abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73383866
Goedemorgen.

Vik,
Gecondoleerd.

PF, ook een .
Heel naar als er in je omgeving zoiets gruwelijks gebeurt.

Resultaat van gisteren:
O: Activia
S: anderhalf uur sporten
T: twee biertjes
T: salade van veldsla, mozzarella, zwarte olijven met citroendressing
D: pannenkoeken

Planning voor vandaag:
O: twee koude pannenkoeken
T: mandarijntje
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: sperziebonen
T: mandarijntje
D: bladerdeegflap gevuld met champragout, iets groens
pi_73384131
Ewelina, sterkte voor de moeder van je vriendin. Vik, gecondoleerd! En een voor PF.

DaD, mooie taart! Vonden de kinderen 'm ook leuk (en lekker)?

Ik ben trouwens een 9 en een 1, bijna gelijk geëindigd. Klopt ook wel volgens mij.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73384170
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik koop ook nooit bij Bershka. Zelfde een beetje bij Zara en Mango, dat is gebaseerd op petiterige Zuid-Europese dames en dat valt bij mij gewoon niet goed. Mijn favo winkel is toch wel River Island, gevolgd door Steps, Forecast, SPS Superstar en dan nog H&M. Maar ik moet voor truitjes echt spul hebben dat meerekt, het is zelden zo dat een stof die niet meerekt goed zit bij de borsten en strak genoeg bij de taille.
Ik vind de Zara juist geweldig, de broeken zijn daar op een of andere duistere manier heel erg lang, en de colbertjes smal genoeg.
pi_73384688
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!

Lijstje voor vandaag:

O: knackebrod met boeren-italiaanse kaas en 2 gekookte eitjes
S: uurtje spinnen samen met Mr. Mo en mijn nieuwe spinschoentjes MET klem!
T: appel
L: 3 boterhammen (1 appelstroop en 2 met pindakaas)
T: appel
D: rauwe andijviestamppot (experimentje, met pijnboompitjes, knoflook-creme fraiche, appel en optionele spekjes)

gisteren ben ik erg ver gekomen met studieshizzle, zelfs al 500 woorden voor mijn eigen 'Short Story' geschreven voor over 2 weken en ik denk dat ik die vandaag wel af krijg. Hij wordt erg leuk, al zeg ik het zelf
Heb 2 uur tussen de colleges in straks, dus kan ook nog wat extra's doen voor pronunciation.. goed bezig zijn is zó extra motiverend

Nu maar's de eitjes uit de pan redden
goed bezig Mo!

ik ga nu ook vast studeren voor iets wat over 2 weken af moet zijn (ik moet ook een coach gaan interviewen en een vragenlijst over zijn coach gedrag scoren, lijkt me leuk!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73384713
Ik heb vanmiddag een hoorzitting om mij te verdedigen tegenover de examencomissie tegen over 't besluit dat zij genomen hebben.

Brrrrr.
pi_73384793
Wat spannend, PF, veel succes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73384797
succes PF, ik hoop dat er wat positiefs uitkomt!

En Vik, gecondoleerd, wat naar zeg, zo onverwachts...
pi_73384950
Volgens mij sta ik daar echt met een mond vol tanden, niemand in mijn omgeving weet namelijk wat ik WEL zou moeten zeggen .
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:33:57 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73385157
Oei, spannend PF! Succes! Het gaat toch over waarom je echt met die opleiding verder wil? Vind je dat lastig te formuleren?

Vik: goeie keus! Ik ben alleen zelf wat dat betreft stom geweest want ik had overlap en ging naar de cursus die ik het leukst vond, maar die ook niet verplicht was, omdat ik dacht dat ze bij de verplichte niet bijhielden wie er wel en niet was Kreeg ik een berichtje (samen met 19 anderen ) waarom we er niet waren En of we dan wilden zorgen er deze week wél echt te zijn - dus daar ga ik zo heen Beetje balen, want ik had vorige week wel willen gaan vanuit dat andere college, maar toen was er allemaal treinshizzle die kut ging Dat heb ik ook aan de docente gemeld

Ik ben benieuwd naar je short story, Mo! Ik vond creative writing bij Engels echt awesome

Oh en ik heb dingen van H&M, Esprit, C&A, Only en Forecast Bij Zara, Vero Moda, etc. kom ik ook wel eens binnen maar ik vind er eigenlijk nagenoeg NOOIT iets.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73385167
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:24 schreef P.F het volgende:
Volgens mij sta ik daar echt met een mond vol tanden, niemand in mijn omgeving weet namelijk wat ik WEL zou moeten zeggen .
Geef een verblindende speech over waarom jij zeker weet dat je de opleiding met goed gevolg kunt afronden en dat dit is wat je heel graag wil doen, en misschien nog hoe het komt dat je eerst je studiepunten niet allemaal hebt gehaald, maar dat je er nu van overtuigd bent dat je in het vervolg wel je studiepunten gaat halen
pi_73385294
Met dramatisch huilen op het einde ?

Ja ik ga m'n best doen
pi_73385924
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:12 schreef P.F het volgende:
Ik heb vanmiddag een hoorzitting om mij te verdedigen tegenover de examencomissie tegen over 't besluit dat zij genomen hebben.

Brrrrr.
Succes!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73385982
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef P.F het volgende:
Met dramatisch huilen op het einde ?

Ja ik ga m'n best doen
Spreek uit je hart, geloof in je eigen verhaal! Ik zal voor je duimen!
en ik zou niet huilen op het einde, dat staat hulpeloos en je moet intelligent, als een doorzetter en sterk iemand overkomen
pi_73386006
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind de Zara juist geweldig, de broeken zijn daar op een of andere duistere manier heel erg lang, en de colbertjes smal genoeg.
Jij hebt dan ook een hele andere bouw dan ik Wat bij mij goed zit, zou bij jou waarschijnlijk niet goed vallen en vice versa.

Buiten dat ben ik gewoon een smurf en ik ben heel blij dat je bij River Island kunt kiezen uit broeken met regular, short en long length. Maar volgens mij is het ook een Engels merk, en gebaseerd op de wat steverige Engelse dames. En ik pas daar in maat 36
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73386232
Ik koop overal waar het goedkoop is Zo had ik dit weekend niks aan mijn lijf waar ik de volle prijs voor betaald heb Op m'n onderbroek en BH na.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:22:53 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73386354
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:07 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Spreek uit je hart, geloof in je eigen verhaal! Ik zal voor je duimen!
en ik zou niet huilen op het einde, dat staat hulpeloos en je moet intelligent, als een doorzetter en sterk iemand overkomen
Wat een wijsheid zo op de late morgen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73386480
Dames, help.
Hoe kan het komen dat ik een kilo in 3 dagen af ben gevallen als ik niet heb gesport, niet te weinig heb gegeten (Gewoon volgens mijn dieetlijst, zegmaar), en ook niet ziek ben? Want dit is wel heel gek.
pi_73386576
Ik koop vooral kleding in winkels waar ze kleine maatjes hebben (34 of xs). In de praktijk komt dat neer op esprit, mango, h&m, the sting enzo. En ik houd van de Didi, maar duur en past lang niet altijd. Maar de stijl vind ik geweldig! En ik hoop in Rome nog wat te kunnen shoppen, het kleine-maten-walhalla! * Phaidra is ook smurf

PF! Lijkt me lastig zo'n gesprek! Ga geen onzin/drama verhaal verzinnen, maar zeg de dingen waar je zelf in gelooft! Waarom ging het eerste jaar niet zo goed en op welke manier denk je dat in het verolg te kunnen vermijden? En belangrijk: waarom verdien juist jij een tweede kans? Heel veel succes, ik duim voor je!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73386676
Renren, heb je eerst relatief veel zout binnen gekregen? Want daarvan ga je vocht vasthouden en in de dagen daarna (als je minder zout/gezonder eet) raak je dat heel snel weer kwijt. Of misschien ben je net ongesteld geweest? Als je in korte tijd veel afvalt, is dat bijna altijd vocht, geen vet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73386712
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 @ 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Renren, heb je eerst relatief veel zout binnen gekregen? Want daarvan ga je vocht vasthouden en in de dagen daarna (als je minder zout/gezonder eet) raak je dat heel snel weer kwijt. Of misschien ben je net ongesteld geweest? Als je in korte tijd veel afvalt, is dat bijna altijd vocht, geen vet.
Ik heb op mijn zout gelet, maar gister heb ik nog chips naar binnen gewerkt, dus ik had verwacht dat mijn gewicht als een gek weer omhoog zou gaan. Want ik weet dat ik daar gevoelig voor ben.
Ook ben ik niet ongesteld geweest, en zit ook niet in een bepaalde week van mijn cyclus.

Wel heeft mijn gewicht heel lang op een plateautje gezeten, zegmaar, dat ik niet echt aankwam, maar ook niet afviel
pi_73386899
mijn hoofdstuk is al uit! en nu ga ik mijn boekenkast herinrichten, zodat hopelijk alle boeken erin passen, want hij begint uit te puilen
pi_73386903
je hebt een PM Maria

Spinnen was fijn. Mr. Mo is nog niet helemaal overtuigd maar gaat volgende keer wel weer mee

nu even wat dingies uitzoeken en dan naar college over een uurtje. Echt werken doe ik wel ergens in de 2 'tussenuren'
Ja doei.
pi_73386905
oh, en veel succes PF!!!!
Ja doei.
pi_73386943
@Renren -> Hmmm, dan weet ik het ook niet, ik zou zeggen, geniet ervan! Ik zou het wel een beetje in de gaten houden, eenmalig snel afvallen is niet zo erg, maar als dit patroon aanhoudt zou er ook wat anders aan de hand kunnen zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73386952
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt een PM Maria

Spinnen was fijn. Mr. Mo is nog niet helemaal overtuigd maar gaat volgende keer wel weer mee

nu even wat dingies uitzoeken en dan naar college over een uurtje. Echt werken doe ik wel ergens in de 2 'tussenuren'
Wat goed dat jullie nu al hebben gespind! Laat hem nog 3 of 4 x meegaan, en dán mag hij beslissen of hij het wel of niet iets vindt

ik ga woensdag voor het eerst sinds ruim een half jaar weer eens voor mezelf, bij iemand anders in de les, spinnen en ik heb me voorgenomen om helemaal kapot te gaan, want dat kan niet als je nog les moet geven/moet kunnen blijven praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')