Vorig deel: Lieve Paulquote:Paul de Leeuw is vanaf zaterdag terug met Lieve Paul, een VARA-programma in een compleet nieuwe setting, maar met als vanouds de nadruk op groots amu- sement en grootse verrassingen. Dat heeft de VARA donderdag laten weten. “Na vier seizoenen ‘Mooi! Weer de Leeuw’ gevuld met vele wensen is het vanaf nu tijd voor vragen! De kijker wordt wederom actief betrokken bij het nieuwe programma en kan bij Paul met al haar vragen terecht“, aldus een zegsvrouw van de VARA.
Paul de Leeuw fungeert in het programma als vraagbaak van Nederland en zal zelf of met de hulp van deskundigen allerhande kijkersvragen behandelen. Ook actuele kwesties komen aan bod. “Zoals eerder dit jaar op de schoolpleinen de discussie leefde dat mannen wel plannen hebben om zich te laten steriliseren, maar als het puntje bij het paaltje komt dan haken ze af“, licht Paul de Leeuw toe. “Zie het als een soort ‘Lieve Lolita’. Kijkers kunnen elke vraag die ze hebben aan ons (de redactie) mailen of schrijven en de leukste komen dan in de zaal.”
Ja, nog welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Mendeljev het volgende:
Vinden jullie dit programma ook een dikke domper in vergelijking met Mooi weer de Leeuw?
Niet na vorige week zondagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Mendeljev het volgende:
Vinden jullie dit programma ook een dikke domper in vergelijking met Mooi weer de Leeuw?
Lieve Paul zoekt nog even zijn weg, maar voorlopig heeft Mooi weer de leeuw een beter format gehad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Mendeljev het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lieve Paul zoekt nog even zijn weg, maar voorlopig heeft Mooi weer de leeuw een beter format gehad.
Ja al was ik MWDL wel zat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lieve Paul zoekt nog even zijn weg, maar voorlopig heeft Mooi weer de leeuw een beter format gehad.
Doelgroep is, zoals ie zelf al zei, vrouwen van 45+quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:08 schreef Horloge het volgende:
Waarom gaat het publiek altijd helemaal stuk om die semi-grappige opmerkingen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond de uitzending van gisteren ook wel leuk
Wat komt er in de plaats van k3? ohja dat programma natuurlijk met die mensen die door gaten moeten kruipen.. Denk dat daar ook wel veel mensen naar gaan kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
Volgens mij stijgen de cijfers ook weer toch?
1.237.000
maar moet je zien wat K2 zoekt k3 doet
das echt niet normaal
1 K2 ZOEKT K3 DE BESLISSING 2.449.000
2 K2 ZOEKT K3 DE FINALE 2.048.000
7 K2 ZOEKT K3 NOG 15 MINU 1.240.000
Das echt niet normaal
Wat vind NL zakt mega
Die mika of what ever had wel weg kunnen blijven wat een bagger muziek
Dat had ze graag dat Paul haar kustequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
heb erg gelachen om die zogenaamde donny osmond
en dat mens dat vol op dr bek gepakt werd door paul
adje heeft toch helemaal geen leuke rol meer , dus laat hem of zacht afvoeren of leuk terugkomen.quote:
en het is al 500% beter dan jaren terug.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Arth_NL het volgende:
Paul moet echt aan zijn Engels gaan werken. :s
Buster.quote:
Ik verafschuw mika meestal qua muziek, toen hij laag begon had ik iets van joepie, ging hij daarna weer verder als koorknaapje verloor ik hem helemaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Buster.
Ik vind Mika trouwens heerlijk zingen als ie zijn borststem gebruikt, lekkere warme stem dan. Maar zodra die falset erin komt ben ik het kwijt
haha inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
heb erg gelachen om die zogenaamde donny osmond
dat was niet te zien bij de waterpolo damesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:29 schreef Piles het volgende:![]()
Weer een hoog gehalte vlot en pittige kapsels in het publiek![]()
als ze jaar of 16 is kan ze wat meer ingaan op de actualiteit, op 11 jarige leeftijd kun je gewoon niet alle onderwerpen doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:39 schreef Horloge het volgende:
Ze heeft wel die typische cabaretier-flow. Geinig.
Kom jij wel eens buiten dan ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
Iemand uit Zaltbommel van mijn leeftijd. Ken haar niet. Import dus
Dapper dat ze daar zo over wil vertellen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is het meisje niet gegunt met het overwinnen van kanker
ze hield zich aardig groot en zei op het laatst liefste niets meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:12 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Dapper dat ze daar zo over wil vertellen.
Had wel het idee dat ze wat emotioneel werd toen het gesprekje er op zat.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef Paul het volgende:
Kijk nu terug, Paul kan niet van het balletjongetje afblijven
wel een shetlander , want ze is maar 1.52quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef Adelante het volgende:
Het is net een paard, maar wel een spontaan mens.
Die Fado is soms prachtig, ookal versta je er geen ruk vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
zingen in spaans / portugees vind ik zo afstandelijk , 95 % van nederland spreekt geen spaans laat staan portugees.
Sting heeft ook een portugees album gemaakt, gelukkig stond de vertaling in het engels in het boekjequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die Fado is soms prachtig, ookal versta je er geen ruk van
Waarom vind je hem naar ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een nare vent is die Van Gaal toch, maar wel leuke TV dit met Truus in haar latex pakje
Egocentrist pur sang. In zijn overkomen dan.quote:
Die irritante hysterische lach was een afknappertje...quote:
Inderdaad een spontaan mens wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef Adelante het volgende:
Het is net een paard, maar wel een spontaan mens.
Hij heet Buster.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb Busse 2x in het echt gezien in zijn programma Papaul in Hilversum destijds.
Dat drong me wel door, hebben jullie niet gezien toen Paul Busse zei .quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat drong vorige week ook al niet door
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb Busse 2x in het echt gezien in zijn programma Papaul in Hilversum destijds.
Meld je het hier wel even van tevoren als je op tv komt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Daniane het volgende:
We gaan iets insturen voor een vriendin, misschien zie je me over een tijd dus @ Paul.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:28 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Meld je het hier wel even van tevoren als je op tv komt?
Iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
paul is lekker op dreef, flapt er weer alles uit
Dat viel mij ook al op.quote:
Ik bedoelde ook voor K3 zelf, maargoedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:30 schreef Piles het volgende:
De eerste keer dat ik het nummer hoorde, dus ik heb alles mooi ontweken de laatste weken
yesssssssquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:27 schreef BartUlft het volgende:
het programma wordt ook met de week beter!
Doesn't understand satire when her nose gets rubbed in it.quote:
Serieusquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
De kijkcijfers gaan weer goed ze staan in iedergeval boven hole in de wall
(4) LIEVE PAUL 1.313.000
Dat dus....quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
Vrouw en kinderen
Is die man géén homo?![]()
Zijn vrouw was dan ook meer van het mannelijke soort. Je moet die aflevering is terugkijken, het meest aparte stel wat ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
Vrouw en kinderen
Is die man géén homo?![]()
Wat, was hij wel homo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:44 schreef 7eVeNL het volgende:
Het hoge woord is er uit hoor, dat kon ook echt niet anders, maar mooi figuur
Ja, maar hij kwam er pas na zijn 40ste achterquote:
Jep. Hij vertelde net dat hij het z'n vrouw voor "Ik vertrek" al had verteld, maar dat ze het nog wilden proberen..quote:
Ik vind het wel leuk. Gisteren niet gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
tot nu toe is de uitzending niet leuk.
Ik vind Paul juist in deze rol heel leuk, ook grappig dat hij die Martien als gast heeft. Vroeg me toen al af waarom hij in godsnaam met een vrouw samenwoonde.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Paul het volgende:
Leuke bar hoor die cafe rouge
[ afbeelding ]
het is ook in vergelijking met gisteren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Gisteren niet gezien.
Mischien vergelijk je het daarmee
Ik zie dat die dikke van RTL Boulevard er ook komt (samen met Albertquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Paul het volgende:
Leuke bar hoor die cafe rouge
[ afbeelding ]
quote:Op [url = Lieve Paul #2: Lieve Paul, waar gaat het programma over? # 73822311] zondag 18 oktober 2009 21:39 [/ url] schreef tong80 het volgende:
Die vent is gewoon homo. Kwam pas laat uit de kast.
Dat is toch duidelijk:?
: P
quote:Op [url = Ik vertrek #5: Waar Eric en Martine niet meer samen zijn!! # 65091436] donderdag 15 januari 2009 23:04 [/url] schreef peeet1 het volgende:
deze aflevering was aflevering 2
de link hier onder is aflevering 1
http://player.omroep.nl/?aflID=3621884
Gast wat doe je allemaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:00 schreef peeet1 het volgende:
[quote] [b] Op [url = Lieve Paul #2: Lieve Paul, waar gaat het programma over? # 73822311] zondag 18 oktober 2009 21:39 [/ url] schreef tong80 het volgende: [/ b]
Die vent is gewoon homo. Kwam pas laat uit de kast.
Dat is toch duidelijk:?
: P
[/ Quote]
![]()
Ik vertrek #5: Waar Eric en Martine niet meer samen zijn!! # 65091054
[quote] [b] Op [url = Ik vertrek #5: Waar Eric en Martine niet meer samen zijn!! # 65091436] donderdag 15 januari 2009 23:04 [/ url] schreef peeet1 het volgende: [/ b]
deze aflevering was aflevering 2
de link hier onder is aflevering 1
http://player.omroep.nl/?aflID=3621884
[/ Quote]
Marc van der Linden is ook homo hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie dat die dikke van RTL Boulevard er ook komt (samen met Albert)
[ afbeelding ]
Vanochtend even teruggekeken, maar dat stuk heb ik maar geskipt. Nam inderdaad veel te veel tijd in.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:10 schreef BartUlft het volgende:
Wouter Hamel![]()
Voor de rest saaie uitzending, dat de gesprek met die tafeltennis tuthola leek ook maar geen eind aan te komen.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)oires/toetsenborden/ ->Voor toetsenborden, waar de leestekens het wél doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:28 schreef mathijs23 het volgende:
ik vind de nieuwe versie van mwdl echt minder ik vind het ook jammer dat hij nog steeds die day after doet want dan zit je je op iets te verheugen en dat komt niet meer maar dat komt in de day after dan zouden ze bijvoorbeeld iets minder moeten beloven en dan pas zondag alles zeggen wat er zaterdag niet meer in paste![]()
![]()
Ik vond dat ook de leukste aflevering van Ik vertrek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
Die homo bij Paul, wat een leuke kerel
Onder andere ja. En die Frans Bauer en Rene Frogerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je grote vriendin miss mo mo mo mo montreal die komt.
gezien dat er gemiddeld 500k mensen heen gaan, mag die verwachting er zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Musicals![]()
![]()
.
TV-mensen die menen dat 'heel Nederland' daarop zit te wachten![]()
![]()
.
Gast.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Musicals![]()
![]()
.
![]()
.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Musicals![]()
![]()
.
![]()
.
die werkt bij Roel nooit , de zenderkeuze knop voor de radio ook al nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die blauwe knop bovenaan moet je hebben
't Is al voorbijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die blauwe knop bovenaan moet je hebben
Ik ben ff koffie zetten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
nou Roel kom maar met je reactie
ik moet je er helaas gelijk in geven, erg rommelig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:29 schreef jmac het volgende:
Wat een chaotische show en slecht geproduceerde items.
Ik vond er geen doorkomen aan en ben allerlei andere dingen gaan doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:29 schreef jmac het volgende:
Wat een chaotische show en slecht geproduceerde items.
Het was ook echt helemaal niet leuk he? Dacht dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat item met Annie de Rooij sloeg nergens op.
Dat heb ik ook inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef Fred_B het volgende:
Ondanks de mooie momenten af en toe, heb ik niet het idee dat dit format echt iets zal gaan worden eigenlijk.
laagdrempelige humor kan best leuk zijn op zijn tijd. maar moet niet te vaak zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:37 schreef Purdey het volgende:
Met dat stukje over die pannenkoeken na de sex kwam bij mijn broer het bier z'n neus uit van het lachen,terwijl ik het zelf best flauw vond
Die jongste 2 nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft die oudste zoon van froger de stem van zijn vader.
Dat maakt het mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je merkte op het einde dat rene het moeilijk begon te krijgen.
Ik vond het aankondigen door haar zelf al zieligquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol geen diepte interview met miss montreal
Dat had ik wel verwacht van Paul dat hij met haar een interview zal doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol geen diepte interview met miss montreal
had eigenlijk verwacht dat ze afgekapt zou worden door het einde van het programmaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het aankondigen door haar zelf al zielig
misschien ook wel galgje met Bubléquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat nou de hele uitzending aan die Bublé opgehangen worden?
hmmm afwachten dan maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens de promo zou hij er wel zijn.
Eensch, wat een baggerprogramma is datquote:
Ja inderdaad, da's geen onthulling.quote:
Ik wist dat niet, hoewel het wel te zien was aan hem...quote:
Inderdaad Mooi weer de leeuw was veel leuker, dit zijn van die saaie "grapjes" en nutteloze items..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik verlang terug naar de oude shows, de nieuwe shows worden steeds minder.
Vond Bublé ook een stuk grappiger dan ik dacht dat'ie zou zijn... Jammer dat dat Oprah verhaal er zo halfbakken uitkwam, maar wat een stem heeft die gast toch. Gooit'ie er zo ff uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gelukkig kan Bublé de humor er wel van inzien.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik verlang terug naar de oude shows, de nieuwe shows worden steeds minder.
Is wel sneu voor Paulquote:Op zondag 1 november 2009 09:50 schreef Michie_ het volgende:
Arme Paul. met de kijkcijfers gaat het ook steeds minder, gisteren keken er "maar" 1.014.000 mensen naar lieve paul.
Ik zeg niet dat het gisteren een mooie uitzending was! Nee, ik vond het niet zo mooi. Zondag's lukt het wel beter qua kijkcijfersquote:Op zondag 1 november 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ie beter z'n best doen. Zo simpel is dat.
Precies, hij wordt er nogal ernstig overmatig voor betaald namelijk. Dan mag ie ook wel iets presteren.quote:Op zondag 1 november 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ie beter z'n best doen. Zo simpel is dat.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michael Bublé is echt grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |