quote:Man masturbeert bij meisjes
In het Noord-Brabantse Nieuwendijk werden gisteravond twee meisjes lastig gevallen door een schennispleger, die naast de meisjes op een bankje begon te sjorren.
De twee meisjes van 14 en 15 jaar oud zaten lekker een sigaretje te roken op een bankje op een fietspad langs de A27. Een gele bromfietser kwam voorbij gereden en begroette de meisjes. Kennelijk vond de bromfietser de begroeting hartelijk, want hij keerde en kwam terug naar de beide meisjes.
Nadat de bromfietser oneerbare seksuele voorstellen deed vroegen ze hem om op te donderen. Dit had echter een averechts effect, want ging hij op het bankje zitten masturberen. De geschrokken meisjes zijn vervolgens weggegaan en informeerden hun ouders over het voorval.
De politie is op zoek naar eventuele getuigen. Het signalement dat opgegeven is, zegt dat het om een blanke man gaat die op een gele bromfiets reed en een rood-zwartkleurige integrale helm droeg.
quote:Spuugt je vriendin je kwakkie gelijk weer uit nadat je in haar mond bent klaargekomen? Dan is er nu een goede reden voor haar om die gęnante gewoonte af te leren. Uit wetenschappelijk onderzoek is namelijk gebleken dat sperma vrouwen langer jong laat blijven.
Voor de opzienbare uitslag van het onderzoek hebben twee onderzoekers, Frank Madeo en Tobias Eisenberg van de Karl-Franzens Universiteit in het Oostenrijkse Graz, 29 onderzoekers uit zes landen en elf universiteiten gecoördineerd. De uitkomst is gisteren gepubliceerd in het internationale wetenschappelijke tijdschrift 'Nature Cell Biology'.
De verjongende stof spermidine is in zeer grote hoeveelheden in het mannelijk sperma aanwezig. De stof helpt beschadigde cellen te herstellen en weet zo het verouderingsproces te vertragen. Spermidine is in alle lichaamscellen aanwezig, maar de concentratie neemt met de jaren af. Tot nu toe was echter alleen bekend dat de stof een belangrijke rol vormt in de celgroei.
Wetenschapper Eisenberg is zeer enthousiast over de vondst. "Het zou kunnen dat we de Heilige Graal van verouderingsonderzoek hebben gevonden", vertelt hij. De resultaten kunnen ook van belang zijn voor klinisch onderzoek, bijvoorbeeld bij leeftijdsgerelateerde ziekten zoals Alzheimer en Parkinson.
Wat je vriendin niet hoeft te weten, is dat spermidine niet alleen in sperma voorkomt. Ook levensmiddelen als grapefruit, tarwekiemen en sojabonen bevatten namelijk spermidine.
Dat heb ik mijn vriendin vanaf het begin al gezegd!!quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef haakon het volgende:
ja bier, sambuca, goldstrike en weet ik veel welke troep ik allemaal gehad heb gister
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef haakon het volgende:
ziekeen maat van me:
- Pim! Machiel is beneden hahah,, zoeptoeter
- Pim! Machiel is beneden wat heb jij vaak je reet en je lul laten zien gister:P
Je was toch niet bij Bruins die gast die bij het podium hele tijd zijn broek naar beneden deed?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef haakon het volgende:
ja bier, sambuca, goldstrike en weet ik veel welke troep ik allemaal gehad heb gister
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je was toch niet bij Bruins die gast die bij het podium hele tijd zijn broek naar beneden deed?
Heb ik niet op gelet! Ik zag dat die gast zijn broek hele tijd uitdeed en met zijn kont richting de band gingquote:
Dat zeg ik!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef haakon het volgende:
ik had een t-shirt aan gistermaar ik kan dat ook wel gedaan hebben
wat voor t-shirt had je aan? nog specifieke opdruk? misschien dat Daniël dat nog weetquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef haakon het volgende:
ik had een t-shirt aan gistermaar ik kan dat ook wel gedaan hebben
JA!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef haakon het volgende:
eeh, een zwarte, met red light city voorop, allemaal kleuren op de voorkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |