Toch weet ik zeker dat het wel zo is, ergens in je achterhoofd, en dat je het gewoon liever niet toe wilt geven, omdat je even lekker losbandig zijn in eerste instantie wel leuk vindt, maar in je achterhoofd speelt het wel, "Nu nog even lekker los, maar straks wil ik meer, en kan ik dat wel handelen, durf ik dat wel aan?"quote:
Ik moest je gewoon even pwnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kut ik zat er 1 post naast
Goede TT trouwens![]()
Wil je weten hoe ik denk dat het gaat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toch weet ik zeker dat het wel zo is, ergens in je achterhoofd, en dat je het gewoon liever niet toe wilt geven, omdat je even lekker losbandig zijn in eerste instantie wel leuk vindt, maar in je achterhoofd speelt het wel, "Nu nog even lekker los, maar straks wil ik meer, en kan ik dat wel handelen, durf ik dat wel aan?"
Waarom durft niemand eerlijk te zijn en toe te geven dat die twijfels gewoon bestaan?
Dat is kak ja! Een klasgenoot van mij woont sinds 1september op kamers en ze zijn bij dat UPC al een maand bezig met zijn internetaansluitingquote:
Das niet genoeg drama hoor!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je weten hoe ik denk dat het gaat?
Ik heb gewoon een leuke tijd, en op een dag word ik verliefd en dan komt die relatie vanzelf wel.
Daar maak ik me totaal geen zorgen over.
Jij kunt half heel fok krijgenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je weten hoe ik denk dat het gaat?
Ik heb gewoon een leuke tijd, en op een dag word ik verliefd en dan komt die relatie vanzelf wel.
Daar maak ik me totaal geen zorgen over.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Behalve Lamon. natuurlijk want die vind zichzelf te oud!!1!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |