Het ging op zich best goed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hou ons niet langer in spanning, PF!.
Dat las ik eerstquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snapte er de ballen van op de middelbare school. Pas de laatste jaren heb ik door hoe het in elkaar zit.
Bedoel je via welke site je de Amerikaanse boeken op Google books kunt lezen? (dat is ntunnel.com)quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef Ewelina het volgende:
Wat was ook alweer de site waar je online boeken kon lezen?
Ik zou uit huis gaan. En hier dan na een half jaar om lachenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Goed nieuws: kledingrekje verplaatst
Slecht nieuws, bij het verschuiven van mijn bed is iets mis gegaan, waardoor ik nu met een spleet van bijna 10 cm tussen de beide helften van m'n bed zit.
Daarnaast wilde ik mijn ouders bedanken met iets kleins (kadootje), maar ik werd volledig uitgekafferd omdat ze vonden dat ik vanochtend niet "Ja, en?" had mogen zeggen toen mijn moeder vanochtend hysterisch stond te gillen dat het tien over half acht wasZe werden hardstikke kwaad terwijl ik daar stond met m'n bedankjes en als ik wat wilde zeggen kreeg ik daar de gelegenheid niet toe. Ik heb het op tafel gesmeten en ben naar boven gegaan.
Ja! Dank je!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je via welke site je de Amerikaanse boeken op Google books kunt lezen? (dat is ntunnel.com)
Was het maar zo makkelijk, dan woonde ik allang niet meer thuis.. Ik ben al zoveel mogelijk bij vriendlief, dat is wel fijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou uit huis gaan. En hier dan na een half jaar om lachen
Doe ik nu ook! Ik was ook zo met mijn ouders
Boek staat er niet opquote:
Snap ik wel, had ik als moeder ook echt niet leuk gevonden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
omdat ze vonden dat ik vanochtend niet "Ja, en?" had mogen zeggen
Waarschijnlijk zit er bij mij ook wel verbetering in, maar wat ik ook probeer om te praten of om een serieus gesprek aan te knopen om de boel te verbeteren, het lukt niet. Daarstraks probeerde ik te vertellen waarom ik dat zei enzo, maar ik kon niet eens uitspreken en ze begonnen echt te blèren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
PF, ik duim voor een goede uitslag morgen!![]()
[..]
Snap ik wel, had ik als moeder ook echt niet leuk gevonden.![]()
Ligt het echt volledig aan je ouders, of is er bij jou ook nog ruimte voor verbetering?
Een kamer niet, maar voor studentenkamers kom ik niet in aanmerking aangezien ik niet studeer, voor een huurwoning ben ik iedere keer 100e van de 103 inschrijvingen oid en sociale huur is zo duur (maar kan ik er wel gelijk in).quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een kamer kost toch geen 800 euro per maand?
Ik denk dat je particuliere huur/ vrije sector huur bedoelt...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een kamer niet, maar voor studentenkamers kom ik niet in aanmerking aangezien ik niet studeer, voor een huurwoning ben ik iedere keer 100e van de 103 inschrijvingen oid en sociale huur is zo duur (maar kan ik er wel gelijk in).
Op sites als kamernet zijn trouwens geen kamers te krijgen in Amstelveen/Hoofddorp/Aalsmeer..
Klopt, mijn fout.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat je particuliere huur/ vrije sector huur bedoelt...
Je kunt ook op zoek gaan naar kamers in het particuliere circuit, zo ben ik aan mijn 1e kamer gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |