Daar zijn wij niet van gediend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die kerels wilden gewoon een dikke pit starten man!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:31 schreef haakon het volgende:
kan me geen ruzie herinneren, eigenlijk helemaal niets meer
Haha, ik ben daar niet geweest, eigenlijk alleen Clubbin en Bandzaal!quote:
wij staan altijd in de dellequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, ik ben daar niet geweest, eigenlijk alleen Clubbin en Bandzaal!Maar goed ook achteraf gezien!
Haha, daar staan altijd de ECHT lompe boeren toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:42 schreef haakon het volgende:
[..]
wij staan altijd in de delleals je vanaf de bandzaal komt gelijk links op dat verhoginkje ^^
nou nou, dat valt altijd nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, daar staan altijd de ECHT lompe boeren toch?
hotdog of rookworst?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:40 schreef haakon het volgende:
ik zit al op school -.-, moet nog tot 3 uur.., zo tussenuurtje, ff een hotdog halen bij de hema![]()
Issie goed ja?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef haakon het volgende:
hotdog gehad, geniaal met die saus![]()
nu nog ff verslag afmaken, en vanmiddag wéér District9 kijken
ziekelijk vette film !quote:
hmm, ik zag daar zondagavond reclame van in de bios. issie in HD-kwaliteit te lenen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:12 schreef haakon het volgende:
[..]
ziekelijk vette film !
toen ik de trailers zag, dacht ik: hmm, beetje b-film ofniet?
had em gedownload, gekeken, duurt iets van 2 uur.. maar wat een lijpe film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |