abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73370438
ehm.. dat zeggen wat je net hier zei (- dat je ouders een kort lontje hebben ) lijkt me het best?

even een want Mr.Mo gaat morgen mee spinnen ik hoop maar dat hij het leuk vindt
Ja doei.
pi_73370717
Waarom zou je een kledingrek in je slaapkamer willen?
  Vis een optie? zondag 4 oktober 2009 @ 21:13:16 #153
70532 loveli
N
pi_73370796
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
Waarom zou je een kledingrek in je slaapkamer willen?
Ik heb 'em ook liever in de inloopkast
crap in = crap out
pi_73370836
Waarom dachten ze dan dat je een kledingrekje zou willen hebben?
Wel lastig, vooral als ze het lief bedoelt hebben is het moeilijk om te zeggen dat je het niet hoeft..

En gecondoleerd Viking, wat een naar nieuws.
pi_73371046
Oh, ik slaap op een zolderkamer met twee schuine muren en heb maar ruimte voor 1 ladekast. Al sinds we hier wonen (ruim 10 jaar) hangen mijn 'hangdingen' zoals pakken, blousejes en jurkjes in een kast op de kamer van mijn ouders. Vroegaaah wilde ik zo'n rekje, maar dat wil ik al zeker een jaar niet meer, het hangt bij hun prima en hier is er geen ruimte voor. Helaas hadden mijn ouders bedacht dat de ruimte die ik gecreëerd heb met het opruimen en verschuiven vorige week, wel gebruikt kan worden door een kledingrekje en dat m'n zitzak bést in het midden van m'n kamer kan staan. Dat je dan niet meer van de ene naar de andere kamer kunt lopen, is natuurlijk bijzaak

Hm, ik heb nu iets bedacht wat misschien kan werken. Als ik m'n bed een paar cm opschuif, kan het rekje naast m'n bed staan, maar dan moet ik wel eerst weer vanalles opruimen en weggooien. Ik denk dat ik PF's voorbeeld volg en wat dingen op V&A zet, ik heb namelijk een heleboel kinderboeken enz waar ik eigenlijk niks meer mee doe. Het rekje is namelijk op zich best handig, alleen het past hier totáál niet..

PS: sorry voor Zeh drahmah
  Vis een optie? zondag 4 oktober 2009 @ 21:19:29 #156
70532 loveli
N
pi_73371187
Bedenk maar dat je het na je verhuizing prima kunt gebruiken. Nog even geduld hebben.
crap in = crap out
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:20:49 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_73371287
Wat een rotnieuws Vik. Gecondoleerd. Zelfde voor jou PF. Het is wel raak met de ongelukken in jouw omgeveing hč

@merel: een beetje laat, maar je vakantie klonk echt geweldig!

Hier rommelt alles aardig door. Ik was alleen zo erg aan het afvallen dat ik me zelf afgelopen week op een dieet van pizza en ijs heb gezet en een tijdje niet meer heb gesport. Nu weeg ik weer 58 kg en zie ik er direct weer een stuk gezonder uit.

Wat betreft die geweldige enneagramtest: ik ben een 7w8. En dat klopt precies
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_73371443
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef loveli het volgende:
Bedenk maar dat je het na je verhuizing prima kunt gebruiken. Nog even geduld hebben.
True, al hoop ik dan wel rechte muren te hebben en dus ook een kast te kunnen plaatsen
  Vis een optie? zondag 4 oktober 2009 @ 21:35:29 #159
70532 loveli
N
pi_73372388
Gecondoleerd Vik!
crap in = crap out
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:03:46 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73374490
Thanks voor de condoléances .
M'n oom was overigens al wat ouder, hoor. De nicht die hem vond is ook geen nicht(je), want zij is ook al ver in de 30. Maar het blijft toch je vader en het is wel confronterend, want het was een fitte man, dus je verwacht het niet. En mijn vader is ook fit en nu denk ik: o hij zal toch niet de volgende zijn??? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73374936
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Waarom zou je hem niet passen
Nou, laatste keer dat ik daar kwam, kon ik geen enkel kledingstuk in die hele winkel aan . Of mn voorgevel viel eruit, of kwam ernstig in de verdrukking (en dan had ik al steeds de grootste maat gepakt). Dus ik sla die winkel nu maar over . Vind die open rug je wel erg mooi staan trouwens! Waarom doe je hem weg?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73375249
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:

[..]

True, al hoop ik dan wel rechte muren te hebben en dus ook een kast te kunnen plaatsen
Maar dat is toch handig straks, voor als je van je extra slaapkamer een inbouwkast maakt?
Niet zomaar nu even dingen gaan verkopen waar je misschien later spijt van krijgt, hoor!
pi_73378489
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou, laatste keer dat ik daar kwam, kon ik geen enkel kledingstuk in die hele winkel aan . Of mn voorgevel viel eruit, of kwam ernstig in de verdrukking (en dan had ik al steeds de grootste maat gepakt). Dus ik sla die winkel nu maar over . Vind die open rug je wel erg mooi staan trouwens! Waarom doe je hem weg?

Hm.... Ik heb hem al best lang en iedere keer als ik een feestje heb doe ik toch een andere jurk aan..

En je kan wel gelijk hebben, ik heb daar altijd al maat L!
pi_73378555
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Je kan zelf heel gemakkelijk een inbouwkast tegen een schuine muur maken..

Als je ergens oude deuren van een schuifdeurkast op de koop kan tikken is het nog goedkoop ook
+ Planken uit een oude kast

Ik wil je wel een foto sturen van mijn super teh awesome 4 meter brede kast?
pi_73378667
Berschka is ook Spaans toch? Dus waarschijnlijk hebben ze de kleding niet aangepast op lange en van nature wat stevigere Nederlandse dames

Als ik er voorbij loop krijg ik al het gevoel van verstikking wat je hebt als je iets probeert aan te doen wat 3 maten te klein is, dus ik loop er het liefst met een grote boog omheen
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:34:23 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_73379195
Ik koop ook nooit bij Bershka. Zelfde een beetje bij Zara en Mango, dat is gebaseerd op petiterige Zuid-Europese dames en dat valt bij mij gewoon niet goed. Mijn favo winkel is toch wel River Island, gevolgd door Steps, Forecast, SPS Superstar en dan nog H&M. Maar ik moet voor truitjes echt spul hebben dat meerekt, het is zelden zo dat een stof die niet meerekt goed zit bij de borsten en strak genoeg bij de taille.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73379267
Daph! Geen kinderboeken verkopen!!!! Daar krijg je spijt van!

Kan je dat rek niet zover mogelijk tegen een schuine wand duwen? dan kan je erachter nog wat rotzooi kwijt..........
pi_73382836
Goedemorgen!

Vik, gecondoleerd! Wat een slecht nieuws hier de laatste tijd allemaal...

Ik heb vandaag een erg drukke dag:
9-11 bachelorbespreking
11-13 computerpracticum
13-15 college

Dan weer terug naar Spijkenisse, waar ik nog een kadootje moet kopen voor mijn oppaskind, dan eten, dan naar de bloedbank om bloed te geven, en dan nog naar de verjaardag van het oppaskind. En ergens tussendoor nog langs de AH, want vriendje heeft in 1 weekend alle cola opgedronken (geen idee hoe, maar ok).

Lijstje:
O: Twee volkoren crackers met komkommersalade
T: twee boterhammen met gelderse worst (niets anders in huis..)
L: twee boterhammen met gelderse worst
D: aardappeltjes met broccoli en magere spekjes
pi_73382839
Oh en mijn favo winkels zijn Esprit, Mexx, Mango en de laatste tijd ook wel Steps. River Island / Forecast vind ik ook erg leuk, net als Pieces / SPS Superstar.
pi_73382874
Goedemorgen! Klinkt inderdaad als een drukke dag zeg PPP, succes.

En heb zo tot 14h tentamen dus nu even goed ontbijten: een vijg, twee knäckebröd met kaas, wat paranoten en magere rabarberyoghurt.
pi_73382880
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:23 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen! Klinkt inderdaad als een drukke dag zeg PPP, succes.

En heb zo tot 14h tentamen dus nu even goed ontbijten: een vijg, twee knäckebröd met kaas, wat paranoten en magere rabarberyoghurt.
Van zo tot 14h ?? Wat een lang tentamen!

Ik heb wel een keer tentamen om 9-11, en dat gaat dan weer verder om 12-14, is het zoiets?
pi_73382901
Het begint pas om 9 uur hoor! En aan een stuk tot 14h uur, maar het is een open boek tentamen, en ik heb niet alles gelezen dus ik ben blij met alle tijd die ik krijg.
En ik geloof dat dit nog wel mee valt, je hebt ook tentamens van 6 uur hier.
pi_73382916
Zo. Ook ik heb een drukke dag voor de boeg, 9-15 en 19-21 college. Dus vandaag 14 uur van huis. Ben altijd blij als het voorbij is .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 5 oktober 2009 @ 08:07:50 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73383091
Ik ga mijn college van vandaag skippen. M'n essay is nog niet af (zit wel in m'n hoofd), dus ik kan m'n tijd goed gebruiken. Bovendien moet ik nog even naar mijn stageschool straks om wat dingen op te halen.
Niet meer actief op Fok!
pi_73383316
goedemorgen!

Lijstje voor vandaag:

O: knackebrod met boeren-italiaanse kaas en 2 gekookte eitjes
S: uurtje spinnen samen met Mr. Mo en mijn nieuwe spinschoentjes MET klem!
T: appel
L: 3 boterhammen (1 appelstroop en 2 met pindakaas)
T: appel
D: rauwe andijviestamppot (experimentje, met pijnboompitjes, knoflook-creme fraiche, appel en optionele spekjes)

gisteren ben ik erg ver gekomen met studieshizzle, zelfs al 500 woorden voor mijn eigen 'Short Story' geschreven voor over 2 weken en ik denk dat ik die vandaag wel af krijg. Hij wordt erg leuk, al zeg ik het zelf
Heb 2 uur tussen de colleges in straks, dus kan ook nog wat extra's doen voor pronunciation.. goed bezig zijn is zó extra motiverend

Nu maar's de eitjes uit de pan redden
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')