Ik heb 'em ook liever in de inloopkastquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
Waarom zou je een kledingrek in je slaapkamer willen?
True, al hoop ik dan wel rechte muren te hebben en dus ook een kast te kunnen plaatsenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef loveli het volgende:
Bedenk maar dat je het na je verhuizing prima kunt gebruiken. Nog even geduld hebben.
Nou, laatste keer dat ik daar kwam, kon ik geen enkel kledingstuk in die hele winkel aanquote:
Maar dat is toch handig straks, voor als je van je extra slaapkamer een inbouwkast maakt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, al hoop ik dan wel rechte muren te hebben en dus ook een kast te kunnen plaatsen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, laatste keer dat ik daar kwam, kon ik geen enkel kledingstuk in die hele winkel aan. Of mn voorgevel viel eruit, of kwam ernstig in de verdrukking (en dan had ik al steeds de grootste maat gepakt). Dus ik sla die winkel nu maar over
. Vind die open rug je wel erg mooi staan trouwens! Waarom doe je hem weg?
Je kan zelf heel gemakkelijk een inbouwkast tegen een schuine muur maken..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, al hoop ik dan wel rechte muren te hebben en dus ook een kast te kunnen plaatsen
Van zo tot 14h ?? Wat een lang tentamen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:23 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen! Klinkt inderdaad als een drukke dag zeg PPP, succes.
En heb zo tot 14h tentamen dus nu even goed ontbijten: een vijg, twee knäckebröd met kaas, wat paranoten en magere rabarberyoghurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |