had eigenlijk verwacht dat ze afgekapt zou worden door het einde van het programmaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het aankondigen door haar zelf al zielig
misschien ook wel galgje met Bubléquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat nou de hele uitzending aan die Bublé opgehangen worden?
hmmm afwachten dan maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens de promo zou hij er wel zijn.
Eensch, wat een baggerprogramma is datquote:
Ja inderdaad, da's geen onthulling.quote:
Ik wist dat niet, hoewel het wel te zien was aan hem...quote:
Inderdaad Mooi weer de leeuw was veel leuker, dit zijn van die saaie "grapjes" en nutteloze items..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik verlang terug naar de oude shows, de nieuwe shows worden steeds minder.
Vond Bublé ook een stuk grappiger dan ik dacht dat'ie zou zijn... Jammer dat dat Oprah verhaal er zo halfbakken uitkwam, maar wat een stem heeft die gast toch. Gooit'ie er zo ff uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gelukkig kan Bublé de humor er wel van inzien.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik verlang terug naar de oude shows, de nieuwe shows worden steeds minder.
Is wel sneu voor Paulquote:Op zondag 1 november 2009 09:50 schreef Michie_ het volgende:
Arme Paul. met de kijkcijfers gaat het ook steeds minder, gisteren keken er "maar" 1.014.000 mensen naar lieve paul.
Ik zeg niet dat het gisteren een mooie uitzending was! Nee, ik vond het niet zo mooi. Zondag's lukt het wel beter qua kijkcijfersquote:Op zondag 1 november 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ie beter z'n best doen. Zo simpel is dat.
Precies, hij wordt er nogal ernstig overmatig voor betaald namelijk. Dan mag ie ook wel iets presteren.quote:Op zondag 1 november 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ie beter z'n best doen. Zo simpel is dat.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michael Bublé is echt grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |