Ja, ik hoop het nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 @ 11:45 schreef Phaidra het volgende:
@Renren -> Hmmm, dan weet ik het ook niet, ik zou zeggen, geniet ervan!Ik zou het wel een beetje in de gaten houden, eenmalig snel afvallen is niet zo erg, maar als dit patroon aanhoudt zou er ook wat anders aan de hand kunnen zijn.
het was echt heerlijk en op maandagochtend is er zo'n fijne docentequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat goed dat jullie nu al hebben gespind! Laat hem nog 3 of 4 x meegaan, en dán mag hij beslissen of hij het wel of niet iets vindt
ik ga woensdag voor het eerst sinds ruim een half jaar weer eens voor mezelf, bij iemand anders in de les, spinnenen ik heb me voorgenomen om helemaal kapot te gaan, want dat kan niet als je nog les moet geven/moet kunnen blijven praten
daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ditte, in een jurk?
[ afbeelding ]
en dit doet me denken aan:quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind trouwens dat ook bij gezette vrouwen jurkjes/rokjes mooi staan! Ikzelf heb in een jurkje bijv. minder snel last van Mr Buikrol die over randjes komt loeren![]()
hej, ik heb gegeten met vrienden, thuis bij iemand, en toen een ronje kermis gelopen, daarna naar de bonte koe en toen naar huis (zijn niet zulke dans/feetsjes mensen ;-) )quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja! Ik was bij dat podium waar Erik E draaideSuperrmooi! En bij In Casa?
En nog een beetje rond gedwaald door de stad en nog bij yamas y yamas of zo geweest? Daar stond een bizar lange rij, snapte ook niet waarom!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ditte, in een jurk?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
CF: dawas flauw, sollyMaar die vind ik wel mooi! Ik hou nie zo van bloemetjes, maar zo gestileerd op zwart is het wel gaaf
![]()
Ik vind trouwens dat ook bij gezette vrouwen jurkjes/rokjes mooi staan! Ikzelf heb in een jurkje bijv. minder snel last van Mr Buikrol die over randjes komt loeren![]()
Ik vind jurkjes ook tof! vroegah droeg ik ze nooit omdat ik dat niet durfde/geen jurkjes kon vinden die goed stonden, maar nu heb ik er echt veelquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ach ja, over smaak valt niet te twisten, maar ik vind jurkjes gewoon tof. Omdat ik dan al snel 5 kilo lichter oog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |