UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Als jullie het niet doen, moet ik het maar doen he.quote:
Justin haakte ineens afquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jullie het niet doen, moet ik het maar doen he.
beetje die van mij van #242 gejatquote:
nouquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justin haakte ineens af
[..]
beetje die van mij van #242 gejat
leuk zusje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wouterrr
Zo me zusje ff weg brengen naar een verjaardag
quote:
picsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Och wel aardige meid, maar op uiterlijk bedoelen jullie. Kan er mee door
joahquote:
heb jij je zusje niet toegevoegdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ze is 18, verder check hyves maar
Hoe is het? Ga je nog uit vanavond?quote:
neuh, moet af en toe een beetje sparenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoe is het? Ga je nog uit vanavond?
Ik twijfel nog..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, moet af en toe een beetje sparen
jij dan?
fles cola?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik twijfel nog..Douchen, Pyjama aan en dan lekker op de bank liggen met een fles cola en een zak chips. Straks nog uitgaan, tot die tijd beetje fokken, beetje tv kijken.
Wat dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fles cola?
nou, ik wist het wel
aan 't bierquote:
Je bent ook zo voorspelbaarquote:
waarom altijd zo moeilijk doen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent ook zo voorspelbaarMaar wel een goed plan
![]()
Ik weet alleen nog niet waar ik mijn biertje zal nuttigen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is meer een zalencentrumOf je moet gewoon teren op een bruiloft van een ander
Geen gebrek aan keuze in ieder geval:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
mja, weet ik d'r van. ik kom nooit in een cafe daar
Morgen om 09:00 voetballen in De Luttequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:avond
Morgen om half 10 voetballen in luttenberg![]()
Das wel optijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Morgen om 09:00 voetballen in De Lutte
ojah, buddy's daar heb ik wel eens van gehoordquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen gebrek aan keuze in ieder geval:
Buddy's
Cocktails & Dreams
De Smidse
De Ster
De Whee
De Wienerstube
De Zon
Jachtlust
Tapperij
Ex. café's
De Babbel
Hart van Goor (B&T)
Nooitgedagt
In hoogtijdagen waren er dus 12 kroegen in een plaats van 12300 inwoners. Biertje?
tjah, dat hej mangsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
avond
Morgen om half 10 voetballen in luttenberg![]()
Danielquote:
Jij ook!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 07:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daniel![]()
Jou had ik nog wel ff verwacht, succes zo
hmm, jammerquote:
quote:
middag, ook goedquote:
Is dat ergens een synoniem voor?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks de pony's een suikerklontje geven
ik vermoed dat het iets met voetbal te maken heeftquote:
ik had het wel goedquote:
Oh... Ik dacht eerst dat het was om Samzz te imponerenquote:
Wat zei je eh.. Marko?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks de pony's een suikerklontje geven
ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht eerst dat het was om Samzz te imponeren
Volgende week draaien we weer omquote:
Heracles wint alle aankomende duels, en Twente en PSV verliezen allesquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgende week draaien we weer om
Twente krijgt AZ op bezoek (1-2)
PSV krijgt Heerenveen op bezoek (3-2)
Wat dan, was je moeder ook bij Bruins?quote:
Ga ik binnenkort wel doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja Marko, ik moet je al heel lang de groeten doen van Jori, en zeggen dat je best eens (gratis) op de koffie kan komen bij ons als hij er is.
Ja, zoiets.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort wel doen![]()
Ik neem aan dat hij er wel doordeweeks is tussen 12 en 20?
Foei.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, goeiemiddag allemaal
Ik zit nu op stage, stiekem te Fok!ken, terwijl ik ondertussen dossiers aan het bijwerken ben
Mja, vind dossiers bijwerken echt supersaai.quote:
Aah okej! Ik heb zn nummer niet maar dan kom ik wel een keer langsquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Hij zei nog dat jij zn nummer wel had, dus kan je hem wel bellen ofzo.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aah okej! Ik heb zn nummer niet maar dan kom ik wel een keer langs
Jep.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als ik om 4 uur er ben op de woonboulevard ?
Oke tot morgen danquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
Ik moet morgen van 11 tot 7, dusss...
Zoo, dossiers so far so good af.
Nu naar de groep en om 4 uur naar mn meisje toe
Heb je nog wel een voldoende dan? Of dat ook niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef norich het volgende:
Middag
Net een toets Engels gehad, ging niet zo goed
Let's hope so. De uitslag duurt denk ik nog wel evenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb je nog wel een voldoende dan? Of dat ook niet?
das ook wel klote, lang wachtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef norich het volgende:
[..]
Let's hope so. De uitslag duurt denk ik nog wel even
Ik ben ook nog steeds niet helemaal goed te pas..quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:35 schreef haakon het volgende:
euj mensen !
hoesset hier ?
k ben gigantisch slecht te pas =[ wat te doen ?
quote:Man masturbeert bij meisjes
In het Noord-Brabantse Nieuwendijk werden gisteravond twee meisjes lastig gevallen door een schennispleger, die naast de meisjes op een bankje begon te sjorren.
De twee meisjes van 14 en 15 jaar oud zaten lekker een sigaretje te roken op een bankje op een fietspad langs de A27. Een gele bromfietser kwam voorbij gereden en begroette de meisjes. Kennelijk vond de bromfietser de begroeting hartelijk, want hij keerde en kwam terug naar de beide meisjes.
Nadat de bromfietser oneerbare seksuele voorstellen deed vroegen ze hem om op te donderen. Dit had echter een averechts effect, want ging hij op het bankje zitten masturberen. De geschrokken meisjes zijn vervolgens weggegaan en informeerden hun ouders over het voorval.
De politie is op zoek naar eventuele getuigen. Het signalement dat opgegeven is, zegt dat het om een blanke man gaat die op een gele bromfiets reed en een rood-zwartkleurige integrale helm droeg.
quote:Spuugt je vriendin je kwakkie gelijk weer uit nadat je in haar mond bent klaargekomen? Dan is er nu een goede reden voor haar om die gênante gewoonte af te leren. Uit wetenschappelijk onderzoek is namelijk gebleken dat sperma vrouwen langer jong laat blijven.
Voor de opzienbare uitslag van het onderzoek hebben twee onderzoekers, Frank Madeo en Tobias Eisenberg van de Karl-Franzens Universiteit in het Oostenrijkse Graz, 29 onderzoekers uit zes landen en elf universiteiten gecoördineerd. De uitkomst is gisteren gepubliceerd in het internationale wetenschappelijke tijdschrift 'Nature Cell Biology'.
De verjongende stof spermidine is in zeer grote hoeveelheden in het mannelijk sperma aanwezig. De stof helpt beschadigde cellen te herstellen en weet zo het verouderingsproces te vertragen. Spermidine is in alle lichaamscellen aanwezig, maar de concentratie neemt met de jaren af. Tot nu toe was echter alleen bekend dat de stof een belangrijke rol vormt in de celgroei.
Wetenschapper Eisenberg is zeer enthousiast over de vondst. "Het zou kunnen dat we de Heilige Graal van verouderingsonderzoek hebben gevonden", vertelt hij. De resultaten kunnen ook van belang zijn voor klinisch onderzoek, bijvoorbeeld bij leeftijdsgerelateerde ziekten zoals Alzheimer en Parkinson.
Wat je vriendin niet hoeft te weten, is dat spermidine niet alleen in sperma voorkomt. Ook levensmiddelen als grapefruit, tarwekiemen en sojabonen bevatten namelijk spermidine.
Dat heb ik mijn vriendin vanaf het begin al gezegd!!quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef haakon het volgende:
ja bier, sambuca, goldstrike en weet ik veel welke troep ik allemaal gehad heb gister
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef haakon het volgende:
ziekeen maat van me:
- Pim! Machiel is beneden hahah,, zoeptoeter
- Pim! Machiel is beneden wat heb jij vaak je reet en je lul laten zien gister:P
Je was toch niet bij Bruins die gast die bij het podium hele tijd zijn broek naar beneden deed?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef haakon het volgende:
ja bier, sambuca, goldstrike en weet ik veel welke troep ik allemaal gehad heb gister
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je was toch niet bij Bruins die gast die bij het podium hele tijd zijn broek naar beneden deed?
Heb ik niet op gelet! Ik zag dat die gast zijn broek hele tijd uitdeed en met zijn kont richting de band gingquote:
Dat zeg ik!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef haakon het volgende:
ik had een t-shirt aan gistermaar ik kan dat ook wel gedaan hebben
wat voor t-shirt had je aan? nog specifieke opdruk? misschien dat Daniël dat nog weetquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef haakon het volgende:
ik had een t-shirt aan gistermaar ik kan dat ook wel gedaan hebben
JA!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef haakon het volgende:
eeh, een zwarte, met red light city voorop, allemaal kleuren op de voorkant
#2quote:
quote:
Tjoquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef haakon het volgende:
k ga slapen, hopelijk morgen wat beter te pas
weltrusten alvast![]()
Jaloers is*quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef haakon het volgende:
weltrusten alvast![]()
quote:
trustenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef haakon het volgende:
weltrusten alvast![]()
Ik moet ook nog iets maken, iets goeds maken wat ik afgelopen zaterdag niet heb gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet nog genoeg maken, dus er gaat nu veel koffie in hier
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets maken, iets goeds maken wat ik afgelopen zaterdag niet heb gedaan![]()
Dus zo meteen de kroeg in duiken voor mijn welverdiende biertje
Moet alleen niet te gezellig worden zoals de afgelopen 2 weken. Anders ben ik morgen weer met mijn brakke hoofd op het werkquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
denk dat jij een leukere avond gaat krijgen dan david
beter slecht in de baas z'n tijd dan in je eigen tijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moet alleen niet te gezellig worden zoals de afgelopen 2 weken. Anders ben ik morgen weer met mijn brakke hoofd op het werk
Zolang de baas het maar niet zietquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
beter slecht in de baas z'n tijd dan in je eigen tijd
houd die d'r niet van?quote:
Nathquote:
maandag slecht, dinsdag een bad hair day, woensdag een baaldag, donderdag verslapen en vrijdag tegen het weekend aan zitten te hikken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je hersendood bent? Nou nee, niet echt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef ACT-F het volgende:
Fuck de baas, af en toe moet je aan jezelf denken. Loyaliteit komt niet van één kant![]()
Ik ga ervandoor!
hehe ja mijn 2 weken ban is voorbij, op VBL op FOK zul je mij niet meer zienquote:
het volgende topic sta je als het goed is in de OP jahquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:55 schreef haakon het volgende:
ok ok, thnx ! en dan sta ik er als het goed is de volgende keer tussen?
gezellig dat je hier dan nog wel komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe ja mijn 2 weken ban is voorbij, op VBL op FOK zul je mij niet meer zien
hier nog wel,
wie was er zondag bij bruins? Toevallig een aardig ruzietje in de Taveerne gezien?
Nee, wel verhalen over gehoord... En een enorme plas bloed in de heren wc gezien!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe ja mijn 2 weken ban is voorbij, op VBL op FOK zul je mij niet meer zien
hier nog wel,
wie was er zondag bij bruins? Toevallig een aardig ruzietje in de Taveerne gezien?
Ging er teringhard aan toe, 15 vs 15 midden in de taveernequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, wel verhalen over gehoord... En een enorme plas bloed in de heren wc gezien!
Daar zijn wij niet van gediend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die kerels wilden gewoon een dikke pit starten man!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:31 schreef haakon het volgende:
kan me geen ruzie herinneren, eigenlijk helemaal niets meer
Haha, ik ben daar niet geweest, eigenlijk alleen Clubbin en Bandzaal!quote:
wij staan altijd in de dellequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, ik ben daar niet geweest, eigenlijk alleen Clubbin en Bandzaal!Maar goed ook achteraf gezien!
Haha, daar staan altijd de ECHT lompe boeren toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:42 schreef haakon het volgende:
[..]
wij staan altijd in de delleals je vanaf de bandzaal komt gelijk links op dat verhoginkje ^^
nou nou, dat valt altijd nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, daar staan altijd de ECHT lompe boeren toch?
hotdog of rookworst?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:40 schreef haakon het volgende:
ik zit al op school -.-, moet nog tot 3 uur.., zo tussenuurtje, ff een hotdog halen bij de hema![]()
Issie goed ja?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef haakon het volgende:
hotdog gehad, geniaal met die saus![]()
nu nog ff verslag afmaken, en vanmiddag wéér District9 kijken
ziekelijk vette film !quote:
hmm, ik zag daar zondagavond reclame van in de bios. issie in HD-kwaliteit te lenen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:12 schreef haakon het volgende:
[..]
ziekelijk vette film !
toen ik de trailers zag, dacht ik: hmm, beetje b-film ofniet?
had em gedownload, gekeken, duurt iets van 2 uur.. maar wat een lijpe film
ik heb em niet in HD, maar HD hoeft niet.. in normale kwaliteit is ie echt al superrrquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik zag daar zondagavond reclame van in de bios. issie in HD-kwaliteit te lenen?
mja, ik wil 'm op onze tv bekijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:20 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb em niet in HD, maar HD hoeft niet.. in normale kwaliteit is ie echt al superrr
downleen je zeker mpeg-jes ofzo ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mja, ik wil 'm op onze tv bekijken
en waarom krijg ik trouwens altijd een hele vage resolutie bij gedownleende films? weet iemand dat?
Veel plezierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:54 schreef haakon het volgende:
ik ben vrij !
ff naar huis, dan naar Hengelo bij een maat van me District9 kijken
groetjes !
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:01 schreef Robinhoo het volgende:
meer om te vluchten voor de bewakers die ons zochten maar okeHeb er wel een half uurtje gestaan.
nee, die HD films waren mkv bestandenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:42 schreef haakon het volgende:
[..]
downleen je zeker mpeg-jes ofzo ?
ik downleen alleen maar Retail films, DVDRips enz.. af en toe een R5-je, wat bijna gelijk is aan retail..
en dan vaak alleen maar VIDEO_TS files of ISO's. Geen AVI bestanden ofzo.
in de voorraadkast van de mac?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Marko nu bezig is met het palen van Nathalie.
Uit nog betrouwbare bron heb ik gehoord dat hij zei:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de voorraadkast van de mac?
quote:Bwahaha! Zullen we een Big-Mac nadoen? Dan ben jij het broodje en ik het vlees!!!111!!
dat doe je toch met z'n drieën?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Uit nog betrouwbare bron heb ik gehoord dat hij zei:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Marko nu bezig is met het palen van Nathalie.
En Nathalie denkt danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik denk dat Marko echt zo'ntrekt als hij dit allemaal leest!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bwahaha! Zullen we een Big-Mac nadoen? Dan ben jij het broodje en ik het vlees!!!111!!
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik denk dat Marko echt zo'ntrekt als hij dit allemaal leest!
quote:
Maar Enschede ís mooiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vandaag nog met de motor door hengelo en enschede gereden, was weer mooi!
Maar motor rijden ís mooiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vandaag nog met de motor door hengelo en enschede gereden, was weer mooi!
Goed!quote:
welterustenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed!
Ben moe, dus ik ga nu naar bed.
Doei!
het moet toch niet gekker wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook zo een keer mien nest in, morgen vroeg eruit
Mooi gehad dus?quote:
Ik ben net terug van werken, zo mijn nest maar eens opzoeken!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel![]()
Jij nog wat gedaan vanavond
Aahquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ben net terug van werken, zo mijn nest maar eens opzoeken!
Bij de Kartbaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |