bronquote:Finale K2 zoekt K3 trekt bijna 2,5 miljoen kijkers
Finale K2 Zoekt K3: De Beslissing (SBS6, 22:31) - Maar liefst 2.449.000 mensen (madl: 36.0%) keken zaterdag- avond tussen 22.30 en 22.50 uur naar de ontknoping van de zoektocht naar de nieuwe zangeres van de populaire meidengroep K3. Dit zorgde voor een marktaandeel van maar liefst 44 procent in de voor SBS 6 belangrijke doelgroep 20 tot 49 jarigen. De avondvullende finaleshow van K2 Zoekt K3 trok tussen 20.20 en 22.30 uur 2.048.000 kijkers (madl: 29.9%) naar SBS.

Nou, een bitch valt wel mee, ik vond haar heus niet onaardig. Maar Noa straalt in alles uit, ook met haar verleden (heeft al eens een single uitgebracht enz) dat ze dit nu heel leuk vindt, maar er over een paar maanden eigenlijk al wel weer op uitgekeken is. Alsof het haar helpt aan bekendheid voor een solo-carrière, maar ze nooit echt van plan zou zijn dit jaren te doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:50 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Waarom vind je Noa dan zo erg?
Ik heb het programma niet goed gevolgd maar het schijnt dat ze echt een bitch is?

Oh dat heb ik gemist zeker? Hopelijk nog terug te kijken...quote:Op zondag 4 oktober 2009 07:55 schreef Koningin het volgende:
Trouwens wat had Kathleen een triest optreden zeg

Doe maar nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist zeker? Hopelijk nog terug te kijken...

Bron: PrimeurJagers.quote:Belgen voorspellen einde K3!
Dit bericht is geplaatst op 04-10-2009 om 10:35:00
De winst van de Nederlandse Josje Huisman als nieuwe K3 voorspelt weinig goeds...
In Belige is men alles behalve blij dat de Nederlandse Josje Huisman het nieuwe K3 lid is geworden. Belgen hebben nu eenmaal geen warme gevoelens voor hun noorderburen en hadden daarom liever hun Vlaamse kandidate zien winnen.
Velen in Belgie voorspellen dan ook het einde van K3. En wellicht hebben ze gelijk. Immers: K3 is een Belgisch succes en nu er een Nederlanse lid is geworden van de groep is het puur Belgische eraf.
Het is wellicht de prijs die wordt betaald voor het feit dat het programma K2 zoekt K3 vanaf het begin Nederlands getint was. Daar komt bij dat dergelijke programma's zoals Popstars, Idols, Holland Got Talent of de nieuwe Uri Geller ook maar 1 winnaar heeft voortgebracht die daarna een grote carriere heeft gekend.
De tijd zal het leren of de Belgen gelijk hebben!

quote:Heb vijf minuten van een aflevering gezien en ben heel blij dat die beue Noa niet gewonnen heeft. Een strekenwijf tot en met. En ja, er moest een Nederlandse winnen, maar 't is ook wel terecht. Ben alvast blij dat de Belgische nationalisten er weer een maagzweer bij hebben. Get a life, losers.

quote:
quote:Een verdiende overwinning van Josje! Ben er oprecht fier op een hedendaags K3-fan te zijn. Nu staan ook de pooorten naar de rest van europa open en biedt er wellicht ruimte om engelstalige hits te maken en het brave imago van zich af te gooien. Fijn voor Josje!

Op HLN.be staan ook al boze reacties omdat op wikipedia nu staat dat K3 een Belgisch-Nederlandse groep is ipv een vlaamse. Wat een nationalisten zeg die Belgen.quote:

Kathleen is apart gezet. Er is nu een lege plek tussen Karen en Kristel in waar je zelf kunt gaan zitten voor een foto. Kathleen staat daar dan tegenover, alsof ze zit te kijken naar de nieuwe bezetting.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:15 schreef iBenny het volgende:
Komt er nu ook een beeld van Josje in Madame Tussaud's?
(daar staat(zit) nu volgens nog Kathleen?)

Staat op dit forum bekend als "ikke karen fan" dacht ik, dus misschien heeft ze er wat over gezegdquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:58 schreef amata het volgende:
vraag me trouwens af wat die diehard K3fan van de nieuwe K3 vindt!

Daar ben ik het toch echt niet met je eens. Karen en Kristel waren duidelijk zuiverder, zeker bi Mamasé.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:51 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik vind trouwens dat Josje beter zingt dan Karen en Kristel. Ze hebben bij de audities heel goed op de zang gelet, terwijl Josje nu qua zang duidelijk boven die andere twee uitspringt.

Nou en? Ik krijg steeds meer de indruk dat mensen slechts op haar hebben gestemd omdat ze er zo 'mooi' uitziet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:38 schreef W00fer het volgende:
Hmm, vond Madelon het beste zingen. Dat zijn velen met me eens. Josje is wel de knapste. Maar waar gaat het om bij een K3 lid ? Goed kunnen zingen/goed eruit zien/niet geacteerd overkomen ? Ik denk geen mix van dat alles.
Het feit de de big chief alles van te voren al had uitgedacht lijkt een mogelijkheid. Al zag je wel een notaris in de finale gisteren.
Mocht het niet klikken (K2 leek immers niet zo blij toen Madelon afviel) dan is dat het einde van K3.
Maargoed we zullen zien. En dat het programma een Nederlandse aangelegenheid is, tja dat komt omdat de SBS groep gewoon pegels geschoven heeft naar Studio 100. En een deel daarvan is teruggewonnen door verkoop aan VTM.

quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef female81 het volgende:
T'is ook niet voor niets dat het nieuwe K3-lid moest kunnen acteren, hè. Dat heeft echt niet alleen met het maken van films e.d. te maken.

Ik vind Madelon het spontaanst, het best kunnen zingen én het knapst.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:38 schreef W00fer het volgende:
Hmm, vond Madelon het beste zingen. Dat zijn velen met me eens. Josje is wel de knapste. Maar waar gaat het om bij een K3 lid ? Goed kunnen zingen/goed eruit zien/niet geacteerd overkomen ? Ik denk geen mix van dat alles.
Dat viel mij dus ook op, dat ze echt baalden toen Madelin afviel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:38 schreef W00fer het volgende:
Mocht het niet klikken (K2 leek immers niet zo blij toen Madelon afviel) dan is dat het einde van K3.

Iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Noa samen met twee Nederlandse? Dat zou ze niet overleven.

Geloof me, je trekt een hoop als je al die Euro's op je bankrekening binnen ziet stromenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IddNoa is dan in de minderheid als Belg, dat trekt madame niet

Ook die gillende kindjes?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Geloof me, je trekt een hoop als je al die Euro's op je bankrekening binnen ziet stromen

Hmm.. ik vind vooral Karen (iig die met dat rode haar.. weet niet zeker of dat Karen is?) minder goed zingen dan Josje deedquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:16 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch echt niet met je eens. Karen en Kristel waren duidelijk zuiverder, zeker bi Mamasé.

Tja, probeer jij eens zo'n hele avond door te komen, zwanger en al, dansend, zingend, ik heb er bewondering voor hoor!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hmm.. ik vind vooral Karen (iig die met dat rode haar.. weet niet zeker of dat Karen is?) minder goed zingen dan Josje deed

Ja dat klopt inderdaad! Ze moet nog vier of vijf maanden toch? Ik zou het echt haar niet na doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, probeer jij eens zo'n hele avond door te komen, zwanger en al, dansend, zingend, ik heb er bewondering voor hoor!

quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, probeer jij eens zo'n hele avond door te komen, zwanger en al, dansend, zingend, ik heb er bewondering voor hoor!

quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Noa gewoon echt vals zingen, en die scheve kop en toekan-neus deden het ook niet voor me.

Noa zong toch echt niet vals hoor. Ik vond haar het beste zingen van de avond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Noa gewoon echt vals zingen, en die scheve kop en toekan-neus deden het ook niet voor me. Madelon vond ik éng, de blijmoedige (?) hysterie straalde uit d'r ogen, brrr. Josje vond ik qua klank het beste bij de andere twee passen en ze heeft ook een goede uitstraling voor dat groepje. Die zwartharige heeft enorme flaparmen, btw.

Ze moet toch nog 80 concerten of niet??quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]

Ja, idd! Nu je het zegt, valt het me idd wel op!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef female81 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook niet steeds het vermoeden dat Karen thuis stiekem een boksbal o.i.d. heeft staan, om zich na wéér een dagje zoetsappig glimlachen lekker op uit te leven?
Het lijkt me een vrij pittig type dat af en toe lekker wil krijsen of zo, als er niemand kijkt en de camera's ver uit de buurt zijn.
T'is ook niet voor niets dat het nieuwe K3-lid moest kunnen acteren, hè. Dat heeft echt niet alleen met het maken van films e.d. te maken.

quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:00 schreef female81 het volgende:
Het boek lijkt me wel erg interessant, zo op het eerste gezicht. Ik heb wel meer dubieuze boeken cq. guilty pleasures in de kast staan (o.a. het halve ouvre van ene D. Deckers en het recentelijk verschenen '50 jaar Barbie'-boek), dus dit kan er ook nog wel bij.

Ik zie tevens voor me hoe ze, na een lange en vermoeiende K3-dag, gezichts-gymnastiek doet vanwege de kaakpijn. Even de verkrampte spieren ontspannen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:50 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ja, idd! Nu je het zegt, valt het me idd wel op!
'Lelijk wijf', dat kon ik er niet uit halen. Maar het viel me inderdaad wel op: Die hints dat Noa beter een solist zou kunnen zijn dan een K3-lid, en dergelijke dingen.quote:Wat vonden jullie eigenlijk van het commentaar van Patty op Noa?
Dat mens is zowaar geraffineerd!"Voor 2 van jullie valt vanavond het doek, maar jullie zijn dan goed genoeg om een solocarrière te beginnen"
"je zingt goed, maar je maakt geen contact met het publiek"
hoe vermom je "ik vind je een lelijk wijf die niet in de groep past" in een positieve zin?
Lelijk? Haar gebit valt tegen, maar verder valt het toch wel mee? Nee, t'is geen topmodel, maar gewoon het type 'gezellige buurvrouw' waar wat mij betreft qua uiterlijk niet zoveel mis mee is. Als je dat nieuwe Willeke Alberti-imago even wegdenkt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:26 schreef Vivi het volgende:
Wat is die Kathleen trouwens lilluk he!Zou uit de verte gaat het nog wel, maar als je d'r van dichtbij bekijkt..huuh!

Haar jurkje was inderdaad wel leuk, maar de restquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nu het stukje na te kijken van Kathleen haar optreden, wat is er zo oudbollig aan, behalve het vreselijke nummer?Ze zingt na 10 jaar geen kleuterliedjes meer, hoeft geen regenboogjurkjes aan en ook geen verplichte staartjes.
Na alle posts hier had ik verwacht dat ze in een dichte hals-jurk zou staan, tot de knie
Ze ziet er toch prima uit? Zal wel aan mij liggen, vind niks oudbolligs aan haar kleding en styling

Oudbollig optreden en uiterlijk zijn 2 verschillende dingen. Droog haar en droge oude huid kun je niks aan doen. Zonder dat model kapsel is het haar misschien ook droog.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haar jurkje was inderdaad wel leuk, maar de restHaar haar ziet er uit als getoupeerd stro en haar huid lijkt wel 10 jaar ouder geworden sinds ze weg is bij K3. Het nummer was oubollig en haar optreden ook.

Een boek? Serieus? Lijkt me wel interessantquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Kathleen was wel heel erg vooral-niet-K3 ineens inderdaad
Wie weet wat er allemaal speelt![]()
Benieuwd of dit nog dikke onthullingen gaat bevatten
[ afbeelding ]

Ik ook!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:57 schreef Vivi het volgende:
we kunnen allemaal 1 euro betalen en dan het boek kopen en scannen.
Meer heb ik er niet voor over, maar tóch ben ik onbedwingbaar nieuwsgierig.

Ik vind het een prachtig nummer, maar dan wel gezongen door Willeke.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen willen haar kennelijk als een 20-jarige Noa rondzien huppelen. Ik vond het nummer ook niks

Oh kom op zeg, als zij niet een nummer van Willeke Albert had gezongen had niemand haar een "Willeke Alberti imago" titel gegevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:27 schreef MaLo het volgende:
Als mijn haar een bosje stro is ga ik het niet touperen maar doe ik het glad naar achteren. En met makeup kun je zóveel. Ze had er echt niet zo uit hoeven zien.
Als Kathleen het zo wil, prima, maar ik kan me niet voorstellen waarom je een Willeke-Alberti imago zou ambiëren als jonge dertiger.

Serieus, nog voordat ze zong zei mijn vriend al: Wat heeft ze gedaan, het lijkt wel Willeke Albertiquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, als zij niet een nummer van Willeke Albert had gezongen had niemand haar een "Willeke Alberti imago" titel gegeven

Ik vond het geen oudmakende makeup. Maar als ik de enige erin ben...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef DaviniaHR het volgende:
mss wilden ze bij de make-up ook wel het contrast benadrukken met de frisse jongen meiden, door haar er iets ouder uit te laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |