abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73387257
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 @ 11:45 schreef Phaidra het volgende:
@Renren -> Hmmm, dan weet ik het ook niet, ik zou zeggen, geniet ervan! Ik zou het wel een beetje in de gaten houden, eenmalig snel afvallen is niet zo erg, maar als dit patroon aanhoudt zou er ook wat anders aan de hand kunnen zijn.
Ja, ik hoop het niet Ik weeg sowieso regelmatig, dus ik zal het gewoon in de gaten houden. Bedankt!
pi_73387393
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wat goed dat jullie nu al hebben gespind! Laat hem nog 3 of 4 x meegaan, en dán mag hij beslissen of hij het wel of niet iets vindt

ik ga woensdag voor het eerst sinds ruim een half jaar weer eens voor mezelf, bij iemand anders in de les, spinnen en ik heb me voorgenomen om helemaal kapot te gaan, want dat kan niet als je nog les moet geven/moet kunnen blijven praten
het was echt heerlijk en op maandagochtend is er zo'n fijne docente echt leuke muziek, elke week iets anders (in tegenstelling tot sommige andere docenten). En ben ook helemaal stuk gegaan, heerlijk! Wil eigenlijk 2 keer in de week gaan, dus moet nog even een uurtje zien te vinden wat mogelijk is. Morgen iig weer tennissen
Ja doei.
pi_73387491
PF, succes joh

Ik probeer momenteel de mode-ketens te vermijden. Wat erin resulteert dat mijn kledingkast een mengelmoesje is van herenjeans en king-louiejurkjes Ik koop altijd zoveel mogelijk kleding in het buitenland; laatste aanwinsten zijn oa Dolores Promesas en Banana Republic.

Mijn lijst voor vandaag (beetje laat uit bed ):
O: 2 eitjes
T: activiayoghurtje
T: 2 peren met een handje frambozen erbij
T: stuk chocolademousseding
T: klein handje walnoten
T: 6 wontons
D: zelfgemaakte guacamole met een handje tortillachips
S: anderhalf uur yoga
T: cognac
pi_73387567
wat is een 'king louiejurkje'
Ja doei.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:12:54 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73387596
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
wat is een 'king louiejurkje'
Ditte, in een jurk?

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73387611
Zoiets, bijvoorbeeld:
pi_73387650
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ditte, in een jurk?

[ afbeelding ]

daar moest ik ook aan denken
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Zoiets, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
en dit doet me denken aan:

Ja doei.
pi_73387684
Ik heb ook een king louisjurkje en een sweatvest en vroeger had ik er ook veel shirtjes van!!

En ik bestel bijna al mijn kleding online. Maar dit jaar vind ik echt alles stom. Goed voor m'n portemonnee!

Succes PF! Jij kan dat gewoon!!
pi_73387733
Ik hou vreselijk van jurkjes en rokjes. En het staat me nu ook weer Maar 't verbaast me niet echt dat jij niet onder de indruk bent MoBlo
pi_73387809
ik denk dat het jou idd helemaal goed staat en past.. zodra ik zoiets aandoe.. ja dan kan ik zo in een of andere foute klucht meespelen gok ik zo
Ja doei.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:25:16 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73387897
Mijn hele planning is weer uitgelopen . Moest 'even' naar de stageschool om iets op te halen, maar kwam oude bekenden tegen en het was nét iets te gezellig. Nu aan het eten en dan met m'n essay bezig .

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: nada
L: drie boterhammen met paté, 500 ml sinaasappel/bananensap
T: ijsje ofzo
T: banaan of appel
D: volkoren penne met champignon gorgonzola saus
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:26:40 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73387927
CF: dawas flauw, solly Maar die vind ik wel mooi! Ik hou nie zo van bloemetjes, maar zo gestileerd op zwart is het wel gaaf

Ik vind trouwens dat ook bij gezette vrouwen jurkjes/rokjes mooi staan! Ikzelf heb in een jurkje bijv. minder snel last van Mr Buikrol die over randjes komt loeren
Ik heb vandaag echt teveel zwart aan geloof ik Maar het zit allemaal zo lekker (zwart capuchonvest, bruin topje met print, zwarte uitloop-broek, zwarte nieuwe laarzen )
pi_73387957
Mr Buikrol

you just made my day

Nog 5 minuutjes en dan ga ik maar eens richting college
Ja doei.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:39:13 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73388214
All for one, Im glad you say, get your booty on the floor toniiiight, make my day!

Ik ga ook zo richting college, bis später mensen!
pi_73388318
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik vind trouwens dat ook bij gezette vrouwen jurkjes/rokjes mooi staan! Ikzelf heb in een jurkje bijv. minder snel last van Mr Buikrol die over randjes komt loeren

Ach ja, over smaak valt niet te twisten, maar ik vind jurkjes gewoon tof. Omdat ik dan al snel 5 kilo lichter oog
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:49:49 #216
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73388483
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 10:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja! Ik was bij dat podium waar Erik E draaide Superrmooi! En bij In Casa?

En nog een beetje rond gedwaald door de stad en nog bij yamas y yamas of zo geweest? Daar stond een bizar lange rij, snapte ook niet waarom !
hej, ik heb gegeten met vrienden, thuis bij iemand, en toen een ronje kermis gelopen, daarna naar de bonte koe en toen naar huis (zijn niet zulke dans/feetsjes mensen ;-) )
Kwak
pi_73388491
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ditte, in een jurk?

[ afbeelding ]

quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
CF: dawas flauw, solly Maar die vind ik wel mooi! Ik hou nie zo van bloemetjes, maar zo gestileerd op zwart is het wel gaaf

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73388572
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach ja, over smaak valt niet te twisten, maar ik vind jurkjes gewoon tof. Omdat ik dan al snel 5 kilo lichter oog
Ik vind jurkjes ook tof! vroegah droeg ik ze nooit omdat ik dat niet durfde/geen jurkjes kon vinden die goed stonden, maar nu heb ik er echt veel Heb nu een heul lange trui met grote kol aan, met een legging eronder, bij wijze van jurkje Gister had ik mn vleermuis jurkje aan, van boven en bij de armen wijd, en dan strak bij je kont en benen, en vrijdag had ik een jurkje in een A lijn aan (en dat pas heul goed bij mijn figuur, want dan lijkt het alsof ik taille heb ) en komende vrijdag op mijn afstudeerfeestje doe ik een kort jurkje met open achterkant aan.

I love jurkjes
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:54:52 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73388611
oh en hoi en doei enzo niet echt bijgelezen

wel een voor vikje, gecondoleerd.
en een voor PF, succes met je hoorzitting.

ik ben echt compleet kapot. gisteren repetitie en daarna gegeten met een vriend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_73388676
TVP... Geen tijd gehad om bij te lezen, gedoe hier.

Mr Buikrol? Zo eentje heb ik er ook ja.
Ik begin inderdaad ook de jurkjes te ontdekken, en de tuniekjes. Eerst durfde ik dat ook niet zo goed, te opvallend enzo, maar het is eigenlijk gewoon een stuk eleganter dan een broek + shirtje.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73388688
Heel veel succes PF!

En ik ben ook van de jurkjes en rokjes met bloemetjes en stipjes hoor! Draag eigenlijk niks anders, maar vooral omdat broeken gewoon een hel zijn bij mij

Ik dacht het gisteravond al te voelen komen toen ik geen honger had en eigenlijk om 9 uur al naar bed wilde, maar ik ben nu echt ziek
Mijn hele hoofd zit verstopt en ik heb nu nog absoluut geen honger, dus leef nu op thee en water. Zo maar wel even wat aan school doen en wat dingetjes in huis halen voor mijn vati die vanavond komt, maar verder komt het vandaag niet meer goed vrees ik
pi_73388722
Ik hou ook van jurkjes en rokjes. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73388876
Gecondoleerd Viking en PF. Dat is schrikken zeg!

Hier ook een sterfgeval, zit er iets in de lucht ofzo?
Vader van mijn schoonbroer (soort broertje), hij was al een tijd enorm gehandicapt dus voor hemzelf is het waarschijnlijk beter, maar het kwam toch nog redelijk onverwacht. Het ergste vind ik nog dat mijn schoonbroer nu helemaal geen ouders meer heeft, die jongen is 21. Oneerlijk hoeveel ellende sommige mensen voor hun kiezen krijgen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73389508
Mini, jij ook gecondoleerd. Er lijkt idd iets ind de lucht te zitten, zoveel naar (familie)nieuws .

Ik hou ook van jurkjes! Maar 's winters heb ik het vaak koud en mijn jurkjes zijn meestal niet zo warm . Ik zoek nog een wolachtig jurkje met lange mouwen waar een legging onder kan voor de winter. Maar de modellen van dit jaar vind ik nogal vormloos.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73389569
Lijstje!
O: vanillekwark met muesli
T: cappuccino, banaan
L: 2 boterhammen met cervelaat, beker optimel drink limoen
T: handje cashews en amandelen (zakje duyvis pure&natural)
T: tomaten
D: quiche met ham en prei
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73390320
Gecondoleer Mini!

Ik heb zojuist mijn OV-kaart ingeleverd
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73390450
gecondoleerd Mini

ik heb zelf eerder een familie-buikrol dan alleen een Mr. Buikrol

en nu even hard studeren
Ja doei.
pi_73390457
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:04 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zojuist mijn OV-kaart ingeleverd
jij ook gecondoleerd met je verlies
Ja doei.
pi_73390609
Jurkjes. En kun je niet gewoon een vestje over je andere jurkjes dragen om ze wat warmer te maken Phaidra? Dat doe ik ook altijd, want ik heb alleen maar een hele berg jurkjes zonder mouwen.

En mijn tentamen ging echt goehoeeed.
pi_73390687
puik Bob!
Ja doei.
pi_73390809
Ik ben net gestoken door een wesp die nog in mijn vest zat.
Daarna stond ik 5 minuten vol verbazing van mijn arm naar mijn vest te staren omdat ik het niet kon geloven

Tot zover een dag uit het productieve leven van sdb
pi_73391006
dat is weird

is 't erg bultig? houd het in de gaten hoor, als het te erg opzwelt even langs de dok
Ja doei.
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:42:56 #233
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73391234
Ik weet niet of ik nu nog mensne moet condoleren, maar ik schrik wel van alle sterfgevallen!

Ik ben terug van Duitse les, heb in ieder geval de komende 2 weken elke ochtend van 9 tot 12.30 duits, wel fijn. Geeft me ook wat ritme in de dag!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73391345
Hoe was de test gegaan Nynke? Welk niveau heb je gekregen?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:48:28 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73391396
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:46 schreef Phaidra het volgende:
Hoe was de test gegaan Nynke? Welk niveau heb je gekregen?
ik doe nu niveau B1..ik zit qua woordenschat en passief Duits op C1, maar m'n gramatika is zo bar slecht, dat dit verstandiger is. En dat merkte ik vanmorgen al, moet behoorlijk aanpoten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73391517
Ja er zit wel een flinke bult en het is daaromheen rood. Ik kijk wel even, misschien is het morgen al een stuk minder
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:14:19 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73392250
mbt het wespverhaal: ik ben altijd bang dat er een spin in m'n schoen zit . Nutteloze bijdrage, maar goed .

De helft van m'n essay is af! Het theoretische kader, that is, nu ben ik m'n eigen visie op het onderwijs aan doven aan het uitwerken . Ik was niet van plan om over het essay te beginnen tegen m'n stagecoach, maar ik kon vanochtend toch m'n mond niet houden. En toen zei ze natuurlijk: "Wil je het me mailen als het af is? Ik ben wel heel nieuwsgierig!" Nu voel ik nóg meer de druk om een goed essay te schrijven . Heb haar wel alvast even gewaarschuwd dat er mogelijk een betweterig toontje in m'n essay zal zitten en dat ze zich daar maar niet teveel van aan moet trekken als dat zo is .
Niet meer actief op Fok!
pi_73392524
Ik was in m'n planning even helemaal vergeten dat ik morgen op moet passen en dus niet kan studeren, dus ik moet vandaag écht even hard aan het werk. En dan heb je net zo'n dag waarop het niet wil.

Een lijstje dan maar even.

O: Brinta
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met frambozenjam (Delight) en 1 met pindakaas, gekookt eitje
T: appel
T: magere kwark
D: sperziebonensalade, paar aardappelbolletjes uit de oven, klein karbonaadje
pi_73393856
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik doe nu niveau B1..ik zit qua woordenschat en passief Duits op C1, maar m'n gramatika is zo bar slecht, dat dit verstandiger is. En dat merkte ik vanmorgen al, moet behoorlijk aanpoten!
Grammatica goed toepassen is ook best lastig! Voordat het 'automatisch' gaat, ben je wel even bezig. Wel fijn dat je woordenschat al op peil is, dan hoef je daar niet zo op te focussen. Succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73393928
De Duitse grammatica en naamvallen vond ik sws een crime. Ik doe altijd maar wat.
pi_73393954
Allereerst: gecondoleerd mini

----

Wat lief dat jullie allemaal (weer ) meedenken

Nou het probleem is dus dat mijn bed een groot gedeelte van mijn kamer in beslag neemt en ik eigenlijk maar twee plaatsen heb voor dat rekje; de plek van m'n fatboy en de plek die ik hopelijk kan creëeren door mijn bed 5 cm op te schuiven Ik zal het vanavond eens proberen, maar anders gaat het echt niet werken

Oh en die kinderboeken vond ik echt niet leuk De Pinkeltjes enzo doe ik niet weg, en de Annie MG Schmidt's ook niet, maar er zitten boeken tussen die echt niet leuk zijn dus dan weet ik niet zo goed wat ik er anders mee moet?

PF: foto's van een 4 meter grote kast zijn uiteraard welkom !

Ontopic lijst:
O: 68 gram muesli met perzikyoghurt en een beker optimel
T: 2 kiwi's
L: witte pistolet tartaar met uitjes en een bak yoghurt met cruesli
T: 2 smoeltjes ufo's , glas spa en fruit
D: wat de pot schaft

Toen ik vanochtend op de weegschaal stond schrok ik me een hoedje.. Ik ben wéér een kilo aangekomen en weeg nu 75 kg bijna Er moet dus weer nodig wat structuur in mijn eetpatroon worden aangebracht, want als het zo doorgaat zit ik in december weer op mijn oude gewicht van bijna 90 kg
  Vis een optie? maandag 5 oktober 2009 @ 16:13:50 #242
70532 loveli
N
pi_73394189
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:12 schreef P.F het volgende:
Ik heb vanmiddag een hoorzitting om mij te verdedigen tegenover de examencomissie tegen over 't besluit dat zij genomen hebben.

Brrrrr.
Ben ik nog op tijd om voor je te duimen? Sterkte!!
crap in = crap out
pi_73394211
Oei, da's balen Daph! Even streng zijn voor jezelf!
Mijn vriendje zei gister, toen ik mijn 4e (!!) koekje pakte: "Straks groei je nog dicht!" En bedankt . Hij heeft best een punt, dat wel.

En even jompelen: Het is de komende week zo'n 25 graden in Rome
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:33:17 #244
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73394793
ik kan merken dat ik geen 19 meer ben toen was een nachtje overslaan veel en veeeeeeeeel minder vermoeiend

*ploft op bank*

lieve daph, je kan het! echt! ik weet hoe naar t is om alles er weer bij te hebben en ook hoe veel makkelijker dan je zou denken (ben inmiddels wel weer 2 kilo lichter dan mn zwaarste gewicht gelukkig) zet m op hoor!!
Kwak
  Redactie Frontpage maandag 5 oktober 2009 @ 16:43:33 #245
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_73395129
Dienstmededeling

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73395174
Succes met liggen en bevallen Troel!
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:56:58 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73395649
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef conleche het volgende:
De Duitse grammatica en naamvallen vond ik sws een crime. Ik doe altijd maar wat.
Ik snapte er de ballen van op de middelbare school. Pas de laatste jaren heb ik door hoe het in elkaar zit .
Niet meer actief op Fok!
pi_73395665
Zo.
pi_73395691
Hou ons niet langer in spanning, PF! .
pi_73395696
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef Daph_ het volgende:
Allereerst: gecondoleerd mini

----

Wat lief dat jullie allemaal (weer ) meedenken

Nou het probleem is dus dat mijn bed een groot gedeelte van mijn kamer in beslag neemt en ik eigenlijk maar twee plaatsen heb voor dat rekje; de plek van m'n fatboy en de plek die ik hopelijk kan creëeren door mijn bed 5 cm op te schuiven Ik zal het vanavond eens proberen, maar anders gaat het echt niet werken

Oh en die kinderboeken vond ik echt niet leuk De Pinkeltjes enzo doe ik niet weg, en de Annie MG Schmidt's ook niet, maar er zitten boeken tussen die echt niet leuk zijn dus dan weet ik niet zo goed wat ik er anders mee moet?

PF: foto's van een 4 meter grote kast zijn uiteraard welkom !

Ontopic lijst:
O: 68 gram muesli met perzikyoghurt en een beker optimel
T: 2 kiwi's
L: witte pistolet tartaar met uitjes en een bak yoghurt met cruesli
T: 2 smoeltjes ufo's , glas spa en fruit
D: wat de pot schaft

Toen ik vanochtend op de weegschaal stond schrok ik me een hoedje.. Ik ben wéér een kilo aangekomen en weeg nu 75 kg bijna Er moet dus weer nodig wat structuur in mijn eetpatroon worden aangebracht, want als het zo doorgaat zit ik in december weer op mijn oude gewicht van bijna 90 kg
Ben net weer in Amsterdam ! Doe eens foto;s van je kamer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')