Ik kan het niet negeren. De achterlijkheid stoort me dermate dat ik de behoefte voel 'm op z'n plaats te zetten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het begint vermoeind te worden. Net zoals die ene persoon in je projectgroep die het voor elkaar krijgt om keer op keer dezelfde fouten te maken, zich aangevallen voelt en gaat janken bij de docent. Triest.
Ik lees er nu overheen, maar elke keer als iemand erop reageert, lees ik het toch nog. Als iedereen het nou negeert, is het probleem vanzelf opgelost. Hij voedt zich met onze replies.
Dat hebben we allemaal. Maar als je eenmaal negeert, stoort het ook niet. En juist omdat je het op z'n plaats wil zetten en die aandacht geeft, blijft het zo reageren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het niet negeren. De achterlijkheid stoort me dermate dat ik de behoefte voel 'm op z'n plaats te zetten.
Als je in discussie met hem gaat wil je hem kleineren. Hij trekt het gewoon aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het niet negeren. De achterlijkheid stoort me dermate dat ik de behoefte voel 'm op z'n plaats te zetten.
Ja die laatste.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef zarGon het volgende:
Welke interessante PM bedoel je, Bt.? Die ene over je kut?!
picsquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:00 schreef zarGon het volgende:
Welke interessante PM bedoel je, Bt.? Die ene over je kut?!
quote:
Jij en ik, wij zijn één. Wij posten een video van muziek die wij mooi vinden op precies hetzelfde moment. Waarom? Omdat het kán. En omdat wij één zijn.quote:
Bij de prodigy is er geen goed en beter...quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Jij en ik, wij zijn één. Wij posten een video van muziek die wij mooi vinden op precies hetzelfde moment. Waarom? Omdat het kán. En omdat wij één zijn.
Inderdaad, alleen maar slecht en slechter.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bij de prodigy is er geen goed en beter...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar slecht en slechter.
DSB?quote:
Niiiiiicequote:
Gay Niggers From Outer Space is een aanrader.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
ik wil een film kijken, maar ik weet niet welke, halp1!!11!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gay Niggers From Outer Space is een aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |