gezien dat er gemiddeld 500k mensen heen gaan, mag die verwachting er zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Musicals![]()
![]()
.
TV-mensen die menen dat 'heel Nederland' daarop zit te wachten![]()
![]()
.
Gast.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Musicals![]()
![]()
.
![]()
.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Musicals![]()
![]()
.
![]()
.
die werkt bij Roel nooit , de zenderkeuze knop voor de radio ook al nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die blauwe knop bovenaan moet je hebben
't Is al voorbijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die blauwe knop bovenaan moet je hebben
Ik ben ff koffie zetten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
nou Roel kom maar met je reactie
ik moet je er helaas gelijk in geven, erg rommelig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:29 schreef jmac het volgende:
Wat een chaotische show en slecht geproduceerde items.
Ik vond er geen doorkomen aan en ben allerlei andere dingen gaan doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:29 schreef jmac het volgende:
Wat een chaotische show en slecht geproduceerde items.
Het was ook echt helemaal niet leuk he? Dacht dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat item met Annie de Rooij sloeg nergens op.
Dat heb ik ook inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef Fred_B het volgende:
Ondanks de mooie momenten af en toe, heb ik niet het idee dat dit format echt iets zal gaan worden eigenlijk.
laagdrempelige humor kan best leuk zijn op zijn tijd. maar moet niet te vaak zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:37 schreef Purdey het volgende:
Met dat stukje over die pannenkoeken na de sex kwam bij mijn broer het bier z'n neus uit van het lachen,terwijl ik het zelf best flauw vond
Die jongste 2 nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft die oudste zoon van froger de stem van zijn vader.
Dat maakt het mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je merkte op het einde dat rene het moeilijk begon te krijgen.
Ik vond het aankondigen door haar zelf al zieligquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol geen diepte interview met miss montreal
Dat had ik wel verwacht van Paul dat hij met haar een interview zal doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol geen diepte interview met miss montreal
had eigenlijk verwacht dat ze afgekapt zou worden door het einde van het programmaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het aankondigen door haar zelf al zielig
misschien ook wel galgje met Bubléquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat nou de hele uitzending aan die Bublé opgehangen worden?
hmmm afwachten dan maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens de promo zou hij er wel zijn.
Eensch, wat een baggerprogramma is datquote:
Ja inderdaad, da's geen onthulling.quote:
Ik wist dat niet, hoewel het wel te zien was aan hem...quote:
Inderdaad Mooi weer de leeuw was veel leuker, dit zijn van die saaie "grapjes" en nutteloze items..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik verlang terug naar de oude shows, de nieuwe shows worden steeds minder.
Vond Bublé ook een stuk grappiger dan ik dacht dat'ie zou zijn... Jammer dat dat Oprah verhaal er zo halfbakken uitkwam, maar wat een stem heeft die gast toch. Gooit'ie er zo ff uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gelukkig kan Bublé de humor er wel van inzien.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik verlang terug naar de oude shows, de nieuwe shows worden steeds minder.
Is wel sneu voor Paulquote:Op zondag 1 november 2009 09:50 schreef Michie_ het volgende:
Arme Paul. met de kijkcijfers gaat het ook steeds minder, gisteren keken er "maar" 1.014.000 mensen naar lieve paul.
Ik zeg niet dat het gisteren een mooie uitzending was! Nee, ik vond het niet zo mooi. Zondag's lukt het wel beter qua kijkcijfersquote:Op zondag 1 november 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ie beter z'n best doen. Zo simpel is dat.
Precies, hij wordt er nogal ernstig overmatig voor betaald namelijk. Dan mag ie ook wel iets presteren.quote:Op zondag 1 november 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ie beter z'n best doen. Zo simpel is dat.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michael Bublé is echt grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |