abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73387257
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 @ 11:45 schreef Phaidra het volgende:
@Renren -> Hmmm, dan weet ik het ook niet, ik zou zeggen, geniet ervan! Ik zou het wel een beetje in de gaten houden, eenmalig snel afvallen is niet zo erg, maar als dit patroon aanhoudt zou er ook wat anders aan de hand kunnen zijn.
Ja, ik hoop het niet Ik weeg sowieso regelmatig, dus ik zal het gewoon in de gaten houden. Bedankt!
pi_73387393
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wat goed dat jullie nu al hebben gespind! Laat hem nog 3 of 4 x meegaan, en dán mag hij beslissen of hij het wel of niet iets vindt

ik ga woensdag voor het eerst sinds ruim een half jaar weer eens voor mezelf, bij iemand anders in de les, spinnen en ik heb me voorgenomen om helemaal kapot te gaan, want dat kan niet als je nog les moet geven/moet kunnen blijven praten
het was echt heerlijk en op maandagochtend is er zo'n fijne docente echt leuke muziek, elke week iets anders (in tegenstelling tot sommige andere docenten). En ben ook helemaal stuk gegaan, heerlijk! Wil eigenlijk 2 keer in de week gaan, dus moet nog even een uurtje zien te vinden wat mogelijk is. Morgen iig weer tennissen
Ja doei.
pi_73387491
PF, succes joh

Ik probeer momenteel de mode-ketens te vermijden. Wat erin resulteert dat mijn kledingkast een mengelmoesje is van herenjeans en king-louiejurkjes Ik koop altijd zoveel mogelijk kleding in het buitenland; laatste aanwinsten zijn oa Dolores Promesas en Banana Republic.

Mijn lijst voor vandaag (beetje laat uit bed ):
O: 2 eitjes
T: activiayoghurtje
T: 2 peren met een handje frambozen erbij
T: stuk chocolademousseding
T: klein handje walnoten
T: 6 wontons
D: zelfgemaakte guacamole met een handje tortillachips
S: anderhalf uur yoga
T: cognac
pi_73387567
wat is een 'king louiejurkje'
Ja doei.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:12:54 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73387596
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
wat is een 'king louiejurkje'
Ditte, in een jurk?

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73387611
Zoiets, bijvoorbeeld:
pi_73387650
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ditte, in een jurk?

[ afbeelding ]

daar moest ik ook aan denken
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Zoiets, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
en dit doet me denken aan:

Ja doei.
pi_73387684
Ik heb ook een king louisjurkje en een sweatvest en vroeger had ik er ook veel shirtjes van!!

En ik bestel bijna al mijn kleding online. Maar dit jaar vind ik echt alles stom. Goed voor m'n portemonnee!

Succes PF! Jij kan dat gewoon!!
pi_73387733
Ik hou vreselijk van jurkjes en rokjes. En het staat me nu ook weer Maar 't verbaast me niet echt dat jij niet onder de indruk bent MoBlo
pi_73387809
ik denk dat het jou idd helemaal goed staat en past.. zodra ik zoiets aandoe.. ja dan kan ik zo in een of andere foute klucht meespelen gok ik zo
Ja doei.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:25:16 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73387897
Mijn hele planning is weer uitgelopen . Moest 'even' naar de stageschool om iets op te halen, maar kwam oude bekenden tegen en het was nét iets te gezellig. Nu aan het eten en dan met m'n essay bezig .

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: nada
L: drie boterhammen met paté, 500 ml sinaasappel/bananensap
T: ijsje ofzo
T: banaan of appel
D: volkoren penne met champignon gorgonzola saus
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:26:40 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73387927
CF: dawas flauw, solly Maar die vind ik wel mooi! Ik hou nie zo van bloemetjes, maar zo gestileerd op zwart is het wel gaaf

Ik vind trouwens dat ook bij gezette vrouwen jurkjes/rokjes mooi staan! Ikzelf heb in een jurkje bijv. minder snel last van Mr Buikrol die over randjes komt loeren
Ik heb vandaag echt teveel zwart aan geloof ik Maar het zit allemaal zo lekker (zwart capuchonvest, bruin topje met print, zwarte uitloop-broek, zwarte nieuwe laarzen )
pi_73387957
Mr Buikrol

you just made my day

Nog 5 minuutjes en dan ga ik maar eens richting college
Ja doei.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:39:13 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73388214
All for one, Im glad you say, get your booty on the floor toniiiight, make my day!

Ik ga ook zo richting college, bis später mensen!
pi_73388318
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik vind trouwens dat ook bij gezette vrouwen jurkjes/rokjes mooi staan! Ikzelf heb in een jurkje bijv. minder snel last van Mr Buikrol die over randjes komt loeren

Ach ja, over smaak valt niet te twisten, maar ik vind jurkjes gewoon tof. Omdat ik dan al snel 5 kilo lichter oog
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:49:49 #216
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73388483
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 10:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja! Ik was bij dat podium waar Erik E draaide Superrmooi! En bij In Casa?

En nog een beetje rond gedwaald door de stad en nog bij yamas y yamas of zo geweest? Daar stond een bizar lange rij, snapte ook niet waarom !
hej, ik heb gegeten met vrienden, thuis bij iemand, en toen een ronje kermis gelopen, daarna naar de bonte koe en toen naar huis (zijn niet zulke dans/feetsjes mensen ;-) )
Kwak
pi_73388491
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ditte, in een jurk?

[ afbeelding ]

quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
CF: dawas flauw, solly Maar die vind ik wel mooi! Ik hou nie zo van bloemetjes, maar zo gestileerd op zwart is het wel gaaf

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73388572
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach ja, over smaak valt niet te twisten, maar ik vind jurkjes gewoon tof. Omdat ik dan al snel 5 kilo lichter oog
Ik vind jurkjes ook tof! vroegah droeg ik ze nooit omdat ik dat niet durfde/geen jurkjes kon vinden die goed stonden, maar nu heb ik er echt veel Heb nu een heul lange trui met grote kol aan, met een legging eronder, bij wijze van jurkje Gister had ik mn vleermuis jurkje aan, van boven en bij de armen wijd, en dan strak bij je kont en benen, en vrijdag had ik een jurkje in een A lijn aan (en dat pas heul goed bij mijn figuur, want dan lijkt het alsof ik taille heb ) en komende vrijdag op mijn afstudeerfeestje doe ik een kort jurkje met open achterkant aan.

I love jurkjes
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:54:52 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73388611
oh en hoi en doei enzo niet echt bijgelezen

wel een voor vikje, gecondoleerd.
en een voor PF, succes met je hoorzitting.

ik ben echt compleet kapot. gisteren repetitie en daarna gegeten met een vriend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_73388676
TVP... Geen tijd gehad om bij te lezen, gedoe hier.

Mr Buikrol? Zo eentje heb ik er ook ja.
Ik begin inderdaad ook de jurkjes te ontdekken, en de tuniekjes. Eerst durfde ik dat ook niet zo goed, te opvallend enzo, maar het is eigenlijk gewoon een stuk eleganter dan een broek + shirtje.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73388688
Heel veel succes PF!

En ik ben ook van de jurkjes en rokjes met bloemetjes en stipjes hoor! Draag eigenlijk niks anders, maar vooral omdat broeken gewoon een hel zijn bij mij

Ik dacht het gisteravond al te voelen komen toen ik geen honger had en eigenlijk om 9 uur al naar bed wilde, maar ik ben nu echt ziek
Mijn hele hoofd zit verstopt en ik heb nu nog absoluut geen honger, dus leef nu op thee en water. Zo maar wel even wat aan school doen en wat dingetjes in huis halen voor mijn vati die vanavond komt, maar verder komt het vandaag niet meer goed vrees ik
pi_73388722
Ik hou ook van jurkjes en rokjes. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73388876
Gecondoleerd Viking en PF. Dat is schrikken zeg!

Hier ook een sterfgeval, zit er iets in de lucht ofzo?
Vader van mijn schoonbroer (soort broertje), hij was al een tijd enorm gehandicapt dus voor hemzelf is het waarschijnlijk beter, maar het kwam toch nog redelijk onverwacht. Het ergste vind ik nog dat mijn schoonbroer nu helemaal geen ouders meer heeft, die jongen is 21. Oneerlijk hoeveel ellende sommige mensen voor hun kiezen krijgen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73389508
Mini, jij ook gecondoleerd. Er lijkt idd iets ind de lucht te zitten, zoveel naar (familie)nieuws .

Ik hou ook van jurkjes! Maar 's winters heb ik het vaak koud en mijn jurkjes zijn meestal niet zo warm . Ik zoek nog een wolachtig jurkje met lange mouwen waar een legging onder kan voor de winter. Maar de modellen van dit jaar vind ik nogal vormloos.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73389569
Lijstje!
O: vanillekwark met muesli
T: cappuccino, banaan
L: 2 boterhammen met cervelaat, beker optimel drink limoen
T: handje cashews en amandelen (zakje duyvis pure&natural)
T: tomaten
D: quiche met ham en prei
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')