Dies goed gesoeptquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://i29.tinypic.com/r86xkm.jpg
Daardoor kwam ik er ook achter dat Bt een tijd dezelfde wallpaper gebruikt heeft als ik.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, dankjewel! Bij deze, achtergrond met dank aan LudoSanders:
[ afbeelding ]
Die met al die brillen is ook tof.quote:
Heb je haar foto's wel eens gezien?quote:
Dat mens moet zichzelf echt tussen zes planken timmerenquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb net de nieuwe Muse-cd binnegekregen en hij is plat.
Waarom houden ze zich nooit meer aan de standaard, zit ik weer met een plat doosje in mijn cd-kast, dat misstaat.
Materiële muziek verzamelingen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is idd geen gezicht, daarom heb ik altijd niet-platte doosjes op voorraad, zodat mijn verzameling er fatsoenlijk uitziet en uniformiteit uitstraalt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Klopt, zelfde met vrijwel alles van de Beach Boys.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee! Tatu is guilty pleasure, maar Courtney Love is gewoon supertof.![]()
http://www.esnips.com/doc/c0e877d8-f366-45ea-8cb5-828f342c20e1#
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
kijk daar is dagdag weer
terug van zijn ban voor de 30ste keer
na al dat gebagger werd nj het zat en gooide het account plat
na een neukppartij ben ik weer vrij
ze was wel wat gerimpelt maar op je 70 ste hoort het erbij
yvonne woont in een heel mooi huis, ik voelde mij er thus
Dus jij vond de Fok!ers op de PUB meet niet mooi?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten ja.. Riiiiight.
Toen ik minderjarig was mocht ik ook zelf mijn abonnement ging betalenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Tevens ben ik nog minderjarig. Als ik achttien ben moet ik het zelf betalen.
quote:
Eventjes opletten Bio, die zijn gisteren en vanmiddag ook al gepostquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:34 schreef Siniti het volgende:
Je kan ook gewoon kijken welke film het hoogste staat in de IMDB top 250 die je nog niet gezien hebt
Die ga ik nu kijken
Zo, jij faalt even weinig hard met begrijpend lezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
The Shawshank Redemption zie ik. Die heb ik dus al gezien.

quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:49 schreef Japsnars het volgende:
Trouwens, heb me daar straks echt helemaal kapot gelachen.
Ik stond met een vriend en een random dude voor het huis van een meisje, waar we vanavond gechilled hebben, te wachten op mijn fiets terwijl dat meisje en haar zusje even de hond naar binnen gingen brengen.
Vervolgens begint die vriend een beetje, voor haar beledigend voor ons zeer komisch, te brallen over een nogal uitgesproken fysiek kenmerk van dat meisje aangezien zij binnen was en wij buiten. Na een minuutje ofzo stopte hij maar weer en niet veel later kwamen die meisjes weer naar buiten waarna dat zusje zo naar die gozer toeloopt en hem een keiharde bitch slap geeft waarop dat ene meisje zegt "we hebben alles gehoord wat jullie net zeiden"![]()
Zowel hij als ik konden onze lach niet onderdrukken dus toen hebben we ze ook nog in hun gezicht uit staan lachen
Siniti gaat fappen op homofiele negers in de ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |