Vorig deel: Lieve Paulquote:Paul de Leeuw is vanaf zaterdag terug met Lieve Paul, een VARA-programma in een compleet nieuwe setting, maar met als vanouds de nadruk op groots amu- sement en grootse verrassingen. Dat heeft de VARA donderdag laten weten. “Na vier seizoenen ‘Mooi! Weer de Leeuw’ gevuld met vele wensen is het vanaf nu tijd voor vragen! De kijker wordt wederom actief betrokken bij het nieuwe programma en kan bij Paul met al haar vragen terecht“, aldus een zegsvrouw van de VARA.
Paul de Leeuw fungeert in het programma als vraagbaak van Nederland en zal zelf of met de hulp van deskundigen allerhande kijkersvragen behandelen. Ook actuele kwesties komen aan bod. “Zoals eerder dit jaar op de schoolpleinen de discussie leefde dat mannen wel plannen hebben om zich te laten steriliseren, maar als het puntje bij het paaltje komt dan haken ze af“, licht Paul de Leeuw toe. “Zie het als een soort ‘Lieve Lolita’. Kijkers kunnen elke vraag die ze hebben aan ons (de redactie) mailen of schrijven en de leukste komen dan in de zaal.”
Ja, nog welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Mendeljev het volgende:
Vinden jullie dit programma ook een dikke domper in vergelijking met Mooi weer de Leeuw?
Niet na vorige week zondagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Mendeljev het volgende:
Vinden jullie dit programma ook een dikke domper in vergelijking met Mooi weer de Leeuw?
Lieve Paul zoekt nog even zijn weg, maar voorlopig heeft Mooi weer de leeuw een beter format gehad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Mendeljev het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lieve Paul zoekt nog even zijn weg, maar voorlopig heeft Mooi weer de leeuw een beter format gehad.
Ja al was ik MWDL wel zat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lieve Paul zoekt nog even zijn weg, maar voorlopig heeft Mooi weer de leeuw een beter format gehad.
Doelgroep is, zoals ie zelf al zei, vrouwen van 45+quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:08 schreef Horloge het volgende:
Waarom gaat het publiek altijd helemaal stuk om die semi-grappige opmerkingen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond de uitzending van gisteren ook wel leuk
Wat komt er in de plaats van k3? ohja dat programma natuurlijk met die mensen die door gaten moeten kruipen.. Denk dat daar ook wel veel mensen naar gaan kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
Volgens mij stijgen de cijfers ook weer toch?
1.237.000
maar moet je zien wat K2 zoekt k3 doet
das echt niet normaal
1 K2 ZOEKT K3 DE BESLISSING 2.449.000
2 K2 ZOEKT K3 DE FINALE 2.048.000
7 K2 ZOEKT K3 NOG 15 MINU 1.240.000
Das echt niet normaal
Wat vind NL zakt mega
Die mika of what ever had wel weg kunnen blijven wat een bagger muziek
Dat had ze graag dat Paul haar kustequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
heb erg gelachen om die zogenaamde donny osmond
en dat mens dat vol op dr bek gepakt werd door paul
adje heeft toch helemaal geen leuke rol meer , dus laat hem of zacht afvoeren of leuk terugkomen.quote:
en het is al 500% beter dan jaren terug.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Arth_NL het volgende:
Paul moet echt aan zijn Engels gaan werken. :s
Buster.quote:
Ik verafschuw mika meestal qua muziek, toen hij laag begon had ik iets van joepie, ging hij daarna weer verder als koorknaapje verloor ik hem helemaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Buster.
Ik vind Mika trouwens heerlijk zingen als ie zijn borststem gebruikt, lekkere warme stem dan. Maar zodra die falset erin komt ben ik het kwijt
haha inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
heb erg gelachen om die zogenaamde donny osmond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |