maandag slecht, dinsdag een bad hair day, woensdag een baaldag, donderdag verslapen en vrijdag tegen het weekend aan zitten te hikken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je hersendood bent? Nou nee, niet echt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef ACT-F het volgende:
Fuck de baas, af en toe moet je aan jezelf denken. Loyaliteit komt niet van één kant![]()
Ik ga ervandoor!
hehe ja mijn 2 weken ban is voorbij, op VBL op FOK zul je mij niet meer zienquote:
het volgende topic sta je als het goed is in de OP jahquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:55 schreef haakon het volgende:
ok ok, thnx ! en dan sta ik er als het goed is de volgende keer tussen?
gezellig dat je hier dan nog wel komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe ja mijn 2 weken ban is voorbij, op VBL op FOK zul je mij niet meer zien
hier nog wel,
wie was er zondag bij bruins? Toevallig een aardig ruzietje in de Taveerne gezien?
Nee, wel verhalen over gehoord... En een enorme plas bloed in de heren wc gezien!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe ja mijn 2 weken ban is voorbij, op VBL op FOK zul je mij niet meer zien
hier nog wel,
wie was er zondag bij bruins? Toevallig een aardig ruzietje in de Taveerne gezien?
Ging er teringhard aan toe, 15 vs 15 midden in de taveernequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, wel verhalen over gehoord... En een enorme plas bloed in de heren wc gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |