ik heb em niet in HD, maar HD hoeft niet.. in normale kwaliteit is ie echt al superrrquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik zag daar zondagavond reclame van in de bios. issie in HD-kwaliteit te lenen?
mja, ik wil 'm op onze tv bekijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:20 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb em niet in HD, maar HD hoeft niet.. in normale kwaliteit is ie echt al superrr
downleen je zeker mpeg-jes ofzo ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mja, ik wil 'm op onze tv bekijken
en waarom krijg ik trouwens altijd een hele vage resolutie bij gedownleende films? weet iemand dat?
Veel plezierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:54 schreef haakon het volgende:
ik ben vrij !
ff naar huis, dan naar Hengelo bij een maat van me District9 kijken
groetjes !
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:01 schreef Robinhoo het volgende:
meer om te vluchten voor de bewakers die ons zochten maar okeHeb er wel een half uurtje gestaan.
nee, die HD films waren mkv bestandenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:42 schreef haakon het volgende:
[..]
downleen je zeker mpeg-jes ofzo ?
ik downleen alleen maar Retail films, DVDRips enz.. af en toe een R5-je, wat bijna gelijk is aan retail..
en dan vaak alleen maar VIDEO_TS files of ISO's. Geen AVI bestanden ofzo.
in de voorraadkast van de mac?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Marko nu bezig is met het palen van Nathalie.
Uit nog betrouwbare bron heb ik gehoord dat hij zei:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de voorraadkast van de mac?
quote:Bwahaha! Zullen we een Big-Mac nadoen? Dan ben jij het broodje en ik het vlees!!!111!!
dat doe je toch met z'n drieën?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Uit nog betrouwbare bron heb ik gehoord dat hij zei:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Marko nu bezig is met het palen van Nathalie.
En Nathalie denkt danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik denk dat Marko echt zo'ntrekt als hij dit allemaal leest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |