Ik heb 'em ook liever in de inloopkastquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
Waarom zou je een kledingrek in je slaapkamer willen?
True, al hoop ik dan wel rechte muren te hebben en dus ook een kast te kunnen plaatsenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef loveli het volgende:
Bedenk maar dat je het na je verhuizing prima kunt gebruiken. Nog even geduld hebben.
Nou, laatste keer dat ik daar kwam, kon ik geen enkel kledingstuk in die hele winkel aanquote:
Maar dat is toch handig straks, voor als je van je extra slaapkamer een inbouwkast maakt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, al hoop ik dan wel rechte muren te hebben en dus ook een kast te kunnen plaatsen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, laatste keer dat ik daar kwam, kon ik geen enkel kledingstuk in die hele winkel aan. Of mn voorgevel viel eruit, of kwam ernstig in de verdrukking (en dan had ik al steeds de grootste maat gepakt). Dus ik sla die winkel nu maar over
. Vind die open rug je wel erg mooi staan trouwens! Waarom doe je hem weg?
Je kan zelf heel gemakkelijk een inbouwkast tegen een schuine muur maken..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, al hoop ik dan wel rechte muren te hebben en dus ook een kast te kunnen plaatsen
Van zo tot 14h ?? Wat een lang tentamen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:23 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen! Klinkt inderdaad als een drukke dag zeg PPP, succes.
En heb zo tot 14h tentamen dus nu even goed ontbijten: een vijg, twee knäckebröd met kaas, wat paranoten en magere rabarberyoghurt.
Ik vind de Zara juist geweldig, de broeken zijn daar op een of andere duistere manier heel erg lang, en de colbertjes smal genoeg.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik koop ook nooit bij Bershka. Zelfde een beetje bij Zara en Mango, dat is gebaseerd op petiterige Zuid-Europese dames en dat valt bij mij gewoon niet goed. Mijn favo winkel is toch wel River Island, gevolgd door Steps, Forecast, SPS Superstar en dan nog H&M. Maar ik moet voor truitjes echt spul hebben dat meerekt, het is zelden zo dat een stof die niet meerekt goed zit bij de borsten en strak genoeg bij de taille.
goed bezig Mo!quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
Lijstje voor vandaag:
O: knackebrod met boeren-italiaanse kaas en 2 gekookte eitjes
S: uurtje spinnensamen met Mr. Mo en mijn nieuwe spinschoentjes MET klem!
T: appel
L: 3 boterhammen (1 appelstroop en 2 met pindakaas)
T: appel
D: rauwe andijviestamppot (experimentje, met pijnboompitjes, knoflook-creme fraiche, appel en optionele spekjes)
gisteren ben ik erg ver gekomen met studieshizzle, zelfs al 500 woorden voor mijn eigen 'Short Story' geschreven voor over 2 weken en ik denk dat ik die vandaag wel af krijg. Hij wordt erg leuk, al zeg ik het zelf
Heb 2 uur tussen de colleges in straks, dus kan ook nog wat extra's doen voor pronunciation.. goed bezig zijn is zó extra motiverend
Nu maar's de eitjes uit de pan redden
Geef een verblindende speech over waarom jij zeker weet dat je de opleiding met goed gevolg kunt afronden en dat dit is wat je heel graag wil doen, en misschien nog hoe het komt dat je eerst je studiepunten niet allemaal hebt gehaald, maar dat je er nu van overtuigd bent dat je in het vervolg wel je studiepunten gaat halenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:24 schreef P.F het volgende:
Volgens mij sta ik daar echt met een mond vol tanden, niemand in mijn omgeving weet namelijk wat ik WEL zou moeten zeggen.
Succes!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:12 schreef P.F het volgende:
Ik heb vanmiddag een hoorzitting om mij te verdedigen tegenover de examencomissie tegen over 't besluit dat zij genomen hebben.
Brrrrr.
Spreek uit je hart, geloof in je eigen verhaal! Ik zal voor je duimen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef P.F het volgende:
Met dramatisch huilen op het einde?
Ja ik ga m'n best doen
Jij hebt dan ook een hele andere bouw dan ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind de Zara juist geweldig, de broeken zijn daar op een of andere duistere manier heel erg lang, en de colbertjes smal genoeg.
Wat een wijsheid zo op de late morgenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Spreek uit je hart, geloof in je eigen verhaal! Ik zal voor je duimen!
en ik zou niet huilen op het einde, dat staat hulpeloos en je moet intelligent, als een doorzetter en sterk iemand overkomen
Ik heb op mijn zout gelet, maar gister heb ik nog chips naar binnen gewerkt, dus ik had verwacht dat mijn gewicht als een gek weer omhoog zou gaan. Want ik weet dat ik daar gevoelig voor ben.quote:Op maandag 5 oktober 2009 @ 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Renren, heb je eerst relatief veel zout binnen gekregen? Want daarvan ga je vocht vasthouden en in de dagen daarna (als je minder zout/gezonder eet) raak je dat heel snel weer kwijt. Of misschien ben je net ongesteld geweest? Als je in korte tijd veel afvalt, is dat bijna altijd vocht, geen vet.
Wat goed dat jullie nu al hebben gespind! Laat hem nog 3 of 4 x meegaan, en dán mag hij beslissen of hij het wel of niet iets vindtquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt een PM Maria
Spinnen was fijn. Mr. Mo is nog niet helemaal overtuigd maar gaat volgende keer wel weer mee
nu even wat dingies uitzoeken en dan naar college over een uurtje. Echt werken doe ik wel ergens in de 2 'tussenuren'![]()
Ja, ik hoop het nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 @ 11:45 schreef Phaidra het volgende:
@Renren -> Hmmm, dan weet ik het ook niet, ik zou zeggen, geniet ervan!Ik zou het wel een beetje in de gaten houden, eenmalig snel afvallen is niet zo erg, maar als dit patroon aanhoudt zou er ook wat anders aan de hand kunnen zijn.
het was echt heerlijk en op maandagochtend is er zo'n fijne docentequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat goed dat jullie nu al hebben gespind! Laat hem nog 3 of 4 x meegaan, en dán mag hij beslissen of hij het wel of niet iets vindt
ik ga woensdag voor het eerst sinds ruim een half jaar weer eens voor mezelf, bij iemand anders in de les, spinnenen ik heb me voorgenomen om helemaal kapot te gaan, want dat kan niet als je nog les moet geven/moet kunnen blijven praten
daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ditte, in een jurk?
[ afbeelding ]
en dit doet me denken aan:quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind trouwens dat ook bij gezette vrouwen jurkjes/rokjes mooi staan! Ikzelf heb in een jurkje bijv. minder snel last van Mr Buikrol die over randjes komt loeren![]()
hej, ik heb gegeten met vrienden, thuis bij iemand, en toen een ronje kermis gelopen, daarna naar de bonte koe en toen naar huis (zijn niet zulke dans/feetsjes mensen ;-) )quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja! Ik was bij dat podium waar Erik E draaideSuperrmooi! En bij In Casa?
En nog een beetje rond gedwaald door de stad en nog bij yamas y yamas of zo geweest? Daar stond een bizar lange rij, snapte ook niet waarom!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ditte, in een jurk?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
CF: dawas flauw, sollyMaar die vind ik wel mooi! Ik hou nie zo van bloemetjes, maar zo gestileerd op zwart is het wel gaaf
![]()
Ik vind trouwens dat ook bij gezette vrouwen jurkjes/rokjes mooi staan! Ikzelf heb in een jurkje bijv. minder snel last van Mr Buikrol die over randjes komt loeren![]()
Ik vind jurkjes ook tof! vroegah droeg ik ze nooit omdat ik dat niet durfde/geen jurkjes kon vinden die goed stonden, maar nu heb ik er echt veelquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ach ja, over smaak valt niet te twisten, maar ik vind jurkjes gewoon tof. Omdat ik dan al snel 5 kilo lichter oog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
jij ook gecondoleerd met je verliesquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:04 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zojuist mijn OV-kaart ingeleverd![]()
ik doe nu niveau B1..ik zit qua woordenschat en passief Duits op C1, maar m'n gramatika is zo bar slecht, dat dit verstandiger is. En dat merkte ik vanmorgen al, moet behoorlijk aanpoten!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:46 schreef Phaidra het volgende:
Hoe was de test gegaan Nynke? Welk niveau heb je gekregen?
Grammatica goed toepassen is ook best lastig! Voordat het 'automatisch' gaat, ben je wel even bezig. Wel fijn dat je woordenschat al op peil is, dan hoef je daar niet zo op te focussen. Succes!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik doe nu niveau B1..ik zit qua woordenschat en passief Duits op C1, maar m'n gramatika is zo bar slecht, dat dit verstandiger is. En dat merkte ik vanmorgen al, moet behoorlijk aanpoten!
Ben ik nog op tijd om voor je te duimen? Sterkte!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:12 schreef P.F het volgende:
Ik heb vanmiddag een hoorzitting om mij te verdedigen tegenover de examencomissie tegen over 't besluit dat zij genomen hebben.
Brrrrr.
Ik snapte er de ballen van op de middelbare school. Pas de laatste jaren heb ik door hoe het in elkaar zitquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef conleche het volgende:
De Duitse grammatica en naamvallen vond ik sws een crime. Ik doe altijd maar wat.
Ben net weer in Amsterdamquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef Daph_ het volgende:
Allereerst: gecondoleerd mini
----
Wat lief dat jullie allemaal (weer) meedenken
![]()
Nou het probleem is dus dat mijn bed een groot gedeelte van mijn kamer in beslag neemt en ik eigenlijk maar twee plaatsen heb voor dat rekje; de plek van m'n fatboy en de plek die ik hopelijk kan creëeren door mijn bed 5 cm op te schuivenIk zal het vanavond eens proberen, maar anders gaat het echt niet werken
Oh en die kinderboeken vond ik echt niet leukDe Pinkeltjes enzo doe ik niet weg, en de Annie MG Schmidt's ook niet, maar er zitten boeken tussen die echt niet leuk zijn dus dan weet ik niet zo goed wat ik er anders mee moet?
PF: foto's van een 4 meter grote kast zijn uiteraard welkom!
Ontopic lijst:
O: 68 gram muesli met perzikyoghurt en een beker optimel
T: 2 kiwi's
L: witte pistolet tartaar met uitjes en een bak yoghurt met cruesli
T: 2 smoeltjes ufo's, glas spa en fruit
D: wat de pot schaft
Toen ik vanochtend op de weegschaal stond schrok ik me een hoedje.. Ik ben wéér een kilo aangekomen en weeg nu 75 kg bijnaEr moet dus weer nodig wat structuur in mijn eetpatroon worden aangebracht, want als het zo doorgaat zit ik in december weer op mijn oude gewicht van bijna 90 kg
![]()
Het ging op zich best goed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hou ons niet langer in spanning, PF!.
Dat las ik eerstquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snapte er de ballen van op de middelbare school. Pas de laatste jaren heb ik door hoe het in elkaar zit.
Bedoel je via welke site je de Amerikaanse boeken op Google books kunt lezen? (dat is ntunnel.com)quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef Ewelina het volgende:
Wat was ook alweer de site waar je online boeken kon lezen?
Ik zou uit huis gaan. En hier dan na een half jaar om lachenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Goed nieuws: kledingrekje verplaatst
Slecht nieuws, bij het verschuiven van mijn bed is iets mis gegaan, waardoor ik nu met een spleet van bijna 10 cm tussen de beide helften van m'n bed zit.
Daarnaast wilde ik mijn ouders bedanken met iets kleins (kadootje), maar ik werd volledig uitgekafferd omdat ze vonden dat ik vanochtend niet "Ja, en?" had mogen zeggen toen mijn moeder vanochtend hysterisch stond te gillen dat het tien over half acht wasZe werden hardstikke kwaad terwijl ik daar stond met m'n bedankjes en als ik wat wilde zeggen kreeg ik daar de gelegenheid niet toe. Ik heb het op tafel gesmeten en ben naar boven gegaan.
Ja! Dank je!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je via welke site je de Amerikaanse boeken op Google books kunt lezen? (dat is ntunnel.com)
Was het maar zo makkelijk, dan woonde ik allang niet meer thuis.. Ik ben al zoveel mogelijk bij vriendlief, dat is wel fijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou uit huis gaan. En hier dan na een half jaar om lachen
Doe ik nu ook! Ik was ook zo met mijn ouders
Boek staat er niet opquote:
Snap ik wel, had ik als moeder ook echt niet leuk gevonden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
omdat ze vonden dat ik vanochtend niet "Ja, en?" had mogen zeggen
Waarschijnlijk zit er bij mij ook wel verbetering in, maar wat ik ook probeer om te praten of om een serieus gesprek aan te knopen om de boel te verbeteren, het lukt niet. Daarstraks probeerde ik te vertellen waarom ik dat zei enzo, maar ik kon niet eens uitspreken en ze begonnen echt te blèren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
PF, ik duim voor een goede uitslag morgen!![]()
[..]
Snap ik wel, had ik als moeder ook echt niet leuk gevonden.![]()
Ligt het echt volledig aan je ouders, of is er bij jou ook nog ruimte voor verbetering?
Een kamer niet, maar voor studentenkamers kom ik niet in aanmerking aangezien ik niet studeer, voor een huurwoning ben ik iedere keer 100e van de 103 inschrijvingen oid en sociale huur is zo duur (maar kan ik er wel gelijk in).quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een kamer kost toch geen 800 euro per maand?
Ik denk dat je particuliere huur/ vrije sector huur bedoelt...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een kamer niet, maar voor studentenkamers kom ik niet in aanmerking aangezien ik niet studeer, voor een huurwoning ben ik iedere keer 100e van de 103 inschrijvingen oid en sociale huur is zo duur (maar kan ik er wel gelijk in).
Op sites als kamernet zijn trouwens geen kamers te krijgen in Amstelveen/Hoofddorp/Aalsmeer..
Klopt, mijn fout.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat je particuliere huur/ vrije sector huur bedoelt...
Je kunt ook op zoek gaan naar kamers in het particuliere circuit, zo ben ik aan mijn 1e kamer gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hoiquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:58 schreef Syrena het volgende:
Ik mot Heleen ook nietMaar ik mot sowieso geen boeken die ik binnen 30 minuten uit heb
![]()
Als ik iemand nog een plezier kan doen met Godin van de Jacht? PM me maar![]()
Maria, je spoort nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whoop, not een topic gekilledIk ben echt de meest gewilde *HITMAN* voor topics. Double-O-Saaimans! Cereal killer supreme, icing my opponents like frosting on a cake
![]()
ROAAARRRR.
Bridget Jones was leuk, alles daarna is bagger & niet origineelquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Het hele fenomeen 'chick-lit' is ook echt niet aan mij besteed... Seen one, seen them all. Dat idee.
Dat jaquote:
Goeiemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |