.quote:
quote:agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
O god.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja oke, vorige week en daarvoor was ik tijdelijk op vakantie
dus hij belde vanja wat
en toen unban omdat amdin zei
maar had al
vanmiddag Fiorentina ? - ? Lazioquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
DAGDAG![]()
THE RETURN OF THE LEGEND
INTER MERDA
FORZA LAZIO!
oh de dodge , die staat bij huisquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
vanmiddag Fiorentina ? - ? Lazio
ga trouwens dit jaar ook naar wedstrijd van lazio, samen met een vriend
wilde eigenlijk de derby gaan, maar weet niet of dan kan
Nou?quote: