Yeah, no. For free. Abonnement bij T-mobile.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die krengen zijn echt godsgruwelijk duur zeg
Als je dan zo zeker van je zaak bent, waarom ben je dan zo inhoudelijk ineens, terwijl een simpelequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja want doorgaans negeer ik mensen natuurlijkeven vergeten!
Mijn 'zorgen voor later' is jouw hersenspinsel schatik nuanceer helemaal niets is, ik vertel het zoals het is, en ik ben degene die dat het best weet want het gaat over MIJ.
Ik heb ook tmobile ->quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, no. For free. Abonnement bij T-mobile.![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen klaagt altijd over T-mobile, maar dat werkt dan weer prima bij mij he.quote:
Dus als ik het goed begrijp suggereer je dat ik nooit inhoudelijk reageerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je dan zo zeker van je zaak bent, waarom ben je dan zo inhoudelijk ineens, terwijl een simpeleof
meestal volstaat op een plaatje van een lekker wijf, om alle pubertjes op te geilen?
Ik DENK (let wel, denk, ik weet het niet zeker) dat ik precies als jou was 10 jaar terug, maar dan de mannelijke variant. En ik deed precies zo tevreden, quasi-ongeinteresseert en losbandig als jij nu doet.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen klaagt altijd over T-mobile, maar dat werkt dan weer prima bij mij he.Misschien moeten jullie een duurder abonnementje nemen, een van 34,50 p/m.
Ik heb 25, vind ik wel genoegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen klaagt altijd over T-mobile, maar dat werkt dan weer prima bij mij he.Misschien moeten jullie een duurder abonnementje nemen, een van 34,50 p/m.
De voorstelling is weer begonnen hoor.quote:
Ik heb mijn Milka speciaal hiervoor bewaardquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De voorstelling is weer begonnen hoor.
Ik doe nog een een glaasje prik bijschenken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb mijn Milka speciaal hiervoor bewaard
Ik woon nog thuis.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Ik dacht dat jij zo krap bij kas zat?
Someone had to say it.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef Siniti het volgende:
Lamon., je bent geen psycholoog. Dus hou eens op met het doen alsof. Jij weet niet wat er in iemands hoofd op dit hele forum rondspeelt. Jij weet het karakter ook niet. Jij weet ook niet waarom iemand post wat hij post. Daarnaast worden al jouw posts waarin jij beweert dit te weten óf genegeerd óf totaal niet serieus genomen.
Ja, dus? Omdat jij nog thuis woont betalen ze jouw abonnement van 34,50?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef Siniti het volgende:
Lamon., je bent geen psycholoog. Dus hou eens op met het doen alsof. Jij weet niet wat er in iemands hoofd op dit hele forum rondspeelt. Jij weet het karakter ook niet. Jij weet ook niet waarom iemand post wat hij post. Daarnaast worden al jouw posts waarin jij beweert dit te weten óf genegeerd óf totaal niet serieus genomen.
Ja. Tevens ben ik nog minderjarig. Als ik achttien ben moet ik het zelf betalen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dus? Omdat jij nog thuis woont betalen ze jouw abonnement van 34,50?
Het begint vermoeind te worden. Net zoals die ene persoon in je projectgroep die het voor elkaar krijgt om keer op keer dezelfde fouten te maken, zich aangevallen voelt en gaat janken bij de docent. Triest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De voorstelling is weer begonnen hoor.
Ik zeg juist NIET dat je het bent, ik zeg dat je doet alsof, terwijl je veel meer bent dan dat. Dat heb ik je via PM ook al eens verteld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp suggereer je dat ik nooit inhoudelijk reageer? Doe je ogen eens open man.
En je denkt mij echt te kennen he? Hoe kom je erbij dat ik losbandig ben of quasi-ongeïnteresseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |