Het was ook echt helemaal niet leuk he? Dacht dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat item met Annie de Rooij sloeg nergens op.
Dat heb ik ook inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef Fred_B het volgende:
Ondanks de mooie momenten af en toe, heb ik niet het idee dat dit format echt iets zal gaan worden eigenlijk.
laagdrempelige humor kan best leuk zijn op zijn tijd. maar moet niet te vaak zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:37 schreef Purdey het volgende:
Met dat stukje over die pannenkoeken na de sex kwam bij mijn broer het bier z'n neus uit van het lachen,terwijl ik het zelf best flauw vond
Die jongste 2 nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft die oudste zoon van froger de stem van zijn vader.
Dat maakt het mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je merkte op het einde dat rene het moeilijk begon te krijgen.
Ik vond het aankondigen door haar zelf al zieligquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol geen diepte interview met miss montreal
Dat had ik wel verwacht van Paul dat hij met haar een interview zal doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol geen diepte interview met miss montreal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |